Lestrange01 schreef:Marije_1997 schreef:
Heb al eens een half jaar op een wachtlijst gestaan ivm bedreiging en aanranding. Was dus al te laat. Doe ik niet meer, vrienden kan ik gelijk heen althans de vrienden die ik nu bedoel
Ik ben al negen maanden lang aan het wachten omdat ik seksueel misbruikt ben eind 2019 en trauma verwerking wil, maar ik word overal afgewezen of sta op wachtlijsten te wachten.
Als je suïcidaal bent dan willen veel organisaties je ook niet behandelen omdat het een groot risico is. Dan zul je naar de grotere organisaties verwezen worden die erg lange wachtlijsten hebben.
Krom, is het niet?
Helaas heb ik er ervaring mee, daarom ook dat ik meer aan vrienden heb. Niet ieder persoon kan me ook echt helpen, maar heb wel mooi 4 schouders om te huilen als het nodig is. Dat vind je nergens binnen de ggz, want dan ben je een aansteller. Emoties laten zien heb ik nooit kunnen doen in de tijd dat ik "professionele" hulp had. Nu heb ik hulp die wel echt helpt. Maar dat maakt nog niet dat ik niet klaar ben met alles. Want blijkbaar vind karma het nodig alles in 1 keer over me heen te laten komen.