Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

sureido

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-19 19:29

Grappig hoe afhankelijk we er allemaal van zijn :')

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-19 19:36

kimberly1995 schreef:
xDenies schreef:
Dat er wederom niets te zien is op een onderzoek naar de pijn in mijn arm/schouder/nek … en ik dus gewoon wéér met klachten loop die niet te achterhalen zijn maar wel heel veel gezeik en gedoe geven |( |( |(

Dus maar tot in de eeuwigheid fysio ...

Heb je al eens een osteopaat overwogen?

Voor mijn paard vaak zat, voor mezelf niet :P

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-19 19:53

Dat we klote wifi hebben (wifi speedtest gedaan. Downloadsnelheid van 1.2, uploadsnelheid van 2.8 :') ).
Ondanks dat ik een groot MB abonnement heb (20 gig), had ik er toch 15 gig doorheen gejaagd afgelopen maand, omdat ik zo vaak mijn wifi uit moet hebben staan wil ik iets kunnen doen op de telefoon.
Nu komt er maandag een monteur, maar tot die tijd kan ik mij dagelijks gaan ergeren aan wifi die er weer uit vliegt, en ook gewoon voor een tijd niet terug te vinden is op de computer.
Oh, en dat ik naar het bos zou om foto's te maken, schijnbaar mijn camera aan heeft gestaan al die tijd, en ik nu eerst accu's moet laden voor ik iets kan doen.
Nu gauw even in de lader zodat ik in ieder geval iets kan, maar handig is anders :=

Aprella

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-19 19:57

Ik erger mij aan mezelf en mijn partner... Dat wij ons appartement niet netjes kunnen houden en den poezels helpen hier ook niet echt bij. En ik haat poetsen en opruimen. Het geeft mij echt stress :o.
Mijn vrijetijd is echt heilig ik ik vind het verschrikkelijk om huishoudelijke dingen te doen. Alleen koken vind ik aangenaam.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-19 20:03

Aprella schreef:
Ik erger mij aan mezelf en mijn partner... Dat wij ons appartement niet netjes kunnen houden en den poezels helpen hier ook niet echt bij. En ik haat poetsen en opruimen. Het geeft mij echt stress :o.
Mijn vrijetijd is echt heilig ik ik vind het verschrikkelijk om huishoudelijke dingen te doen. Alleen koken vind ik aangenaam.

Dan zoek je toch een hulp in de huishouding/poetsvrouw?

Aprella

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-19 20:15

Amandavd schreef:
Aprella schreef:

Mijn partner wilt dit niet.... Hij vind het weggegooid geld. En dan als het op een discussie komt dan zegt hij dat hij he wel zelf zal doen en dat ik dan maar iets leuks moet doen maar dan voel ik mij schuldig dat hij bijna alles doet.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-19 20:26

Aprella schreef:
Amandavd schreef:

Mijn partner wilt dit niet.... Hij vind het weggegooid geld. En dan als het op een discussie komt dan zegt hij dat hij he wel zelf zal doen en dat ik dan maar iets leuks moet doen maar dan voel ik mij schuldig dat hij bijna alles doet.

Zo ging het hier ook. We hebben het uiteindelijk verdeeld. Ik deed onder, hij boven. De helft van de tijd lukte het mij niet om mijn gedeelte te doen, druk etc en soms ook echt geen zin. Dat leidde tot conflict vaak. Na de zomer nemen we een poetsvrouw aan. Bij mij was het dus geduld hebben :+

Independence

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-19 21:52

Meliaforever schreef:
Aan Facebook. :')

Oh, dus dat mijn afbeeldingen en video's op fb niet laden ligt aan fb en niet aan mij?

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-19 21:53

Independence schreef:
Meliaforever schreef:

Oh, dus dat mijn afbeeldingen en video's op fb niet laden ligt aan fb en niet aan mij?

Nee :+ Facebook, Instagram en WhatsApp hebben storing

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-19 21:54

Independence schreef:
Meliaforever schreef:

Oh, dacht dat het aan mijn computer lag. Meerdere mensen hebben er dus last van :')

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-19 22:06

Dronken mensen.

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-19 22:45

Dat de kinderen van twee huizen verderop in de tuin aan het voetballen zijn. Dit is toch niet normaal :\

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-19 23:07

Flying_Angel schreef:
Dat de kinderen van twee huizen verderop in de tuin aan het voetballen zijn. Dit is toch niet normaal :

In jou tuin? :wow:
Zo waren laatst jongens in ons weiland aan het voetballen. En dan ook nog boos worden dat wij ze weg stuurde.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-19 23:09

Flying_Angel schreef:
Dat de kinderen van twee huizen verderop in de tuin aan het voetballen zijn. Dit is toch niet normaal :

Spelende kinderen in de tuin, waarom niet?

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-19 23:13

Ook hier ergeren aan Facebook, whatsapp en Instagram, grrr

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-19 23:14

Eigenlijk gewoon even boos op alles...

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-19 23:16

Dat ik een e-book niet op mijn e-reader krijg, want dat stomme ding wil niet synchroniseren.
En toen heb ik uitgelogd met mijn account, waardoor nu al mijn leesstatistieken verdwenen zijn.
Dat maakt me een beetje verdrietig, want ik had al 355,5 uur gelezen en nu staat de teller weer heel zielig op 0 uur.

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-19 23:19

Banyu schreef:
Flying_Angel schreef:

Spelende kinderen in de tuin, waarom niet?

Het is kwart voor 11 ‘s avonds?

elnienjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-19 23:39

Mensen op marktplaats die een bieden en die niet meer reageren als je accepteert. Sowieso aan dat hele MP de laatste tijd. Voorheen was alles veel sneller weg en zaten er maar een paar 'grapjassen' tussen.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-19 23:41

Ohana_91 schreef:
Dat ik een e-book niet op mijn e-reader krijg, want dat stomme ding wil niet synchroniseren.
En toen heb ik uitgelogd met mijn account, waardoor nu al mijn leesstatistieken verdwenen zijn.
Dat maakt me een beetje verdrietig, want ik had al 355,5 uur gelezen en nu staat de teller weer heel zielig op 0 uur.

Kobo zeker, oh wat was ik boos de eerste keer dat dat gebeurde :o

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-19 23:43

black_kelpie schreef:
Ohana_91 schreef:

Kobo zeker, oh wat was ik boos de eerste keer dat dat gebeurde :o

Ja inderdaad Kobo

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 00:02

Dat ik vanavond bij de Mac zonder moeite 1579 kcal weggegeten heb. Omg. :=

Gelukkig alsnog onder mijn verbruik dus ik val nog wel af lol. Maar het is echt super veel!!!

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 01:02

Dat onze buren (van de feestjes) hun jacuzzi weer opgezet hebben... Dag en nacht staat de warmtepomp te draaien. Dat gebrom van dat rotding houd me wakker.... En dan word er nog niet eens gebruik van gemaakt, dat word uiteraard alleen maar erger.....

Lize92

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 07:31

Aan dat ik last heb van PHPD (pijntje hier pijntje daar) -O- Geloof dat ik wat griepig ben

Boterbloem90

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 08:33

De muggen bulten onder mijn voeten, lopen maakt ze erger :+