Secret Santa Surprise 2018

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Suusjepluus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-18 16:35

Debbie schreef:
Ik mag van mezelf nu niks meer kopen want ga veel te ver over het budget :x

Ik wacht nog wel op een paar cadeautjes die binnen moeten komen dus dat is nog even spannend...

Voor de rest nog inpakken, gedichtje maken en m'n hint afmaken :)

Ja daarom nu alles ingepakt en klaar, doos dicht. Ik blijf elke keer weer dingen zien waarvan ik denk ahhh dat is iets voor mn lootje. Budget, wat is dat _O-

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-18 16:39

Suusjepluus schreef:
Debbie schreef:
Ik mag van mezelf nu niks meer kopen want ga veel te ver over het budget :x

Ik wacht nog wel op een paar cadeautjes die binnen moeten komen dus dat is nog even spannend...

Voor de rest nog inpakken, gedichtje maken en m'n hint afmaken :)

Ja daarom nu alles ingepakt en klaar, doos dicht. Ik blijf elke keer weer dingen zien waarvan ik denk ahhh dat is iets voor mn lootje. Budget, wat is dat _O-

Idem dito hier haha.

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-18 17:07

Ik wil het pas inpakken als ik alles binnen heb... ik wil het nog even allemaal bij elkaar zien :') :')

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-18 17:07

M_D_H schreef:
Secret Santa Lootjes Verzoek

Citaat:
Rockwitch, jouw Secret Santa is benieuwd of jij een liefhebber van lezen bent en zo ja van welk genre. Daarnaast zou hij/zij graag willen weten of jij ook van een spelletjes houd en wat voor een soort spelletjes jij dan graag speelt

Lezen grote JA! Niet dat ik veel tijd heb, maar ik doe het heel graag. Qua genre hou ik wel van boeken van David Baldacci, maar ook lekkere chickflicks vind ik heerlijk om te lezen.

Spelletjes ook leuk. Daarvan vind ik eigenlijk alles wel leuk, laatst nog een spel gedaan met kaartjes en muntjes en dan kon je bedrijven etc kopen en dan verdiende je daar weer geld mee, echt geen idee meer hoe dat heette. Zal het eens navragen. Maar qua spelletjes vind ik eigenlijk alles erg leuk.

eclair98

Re: Secret Santa Surprise 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-18 17:29

Mijn pakketje met cadeautjes is denk ik ook klaar, maar het is weer een bij elkaar geraapt zooitje. Hoe krijgen jullie een mooi geheel in de cadeautjes? _O-

jorretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-18 18:06

eclair98 schreef:
Mijn pakketje met cadeautjes is denk ik ook klaar, maar het is weer een bij elkaar geraapt zooitje. Hoe krijgen jullie een mooi geheel in de cadeautjes? _O-

Vorige keer had ik een samenhangend iets ervan gemaakt, nu bedacht ik laatst een leuk thema wat ik had kunnen doen, als ik niet al allerlei kadootjes had die daar niet bij passen. Dus het is ook hier een lekker bonte verzameling geworden :')

Hint die ik had vind ik iet leuk, ga wat anders verzonnen.

Miesemuisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-18 18:39

Ben altijd zo benieuwd of t dan over mijn pakketje gaat Haha!

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-18 18:48

Hier ook al een deel binnen. Misschien van de week nog even verder kijken. Zoveel winkels hebben we niet _O-

Ramona1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-18 20:32

Het is misschien vroeg maar ik heb zojuist de boom neergezet :P
Ik kon niet meer wachten haha!
Afbeelding

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-18 20:35

Ramona1993 schreef:
Het is misschien vroeg maar ik heb zojuist de boom neergezet :P
Ik kon niet meer wachten haha!
[ [url=m/y6HBrg.jpg]Afbeelding[/url] ]

Haal je die honden dan ook uit een doos als decoratie? Of zijn die er altijd al? <<)

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-18 20:37

Sorry voor mijn ss dat ik niet actief ben, heb vrijdag de sleutel gekregen van m'n eerste eigen huisje dus heeeel erg druk op dit moment

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-18 20:48

Hier ook al een actieve SS, supertof!

De dropjes gaan morgen mee naar mijn werk :-)

Afbeelding

En ook zo'n te ontcijferen hint ;-)

Afbeelding

Weer wat geleerd van dit topic, wist ik ook een keer mijn man iets wijs te vertellen ipv altijd andersom :Y)

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-18 20:55

_O-

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-18 21:18

Ja hoor, ook hier al een kaart in de brievenbus...

