Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

marley93

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-21 16:46

Ik moet de thuiszorg nog even bellen dat ze morgen pas na 11u kunnen komen (had ik eerder moeten doen maar ben het vergeten, erger ik me ook aan), en de tafel nog opruimen.
Kleine klusjes, maar juist daarom heb ik er nul zin in.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-21 16:49

Dat ik een slipcursus moet (en wil) doen en het me super leerzaam lijkt. Maar ik durf geen datum te kiezen en vind het spannend als het eenmaal vast staat. :')

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-21 16:50

Dat ik 'even snel' mijn auto wilde wassen, eerst afgespoten, toen gespot en toen weer afgespoten en bij het drogen was het alleen maar erger. Alsof ik het sahara zand heb uitgesmeerd ofzo :') Deze week maar even braaf naar de echte wasstraat rijden dan maar _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-21 17:13

Cynn schreef:
Dat ik 'even snel' mijn auto wilde wassen, eerst afgespoten, toen gespot en toen weer afgespoten en bij het drogen was het alleen maar erger. Alsof ik het sahara zand heb uitgesmeerd ofzo :') Deze week maar even braaf naar de echte wasstraat rijden dan maar _O-

Ik heb gister m'n auto in een was ox gedaan, maar hij is aardig schoon geworden

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-21 17:25

Cynn schreef:

Ja idem dito hier. Wij moeten hem ook weer door de wasstraat halen (twee week geleden nog geweest). Zo veel zand, en ook vooral modder op de weg. Afspuiten is hier ook geen succes. :')

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-21 17:29

Blij dat ik niet de enige ben _O-

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-21 17:39

Baal er van dat ik ziek ben momenteel. Ik gok op mentruastieklachten + ijzer tekort, maar ik blijf sowieso wel binnen nu. Hoofdpijn die niet weg wil, misselijk, verhoging, duizelig en heel moe. Niet allemaal corona klachten, ook niet allemaal menstruatieklachten, kortom ik weet het niet. Gewoon stom _-:(

Sanniejtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-21 17:47

Gerichte tips een aanbevelingen vragen op een facebook groep om een product aan te schaffen, met uitgebreide toelichting. En dat allemaal reacties als “huren” terwijl ik aangeef aan te willen schaffen, en “ik vind het wel via google” tja maar geen ervaringen uit eerste hand. Plaats niet vaak wat, weet nu weer waarom :')

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-21 17:59

De zogenoemde korte lijntjes op mijn werk. Geef me dan gewoon of het nummer van degene die er wel over gaat, of leg het op een briefje voor diegene neer, of vraag me niet door een briefje via via aan me te geven of ik extra wil werken? :roll: Misschien dat ik het antwoord ook maar met de postnl moet gaan opsturen ofzo
Laatst bijgewerkt door Kairos op 08-03-21 18:32, in het totaal 1 keer bewerkt

mala26

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-21 18:16

Om 17.00 een belafspraak hebben. Nu is het 17.15 en nog steeds niemand. Ben er nu al weer klaar mee. Afspraak is afspraak.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-21 18:50

Aan mijzelf, ik probeerde iets in een papieren folder uit te vergroten met mijn vingers :+

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-21 19:07

Dat ik zo slecht tegen de 'leermethode' van een collega kan. Als ik wat vraag dat ik dan het antwoord "Wat denk je zelf?" krijg. Vaak vraag ik dan al een gesloten vraag ("A of B?") en dan geïrriteerd zijn als ik dan het protocol maar pak. Wat wil je dan van mij? Dat ik een proces wat ik één keer gezien heb en één keer gedaan heb uit mijn hoofd weet? Daarnaast doet medewerker A het weer anders dan medewerker B en zijn er 6 medewerkers waarvan ik het leer dus is wat ik zie en aangeleerd krijg ook elke keer weer anders. Maar blijkbaar is vragen stellen fout. :roll:

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-21 19:13

Wyoming herkenbaar.

Lees ik een tijdschrift en zit ik te scrollen.
Tja dat werkt niet bij papieren tijdschriften.

