Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cynn schreef:Dat ik 'even snel' mijn auto wilde wassen, eerst afgespoten, toen gespot en toen weer afgespoten en bij het drogen was het alleen maar erger. Alsof ik het sahara zand heb uitgesmeerd ofzoDeze week maar even braaf naar de echte wasstraat rijden dan maar
Cynn schreef:Dat ik 'even snel' mijn auto wilde wassen, eerst afgespoten, toen gespot en toen weer afgespoten en bij het drogen was het alleen maar erger. Alsof ik het sahara zand heb uitgesmeerd ofzoDeze week maar even braaf naar de echte wasstraat rijden dan maar
Steeph schreef:Dat ik zo slecht tegen de 'leermethode' van een collega kan. Als ik wat vraag dat ik dan het antwoord "Wat denk je zelf?" krijg. Vaak vraag ik dan al een gesloten vraag ("A of B?") en dan geïrriteerd zijn als ik dan het protocol maar pak. Wat wil je dan van mij? Dat ik een proces wat ik één keer gezien heb en één keer gedaan heb uit mijn hoofd weet? Daarnaast doet medewerker A het weer anders dan medewerker B en zijn er 6 medewerkers waarvan ik het leer dus is wat ik zie en aangeleerd krijg ook elke keer weer anders. Maar blijkbaar is vragen stellen fout.
Kairos schreef:Steeph schreef:Dat ik zo slecht tegen de 'leermethode' van een collega kan. Als ik wat vraag dat ik dan het antwoord "Wat denk je zelf?" krijg. Vaak vraag ik dan al een gesloten vraag ("A of B?") en dan geïrriteerd zijn als ik dan het protocol maar pak. Wat wil je dan van mij? Dat ik een proces wat ik één keer gezien heb en één keer gedaan heb uit mijn hoofd weet? Daarnaast doet medewerker A het weer anders dan medewerker B en zijn er 6 medewerkers waarvan ik het leer dus is wat ik zie en aangeleerd krijg ook elke keer weer anders. Maar blijkbaar is vragen stellen fout.
Ik zou het gewoon aangeven dat het erg verwarrend is dat iedereen het anders doet. Ik gebruik zelf wel die manier van inwerken bij onzekere mensen (wat denk je zelf), puur omdat ik dan weet dat ze het eigenlijk wel weten, maar het vragen uit bevestiging en geef dan aan dat ik heus wel inspring als het fout dreigt te gaan(maar ja, ik neem aan dat dit ook om een andere functie dan een supermarkt gaat)
Mkango schreef:Telpeva schreef:Sesamstraat is al afgelopen, dus: ja.Zo klaar met vandaag, maar het is pas 20:20. Mag ik al naar bed?
Ik ben mijn verdriet weg aan het eten met een bak B&J's en Miss Peregrine's Home for Peculiar Children.