Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-20 12:56

_San87_ schreef:
Flying_Angel schreef:
Bij mij in de straat wonen ook heel veel alleenstaanden of oudere echtparen in eengezinswoningen met tuin voor en achter, 4 slaapkamers boven en een zolder. Maar als ze kleiner gaan wonen, wordt de huur meer dan nu, dus blijven ze lekker zitten. Dit is een heel groot probleem.

Kan het die mensen niet kwalijk nemen dat ze blijven zitten. Zou ik ook doen.

De huren slaan ook gewoon nergens meer op :=.

Ik neem het ze ook absoluut niet kwalijk. Maar hier moet toch iets aan gedaan worden.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-20 13:41

[quote="Gini

Goh, als je zo snel beledigd bent, is het toch niet je beste vriendin? Als mijn beste vriendin haar hart bij mij wilt luchten, mag ze dat, altijd en overal. Ik ga dan echt niet wikken en wegen of haar problemen wel problematisch genoeg zijn. En zo is dat vice versa ook.[/quote]

Nou zeg, aardig is anders. Lekker die aannames :=

Steffi4

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-20 14:04

Dat ik zo verdomde moe ben, en maagzuur heb. Deze nacht van 20-7.30 geslapen samen met de peuter, die krijgt wel nog nachtvoedingen, maar ben gewoon nog steeds stik kapot.

Vorige keer betekende dit dat ik zwanger was, vorig weekend een test gedaan maar negatief. Een bevriende moeder blijft zeggen, misschien toch zwanger? Maar ik vertrouw die test wel en heb geen zin om consultatie dokter + labo voor bloed resultaat te betalen als het toch voor niets is. Maar door haar blijft het toch in mijn achterhoofd spoken. Hmmm....

Heb nog een tweede test liggen maar die ligt nog in ons vorige huis in een ander dorp. _-:( (deze week verhuist).

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-20 14:17

casperzazoe schreef:
Gini schreef:

Goh, als je zo snel beledigd bent, is het toch niet je beste vriendin? Als mijn beste vriendin haar hart bij mij wilt luchten, mag ze dat, altijd en overal. Ik ga dan echt niet wikken en wegen of haar problemen wel problematisch genoeg zijn. En zo is dat vice versa ook.

Nou zeg, aardig is anders. Lekker die aannames :=

Ja sorry, ik vond jouw bericht ook niet zo aardig. Beste vriendin wilt blijkbaar graag haar hart bij jou luchten over kleine dingetjes die haar dwarszitten, waarop jij dat vervolgens op een internetforum in een ergernissentopic gaat gooien.

Maar goed, laat ons lekker verder ergeren. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-20 15:18

Lau schreef:
casperzazoe schreef:
M'n beste vriendin die een goede opleiding heeft gedaan, in die functie werkt en allerlei gave werkplekken, kansen en functies aangeboden krijgt en dan nog loopt te miepen over kleine dingen. Terwijl ze dondersgoed weet hoe poedersuiker ik het vind dat ik niet aan de bak kom in de sector waar ik m'n diploma voor heb, wat ik zó graag zou willen. Of überhaupt een degelijke baan gevonden krijg wat niet orderpicken is.
En dat ze nooit een man zou willen die een fysiek zware baan heeft of als Zzp'er werkt want te weinig geld of niet goed genoeg ofzo. ik voelde me toch een partij beledigd..

Ik zou zeggen bye bye genoeg andere mensen die niet zo beledigend zijn.

Of je kunt het ook gewoon niet zo op jezelf betrekken. Mijn vrienden zeggen soms ook dingen die ik zou kunnen opvatten als een belediging, omdat ze op mij slaan, maar ik haal gewoon m’n schouders op en als ik me er niet prettig bij voel stuur ik aan op een ander onderwerp. Bovendien kun je imo ook moeilijk de eisen die iemand stelt aan een levenspartner op jezelf als vriendin betrekken. Als iemand zegt geen partner te willen die kleiner is dan zij, voel je je dan ook beledigd als jij toevallig kleiner bent? Zo niet, waarom dan wel als het over geld gaat? Mensen worden om wel meer oppervlakkige redenen afgewezen.

Ik snap casperzazoes frustratie over het eerste dan weer wel, maar ook daar: probeer het niet zo op jezelf te betrekken. Je bent niet voor niets vriendinnen, en het is geen wedstrijdje wie het het zwaarst heeft en dus het hardste mag klagen. :) Heeft ze ook wel oog voor jou als jij ergens mee zit? Want dat vind ik altijd heel erg uitmaken in hoe hoog mijn klaagtolerantie bij anderen is. :')

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-20 15:27

Ik heb mij vandaag geërgerd aan de automobilist die zijn auto bijna in mijn zijkant ‘parkeerde’ toen hij uit het niets en zonder te kijken de (voorrangs)weg op draaide >;) Ik moest zó hard remmen, schrok me echt kapot.