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-21 19:57

Steeph schreef:
Dat ik zo slecht tegen de 'leermethode' van een collega kan. Als ik wat vraag dat ik dan het antwoord "Wat denk je zelf?" krijg. Vaak vraag ik dan al een gesloten vraag ("A of B?") en dan geïrriteerd zijn als ik dan het protocol maar pak. Wat wil je dan van mij? Dat ik een proces wat ik één keer gezien heb en één keer gedaan heb uit mijn hoofd weet? Daarnaast doet medewerker A het weer anders dan medewerker B en zijn er 6 medewerkers waarvan ik het leer dus is wat ik zie en aangeleerd krijg ook elke keer weer anders. Maar blijkbaar is vragen stellen fout. :roll:

Ik zou het gewoon aangeven dat het erg verwarrend is dat iedereen het anders doet. Ik gebruik zelf wel die manier van inwerken bij onzekere mensen (wat denk je zelf), puur omdat ik dan weet dat ze het eigenlijk wel weten, maar het vragen uit bevestiging en geef dan aan dat ik heus wel inspring als het fout dreigt te gaan :) (maar ja, ik neem aan dat dit ook om een andere functie dan een supermarkt gaat)

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-21 20:16

Kairos schreef:
Steeph schreef:

Ik zou het gewoon aangeven dat het erg verwarrend is dat iedereen het anders doet. Ik gebruik zelf wel die manier van inwerken bij onzekere mensen (wat denk je zelf), puur omdat ik dan weet dat ze het eigenlijk wel weten, maar het vragen uit bevestiging en geef dan aan dat ik heus wel inspring als het fout dreigt te gaan :) (maar ja, ik neem aan dat dit ook om een andere functie dan een supermarkt gaat)

Nee, zeker geen supermarktbaantje. Het gaat om de productie van een medicijn in ontwikkeling...

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-21 20:52

Heb je net de kat terug gevonden, belt m'n moeder dat de hond geschrokken is van het schrikdraad en het bos in is gerend. Uur gezocht, haar uiteindelijk weer gevonden. Man man man.. >;)

StellaMay

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-21 21:10

Captain schreef:
Heb je net de kat terug gevonden, belt m'n moeder dat de hond geschrokken is van het schrikdraad en het bos in is gerend. Uur gezocht, haar uiteindelijk weer gevonden. Man man man.. >;)

Heb je er nu 13 grijze haren bij? :knuffel:

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-21 21:20

Zo klaar met vandaag, maar het is pas 20:20. Mag ik al naar bed?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-21 21:22

Telpeva schreef:
Sesamstraat is al afgelopen, dus: ja. :j
Ik ben mijn verdriet weg aan het eten met een bak B&J's en Miss Peregrine's Home for Peculiar Children. _O-

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-21 21:26

Hier een zak bugles met horrorhuurders en huisjesmelkers, maar het heeft niet geholpen _O-

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-21 21:38

Mkango schreef:
Telpeva schreef:
Sesamstraat is al afgelopen, dus: ja. :j
Ik ben mijn verdriet weg aan het eten met een bak B&J's en Miss Peregrine's Home for Peculiar Children. _O-

Is die film leuker dan het boek?

Gelukkig hebben jullie de hond weer teruggevonden, Captain! Hopen dat het nu even klaar is met wegloopbeesten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-21 21:58

marley93 schreef:
Is die film leuker dan het boek?

Gelukkig hebben jullie de hond weer teruggevonden, Captain! Hopen dat het nu even klaar is met wegloopbeesten.
Naar verluid niet (ik moet zelf de boeken nog lezen), maar de film heeft Eva Green en ik heb een onwijze crush op Eva Green. :')

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-21 22:25

Mkango, ben jij mij?

Ik vind haar ook zoooo moooooi! Heb je Penny Dreadful gekeken?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-21 22:28

De film is echt waardeloos vergeleken met het boek.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-21 22:29

Benthhh schreef:
Mkango, ben jij mij?

Ik vind haar ook zoooo moooooi! Heb je Penny Dreadful gekeken?

Ik ben niet zo'n seriekijker, maar Penny Dreadful wil ik nog wel een keer zien. :j