Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kimberly1995 schreef:xDenies schreef:Dat er wederom niets te zien is op een onderzoek naar de pijn in mijn arm/schouder/nek … en ik dus gewoon wéér met klachten loop die niet te achterhalen zijn maar wel heel veel gezeik en gedoe geven![]()
![]()
![]()
Dus maar tot in de eeuwigheid fysio ...
Heb je al eens een osteopaat overwogen?
Aprella schreef:Ik erger mij aan mezelf en mijn partner... Dat wij ons appartement niet netjes kunnen houden en den poezels helpen hier ook niet echt bij. En ik haat poetsen en opruimen. Het geeft mij echt stress.
Mijn vrijetijd is echt heilig ik ik vind het verschrikkelijk om huishoudelijke dingen te doen. Alleen koken vind ik aangenaam.
Amandavd schreef:Aprella schreef:Ik erger mij aan mezelf en mijn partner... Dat wij ons appartement niet netjes kunnen houden en den poezels helpen hier ook niet echt bij. En ik haat poetsen en opruimen. Het geeft mij echt stress.
Mijn vrijetijd is echt heilig ik ik vind het verschrikkelijk om huishoudelijke dingen te doen. Alleen koken vind ik aangenaam.
Dan zoek je toch een hulp in de huishouding/poetsvrouw?
Aprella schreef:Amandavd schreef:
Dan zoek je toch een hulp in de huishouding/poetsvrouw?
Mijn partner wilt dit niet.... Hij vind het weggegooid geld. En dan als het op een discussie komt dan zegt hij dat hij he wel zelf zal doen en dat ik dan maar iets leuks moet doen maar dan voel ik mij schuldig dat hij bijna alles doet.
Ohana_91 schreef:Dat ik een e-book niet op mijn e-reader krijg, want dat stomme ding wil niet synchroniseren.
En toen heb ik uitgelogd met mijn account, waardoor nu al mijn leesstatistieken verdwenen zijn.
Dat maakt me een beetje verdrietig, want ik had al 355,5 uur gelezen en nu staat de teller weer heel zielig op 0 uur.
black_kelpie schreef:Ohana_91 schreef:Dat ik een e-book niet op mijn e-reader krijg, want dat stomme ding wil niet synchroniseren.
En toen heb ik uitgelogd met mijn account, waardoor nu al mijn leesstatistieken verdwenen zijn.
Dat maakt me een beetje verdrietig, want ik had al 355,5 uur gelezen en nu staat de teller weer heel zielig op 0 uur.
Kobo zeker, oh wat was ik boos de eerste keer dat dat gebeurde