[FOTOVERZ] post je outfit topic 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-19 15:29

Es_ther schreef:
MarlindeRooz schreef:
Leuk pak!

Lekker genieten van een van de laatste zomerdagen!
[ [url=m/wZe8FD.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ooeeeeh, ik vind je broek leuk <3

Staat mooi San! Heerlijke zomer outfit :).

Dank je! Het weer was er ook echt naar. Lekker naar t strand geweest :).

MarliesV

Re: [FOTOVERZ] post je outfit topic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-19 15:52

Toffe kleur die broek Marlinde!

Sans, zonder vestje komt je broek veel mooier uit. Is het uit 1 stuk?

San, toch nog een lekkere zomerdag ook daar. Fijn hè. Nog even genieten.

Boras, ben het wel eens met de rest. Als je niets bijdraagt qua foto's dan is je oordeel over een ander mij niets waard. Dus niet meer posten hier of foto's van jezelf posten vind ik een goed idee.

Hier vanmorgen paarden en mountainbiken en straks weer paarden dus nu even simpel shirts en korte broek aan. Niet postwaardig ;)

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-19 16:00

@marlies, hier ook in simpele kleren. Ook langs paard en langs mam, dus gewoon simpel.

&Sans, ik vind het leuk :D

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-19 16:14

Marlinde, ik zie ook een plooi bij je lies maar heb meer het idee dat het komt doordat je pijp iets omhoog is gekropen bij je linkerbeen. Ik vind het een leuke kleur zo nog voor de laatste zomerdag!

Over moms jeans algemeen, als je echt een goede pasvorm hebt gevonden voor jouw lichaam plooit hij bijna niet bij je lies. Maar dit is erg lastig en hij moet al tikkie strakker bij de bips zitten. Ik vind het niet super storend als het wat plooit. C’est la vie.

Sans wat een geweldig broekpakkie!! Ik vind de pasvorm en de stof geweldig en die knalrode vans maken het echt af! Waar heb je hem vandaan?

Resistance ik vind je schoenen super mooi! Helaas weet je het merk precies niet.

Ik post ook geen foto want ik heb geen spiegel in het huis van mijn vriend. Misschien een throwback naar 4/5 jaar terug?

Afbeelding

Ik moet deze jas echt weer gaan dragen en een zwarte coll trui kopen als ik dit zo zie.

sans6

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-19 16:15

Ja broek is één geheel. Tuinbroek maar dan net ff anders. Mee eens dat zonder vestje leuker is, vaak ook nog zonder shirtje eronder (door de vorm van het voorpand kan dat prima!), maar ik had het frisser verwacht vandaag. Uiteindelijk stonden we vol in de zon en was het superwarm, héérlijk!

Danique hij komt bij Large.nl vandaan.
https://www.large.nl/p/marlene-tuinbroek/330205.html

Jouw outfit op de foto vind ik amazing, heel stijlvol! :j

Boras

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-19 16:20

@marlinde

Ook een mom jeans heeft pasvorm, al is het een wat ruimer model. Er horen geen knieën in te zitten en het hoort geen zakkerig beeld te geven. Dat is mijn mening over hoe je broek zit.

Ik zat denk ik best goed zat met het idee dat je het persoonlijk opvat, terwijl het niet persoonlijk is. Het commentaar is op je broek, niet op jou.

Als je onzeker of zoekende bent, dan heb je juist niets aan ja-knikkers om je heen die alleen melden dat iets je goed staat en/of die hun mond houden of liegen als ze eigenlijk het tegenovergestelde vinden. Want het is een zogenaamd positief topic. Dat lijkt leuk, maar dat maakt je op den duur pas echt onzeker. Ik zou daar een rotgevoel van krijgen.

Ik blijf in dit topic respectvol en eerlijk posten en volg de regels en instructies van bokt beheer, niet die van mede-bokkers.

Of men dat nu leuk vindt of niet.

Nu ga ik echt, echt niet meer of topic op reacties reageren :)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-19 16:25

Danique_G schreef:
Marlinde, ik zie ook een plooi bij je lies maar heb meer het idee dat het komt doordat je pijp iets omhoog is gekropen bij je linkerbeen. Ik vind het een leuke kleur zo nog voor de laatste zomerdag!

Over moms jeans algemeen, als je echt een goede pasvorm hebt gevonden voor jouw lichaam plooit hij bijna niet bij je lies. Maar dit is erg lastig en hij moet al tikkie strakker bij de bips zitten. Ik vind het niet super storend als het wat plooit. C’est la vie.

