Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
MyWishMax schreef:Ik word er helemaal gek van dat ik de laatste tijd continu mensen voor me heb die 10 tot 20 kilometer langzamer rijden als de maximum snelheid. Niet omdat er een bocht aankomt oid, gewoon dood normale rechte overzichtelijke wegen. En je mag op die wegen niet inhalen.
Nog erger wordt het dat het regelmatig ook mensen zijn die snel de auto voor je gooien, bij rotonde andere rijbaan om voor je te komen of snel optrekken bij het stoplicht. Waarom?!?! Eerst zo nodig voor me gaan rijden en dan 40 op een 60 weg of 60 op een 80 weg...
Rennie89 schreef:Zijn er al zo lang geen ergenissen in het verkeer geweest???
Ben echt niet de moeilijkste, maar als er een baan af gaat houd je gewoon rekening met elkaar, schuif je een baan op en maak je even ruimte. Vandaag wouden mensen liever ongelukken veroorzaken, auto bleef op middenbaan stug doorrijden en ik kon gewoon niet ritsen. Reed inmiddels al over het verdeijvingsvlak. Auto had een lege baan naast zich. Echt jammer weer
MyWishMax schreef:Ik word er helemaal gek van dat ik de laatste tijd continu mensen voor me heb die 10 tot 20 kilometer langzamer rijden als de maximum snelheid. Niet omdat er een bocht aankomt oid, gewoon dood normale rechte overzichtelijke wegen. En je mag op die wegen niet inhalen.
Ghostattack schreef:Dat laatste Snuffie, zo herkenbaar. Tijdje terug reed ik hier op de brug, is 2 baans en er reed een langzame Duitser op de rechterbaan. Die haal ik in en vervolgens ga ik weer naar rechts want er reed verder niemand op de hele brug.
Ik kijk in mn spiegels. Zie ik die Duitser ineens richting aangeven en naar links gaan. De rest van de 3 km brug heeft ie links geredenEr was letterlijk niemand behalve hij en ik!
MyWishMax schreef:Oh, wij hebben sinds een paar jaar in het dorp van ouders nieuwe rotondes. Waar fietsers voorrang hebben. De frustratie? Fietsers die dan alsnog de rotonde de verkeerde kant op nemen. Dan heb je aan de ene kant een dubbel fietspad, aan de ander kant een enkele die je gewoon de normale richting alleen op mag nemen. Maar nee, lekker tegen de richting in inrijden. Ze zijn aangepast om het zogenaamd veiliger te maken, maar is veel gevaarlijker geworden. Je ziet ze regelmatig slecht daardoor.
Sowieso hebben fietsers nu overal voorrang. Ook op plekken waar je ze niet aan ziet komen, omdat ze tussen 2 gebouwen door komen of achter een gebouw vandaan. Zodra je ze ziet ben je al te laat met remmen. Helemaal bij die elektrische fietsen en omdat ze voorrang hebben kijken ze ook niet meer...
Shenavallie schreef:MyWishMax schreef:Ik zit gelukkig bijna altijd alleen in de auto, dus kan zeggen wat ik wil
Hier ook en reken maar dat een havenarbeider ervan op kan kijken wat ik er dan allemaal uitgooi. Ga dat alleen niet op internet zetten.