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-20 17:36

Hypocriete mensen, echt waar ik verbaas me er over

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-20 17:53

SindyKaya schreef:

Ik heb net mijn super-hypocriete overbuurvrouw even de levieten gelezen }>
This feels good ! :D

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-20 18:04

SindyKaya schreef:

Daar verbaas ik me ook al tijden over. :=

Andere ergernis, dat ik nog zo veel pijn heb. -O-

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-20 18:26

Passief agressieve mensen

Zei ze met een passief agressief bericht

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-20 18:28

Niobe schreef:

:')

Dat ik nog zoveel moet opruimen thuis.
Net wel 2 zakken kleding weggegeven. Dat scheelt alvast.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-20 18:42

Niobe schreef:

:')

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-20 18:55

Dat ik iemand nooit gewaarschuwd heb voor een bepaald persoon
Zou geen nut hebben gehad , want wie geloofd de ex die een nieuwe vlam waarschuwd ;)
Maar goed, uiteindelijk is het wel exact waar ik bang voor was
Inclusief nageslacht wat er dus last van heeft

En dat vind ik stiekem best ergerlijk(of gewoon erg rot voor voor de dame en kind in kwestie )

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-20 18:57

Niobe schreef:

Hypocriet!!1!!1!2 :')

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-20 20:04

Ik heb zo'n last van mijn tanden/tandvlees en de tandarts kan er niks aan doen

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-20 20:05

Dat ik morgen de hele dag alleen ben wat ik echt niet kan gebruiken.

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-20 20:25

Nayomie schreef:

Je mag met mij mee gaan werken bij kuikentjes en toiletjuffrouw spelen bij carnaval ? Verdien je nog geld ook :j

Ik heb mijn nieuwe telefoon laten vallen gisteren en ondanks zeker weten en vriendenprijs is 140 euro niet iets wat ik ineens kan missen }:0
Heb enkel zwart scherm dus ik moet hem op den duur wel laten maken
Laatst bijgewerkt door LukieBradley op 21-02-20 20:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Miesemuisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-20 20:26

Dat ik helemaal alleen op stal ben in t donker, terwijl t normaal best druk is. Ik vind t doodeng :')

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-20 20:28

LukieBradley schreef:
Nayomie schreef:

Je mag met mij mee gaan werken bij kuikentjes en toiletjuffrouw spelen bij carnaval ? Verdien je nog geld ook :j

Ik heb mijn nieuwe telefoon laten vallen gisteren en ondanks zeker weten en vriendenprijs is 140 euro niet iets wat ik ineens kan missen }:0
Heb enkel zwart scherm dus ik moet hem op den duur wel laten maken

Dan lig ik na 5 minuten al te slapen of te huilen _O- Het is niet dat ik niks wil, maar ik kan niks. Ben woensdag geopereerd en ben zooo moe, veel pijn, en het gaat me niet lukken om de hele dag mezelf te voorzien van eten en drinken en huishouden op orde houden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-20 20:29

Miesemuisje schreef:
Dat ik helemaal alleen op stal ben in t donker, terwijl t normaal best druk is. Ik vind t doodeng :')

Nou ik snap je wel, ik heb er al een hekel aan om alleen thuis te zijn s avonds hahaha. Op stal "alleen" zijn s avonds vind ik overigens niet erg. Misschien komt het door dat er 3 honden zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-20 20:33

Ik haat volwassen zijn. :\ Of althans, het volwassen zijn dat door de maatschappij van me verwacht wordt.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-20 20:35

Nayomie: je vriend vragen allerlei dingen in bakjes klaar te zetten... Ik woon alleen en ben veel alleen. Zorg dat ik altijd iets thuis heb wat ik zo in de magnetron/pan kan gooien.

Independence

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-20 20:40

Ik ben mega kwaad maar kan mijn boosheid niet uiten bij de persoon waarover het gaat en nu zit ik alleen thuis mijn opgekropte frustraties |o

Miesemuisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-20 20:55

Marije_1997 schreef:
Miesemuisje schreef:

Nou ik snap je wel, ik heb er al een hekel aan om alleen thuis te zijn s avonds hahaha. Op stal "alleen" zijn s avonds vind ik overigens niet erg. Misschien komt het door dat er 3 honden zijn.

Honden scheelt wel idd! Ik loop met t schilmesje rond waar k net de baal mee heb open gesneden hahaha. Zo snel weer naar huis :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-20 21:19

Miesemuisje schreef:
Marije_1997 schreef:

Honden scheelt wel idd! Ik loop met t schilmesje rond waar k net de baal mee heb open gesneden hahaha. Zo snel weer naar huis :Y)

Ik heb ook een mesje op stal liggen Hahaha altijd handig. Ik heb ook een hele tijd standaard een Stanley mesje bij me gehad.