Sans wat een geweldig broekpakkie!! Ik vind de pasvorm en de stof geweldig en die knalrode vans maken het echt af! Waar heb je hem vandaan?

Resistance ik vind je schoenen super mooi! Helaas weet je het merk precies niet.

Ik post ook geen foto want ik heb geen spiegel in het huis van mijn vriend. Misschien een throwback naar 4/5 jaar terug?

[ [url=m/kxRDWu.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik moet deze jas echt weer gaan dragen en een zwarte coll trui kopen als ik dit zo zie.

Ja doen! Gave jas <3.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-19 16:29

Wat vinden jullie hiervan? :=

Afbeelding

EDIT: Haha, niet voor vandaag natuurlijk O:) Maar even combinaties aan het maken en ik ben er een beetje onzeker over nadat mijn vader een opmerking maakte een tijd geleden dat zulke laarzen met een jurkje/rokje hoerig zijn... Terwijl ik het heel leuk vind juist, maar weet niet of ik het dan aandurf en of het staat.
Laatst bijgewerkt door MyWishMax op 22-09-19 16:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Mama3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-19 16:34

Voor nu veel te warm MyWishMsx, maar buiten dat kun je het heel goed hebben, leuke outfit voor het najaar!

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-19 16:37

Denise_Storm; wat lastig zeg. Ik hoop dat je snel achter de oorzaak komt en deze kan oplossen :(:)
_sharonnn: heel leuk zo met die blouse erop!
sans6: allemaal weer erg leuk!
Danique_G: ik vind het allebei erg leuk, had zelf alleen een glad shirt op de broek gedaan. Maar dat is misschien ook de foto, of mijn afwijking :')
_San87_: heerlijk nazomeren weer met beide outfits!
aaidaa: wat een gaaf jurkje! Is het een vestje of een blazer erop? In het paars? Tof!
robbie88: toffe broek zeg! Ik had er ookéén besteld, maar stond niet helaas...
Yvankaxx: ik vind je shirt erg tof! En was eigenlijk wel benieuwd naar spijkerjasje erop. Ik vind spijkerjas op spijkerbroek altijd erg lastig, misschien omdat mijn jas bijna dezelfde kleur/tint heeft als de broeken... Die andere broek is ook leuk zeg!
Lovis, mooie top/blouse!
Resistance, de foto is hier niet zo duidelijk, maar ziet er gewoon netjes en leuk uit :j
MarlindeRooz: is die broek roze? :D Ik ben nooit zo weg van mom jeans, maar het is wel een toffe combi zo in die kleur!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-19 16:53

MyWishMax schreef:

[ [url=m/XbFbd8.jpg]Afbeelding[/url] ]

EDIT: Haha, niet voor vandaag natuurlijk O:) Maar even combinaties aan het maken en ik ben er een beetje onzeker over nadat mijn vader een opmerking maakte een tijd geleden dat zulke laarzen met een jurkje/rokje hoerig zijn... Terwijl ik het heel leuk vind juist, maar weet niet of ik het dan aandurf en of het staat.

Oh heeeel gaaf <3.

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-19 16:53

Ik vind het mooi MyWishMax!

Ik ga uit eten met de familie zo! Heb m'n nieuwe jurkje aan.

Afbeelding

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-19 16:54

MyWishMax schreef:

[ [url=m/XbFbd8.jpg]Afbeelding[/url] ]

Heel leuk! Niks mis mee

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-19 17:29

Date night:

Afbeelding

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-19 17:32

Lau schreef:
Date night:

[ [url=m/lByrUs.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wow <3.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-19 17:42

MET WIE????

Ik heb een heeeeeele mooie nieuwe outfit gescoord. Helaas is het morgen nog te warm vrees ik. :=

