Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
J00P schreef:Sjolvir ziet je huis nu al zo uit?
Wat gezellig
Haha ja Ashley zoiets vind ik wel leuk
Ik heb een cadeautje van mijn vriend gekregen. In december gaan we een paar dagen naar Praag.
Volgens mij valt het wel in secret Santa dus zal MDH straks een pbtje sturen wanneer ik weg ben (overleg met de Santa over het opsturen)
J00P schreef:Sjolvir ziet je huis nu al zo uit?
Wat gezellig
Haha ja Ashley zoiets vind ik wel leuk
Ik heb een cadeautje van mijn vriend gekregen. In december gaan we een paar dagen naar Praag.
Volgens mij valt het wel in secret Santa dus zal MDH straks een pbtje sturen wanneer ik weg ben (overleg met de Santa over het opsturen)
Ashleytjuhh schreef:SS van joop ik heb een geweldig cadeau voor haar gevonden
https://nl.aliexpress.com/item/40001354 ... bf192fa6-2
Alja schreef:Pradadaan is gek op luchtjes weet ik nog van vorig jaar
fohadie schreef:Suusjepluus schreef:Ik vermaak me al een paar dagen heel prima met neuzen in andersmans berichten
Dat hoopte ik ook te doen, maar word niet veel wijzer van mijn lootje. Hoop dat degene binnenkort wat meer kletst.
pradadaan schreef:Alja schreef:Pradadaan is gek op luchtjes weet ik nog van vorig jaar
Haha ja zeker waar!
Al heb ik tegenwoordig een wat vastere geur en deze valt niet binnen heb SS budget, namelijk van Rituals, die roze
Al kan ik wel blij worden van lekker douche gel (vooral die schuimende dingen) en ik hou erg van kokos en tropische geuren