Debbie schreef:Ik mag van mezelf nu niks meer kopen want ga veel te ver over het budget![]()
Ik wacht nog wel op een paar cadeautjes die binnen moeten komen dus dat is nog even spannend...
Voor de rest nog inpakken, gedichtje maken en m'n hint afmaken
Ja daarom nu alles ingepakt en klaar, doos dicht. Ik blijf elke keer weer dingen zien waarvan ik denk ahhh dat is iets voor mn lootje. Budget, wat is dat

...mijn Secret Santa heeft ontdekt dat ik van puzzelen houd en stuurt mij nu dus al een tweede kaart met daarin een stukje van een plaatje. En natúúrlijk ga je direct passen, meten, schuiven...maar die twee krengen lijken voor nu in elk geval niet in elkaar te passen
.
. Dus lieve SS, bij deze in elk geval dank voor de moeite die je er nu al in stopt! Helemaal voor zo'n oen die het topic nog ontstipt ook
.
. In de hoek een paar dozen verzameld, omdat ik nog niet weet hoe grote doos ik voor Secret Santa nodig heb en er zeker van wil zijn dat ik niet last minute nog op zoek moet naar iets waar alle cadeaus in passen. 
.

. En geheid dat ze dan als ik wel opsta, de heleboel opeist. Dan vind ik haar dus zo terug: 
. Ik had nog wel iets anders meegenomen, maar tot op heden twijfel ik daar zo erg over dat ik denk dat ik dat toch maar aan iemand anders cadeau ga doen. Afgelopen weekend met de Black Friday kortingen naast mijn lijstje voor mezelf ook naar cadeautjes voor mijn lootje gezocht. En ik ben zowaar tevreden! Ik heb in elk geval vijf cadeautjes gescoord waar ik echt happy mee ben, dus ik hoop hij/zij ook