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-19 17:46

MyWishMax schreef:
Denise_Storm; wat lastig zeg. Ik hoop dat je snel achter de oorzaak komt en deze kan oplossen :(:)
_sharonnn: heel leuk zo met die blouse erop!
sans6: allemaal weer erg leuk!
Danique_G: ik vind het allebei erg leuk, had zelf alleen een glad shirt op de broek gedaan. Maar dat is misschien ook de foto, of mijn afwijking :')
_San87_: heerlijk nazomeren weer met beide outfits!
aaidaa: wat een gaaf jurkje! Is het een vestje of een blazer erop? In het paars? Tof!
robbie88: toffe broek zeg! Ik had er ookéén besteld, maar stond niet helaas...
Yvankaxx: ik vind je shirt erg tof! En was eigenlijk wel benieuwd naar spijkerjasje erop. Ik vind spijkerjas op spijkerbroek altijd erg lastig, misschien omdat mijn jas bijna dezelfde kleur/tint heeft als de broeken... Die andere broek is ook leuk zeg!
Lovis, mooie top/blouse!
Resistance, de foto is hier niet zo duidelijk, maar ziet er gewoon netjes en leuk uit :j
MarlindeRooz: is die broek roze? :D Ik ben nooit zo weg van mom jeans, maar het is wel een toffe combi zo in die kleur!

Ik heb zo gauw geen aan-foto, maar eerder in het topic heb ik wel een foto van de jas geplaatst icm een jurk!
Spijkerjasje is vrij licht, dus vind het zelf wel kunnen :j Heb ook geen andere zomerjas dus ook weinig keus :')

Vind die combi ook prima kunnen, staat mooi samen :D

En super leuke jurkjes komen er voorbij!
Je ziet er echt goed uit Lau :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-19 17:53

Thanks allemaal! :)

@San87 DIE TAS <3 <3 Heerlijk extra.

@Danique G ik zal speciaal voor jou zo ff in m'n schoenen kijken, haha. Vind je outfit overigens echt enorm leuk, die jas staat je geweldig!

@MyWishMax Gaaaaf! Ik hou van rokjes met Overknee boots. Ik wil ze zelf ook kopen maar moet nog even het perfecte paar vinden; ben 1.61 met korte benen dus ik denk dat ze al snel te hoog zijn voor me.

xSannee hele mooie, classy outfit. Heel chique maar toch casual. :j

@Lau staat je echt geweldig. Je ziet er zo stoer en toch zo vrouwelijk uit! <3

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-19 17:56

Haha ja gaaf he _O-. Ben er zo blij mee. Kan nog verbazend veel in ook.

Ik had gisteren date night <3 en dit aan:

Afbeelding

Wel een slechte foto. Maar goed. Heerlijk tapas gegeten en de lekkerste nacho's ooit :~ .

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-19 18:05

Wat een mooi jurkje! Is hij zwart of donkerblauw?

Hier ook nog even genieten van de laatste zomerdag op het terras <3

Afbeelding

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-19 18:11

Josien_ schreef:

[ [url=m/f32Gs0.jpg]Afbeelding[/url] ]

Zwart :D. Ik heb de foto gisterenavond gemaakt en mijn telefoon is niet zo goed met kunstlicht :').

Jij ziet er ook lekker zomers uit :D. Hier is t inmiddels bewolkt. Maar het was een prachtige dag.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-19 18:13

Josien_ schreef:

[ [url=m/f32Gs0.jpg]Afbeelding[/url] ]

Leuke jurk!

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-19 18:15

Dank jullie wel allemaal!

Resistance schreef:
@MyWishMax Gaaaaf! Ik hou van rokjes met Overknee boots. Ik wil ze zelf ook kopen maar moet nog even het perfecte paar vinden; ben 1.61 met korte benen dus ik denk dat ze al snel te hoog zijn voor me.

Kom maar passen :P Ik heb nog twee paar liggen wat ik terug moet sturen, waaronder dus het paar op de foto. Het andere paar is bruin, maar die gaan ook terug. Bruin is toch een kleur die ik bij minder dingen uit mijn kast aan kan, ze zitten wel verschrikkelijk lekker dus komen ze nu in het zwart. Ik ben 1.72 met lange benen, maar niet extreem lange.

Mooi Lau!
XSannee, wat vreselijk gaaf! Zowel het jurkje als de schoenen, waar komt alles vandaan? :+: O:)
San87, heel mooi weer zeg
Josien, ook al zo leuk!

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-19 18:19

_San87_ schreef:
Haha ja gaaf he _O-. Ben er zo blij mee. Kan nog verbazend veel in ook.

Ik had gisteren date night <3 en dit aan:

[ [url=m/PxHiAr.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wel een slechte foto. Maar goed. Heerlijk tapas gegeten en de lekkerste nacho's ooit :~ .

Ooit heb ik ook zo een soort jurkje. Over een kilo of 20/30 :')

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-19 18:22

Hoe voel je je eigenlijk, Lau? Je ziet er echt goed uit, die kleur staat heel gaaf :j