Lieve Santa,
Ja, ik ben ongeduldig. Ja, ik ben nieuwsgierig. Dus ja, ik ben ook dit jaar ongeduldig en sowieso veeeeeel te nieuwsgierig hiervoor _O- En nu voel ik me echt gestalkt. Sorry not sorry voor alle kippenhok berichten :=
En nog eens ja, ik maak dus niet elke dag mijn brievenbus open, vandaar dat ik misschien pas laat reageer _O-

Wat is iedereen nu al actief met stiekeme hints en kaarten versturen zeg

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-18 22:27

Die hoeveelheid kaartjes vallen mij dit jaar ook op. Geinig! :D

Ik ga zelf echt actief op zoek naar cadeautjes zodra ik mijn belangrijke tentamen voor studie achter de rug heb. Nu al zin in! *\o/*

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-18 22:36

Ik heb zojuist mijn laatste cadeautje gekocht :#

irisskib

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-18 22:52

Het eerste kadootje is gekocht ik hoop dat mijn lootje het leuk vind *\o/*

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-18 23:42

Ik ga zaterdag de laatste dingetjes halen. Dan een doos erbij zoeken.

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-18 23:48

Hier komt allemaal handig verpakkingsmateriaal binnen! Doen jullie allemaal een vulling? Of ook gewoon zo de cadeaus er in?

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-18 23:55

Ik heb voorgaande jaren vulling gehad omdat de doos te groot was. Nu pas ik de doos aan aan de cadeaus. Misschien hoeft er geen vulling in dan...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 07:39

Mogge

cnterpstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 08:27

Ok, ik heb een probleem jongens/meiden :+ ...mijn Secret Santa heeft ontdekt dat ik van puzzelen houd en stuurt mij nu dus al een tweede kaart met daarin een stukje van een plaatje. En natúúrlijk ga je direct passen, meten, schuiven...maar die twee krengen lijken voor nu in elk geval niet in elkaar te passen {:)-:( .

Hier een foto van de kaart die ik zaterdag in mijn brievenbus vond:
Afbeelding
Er stond een hele lieve boodschap in <3 . Dus lieve SS, bij deze in elk geval dank voor de moeite die je er nu al in stopt! Helemaal voor zo'n oen die het topic nog ontstipt ook :') .

Voor de zekerheid in verband met hints in elk geval zowel de kaarten, als de enveloppen en de twee stukjes papier bewaard. Ik zag dat meerdere mensen hier op de envelop zo'n code van 3 bij 3 hadden. Is dat niet gewoon voor het betalen van de porto dan? Ik heb de twee enveloppen bewaard omdat je het bij Secret Santa gewoon nooit weet. Maar mijn eerst ingeving omdat het op beide enveloppen stond, was dat het voor de porto was en niet onderdeel van de hint. Maar dat zou ik dan dus mis hebben als ik Bienotje's post goed begrijp?

De twee "puzzelstukjes" lijken een geprint plaatje. Ik ben vergeten daar een foto van te nemen, dus die volgt nog. Maar ik denk in eerste instantie dat het een geprint plaatje is van iets als een avatar of profielfoto hier op Bokt. Maar kan het nog niet goed genoeg zien >;) .

Oh ja, voor ik het vergeet! Ik had voor mijn SS ook nog foto's gemaakt van mijn woonkamer!

Afbeelding

Dit is dat schilderij van de zonsondergang waar ik het over had, boven mijn zwarte dressoir. Eronder staan altijd kaarsjes om te branden. En nu mijn adventkalender om december af te tellen met elke dag een chocolaatje :o . In de hoek een paar dozen verzameld, omdat ik nog niet weet hoe grote doos ik voor Secret Santa nodig heb en er zeker van wil zijn dat ik niet last minute nog op zoek moet naar iets waar alle cadeaus in passen.

Afbeelding
Hier de andere kant van de woonkamer met tv en eerste deel van de foto's aan de muur. En ja, ik heb opbergruimte tekort, dus mijn strijkijzer staat in de originele doos in een hoekje van de kamer :roll: .

En dan heb ik nog Lizzy's paradijs met de rest van de foto's naast de trap naar boven:
Afbeelding
Op deze foto verstopte ze zich onder de krabpaal. Ze dacht echt wat ben jij nou weer allemaal aan het doen := .

's Avonds komt ze graag bij me liggen op het plaid dat ik over mijn benen heen leg. Al moet ik toegeven...alles wat rood is, is niet meer veilig. Ze heeft ooit geleerd dat ze met dit rode plaid bij me mag liggen. Dus als ik nu een rode kussen neerzet of een rode trui aan heb, wil ze het liefst ook verticaal tegen mijn borst aanliggen :D .
We beginnen meestal redelijk onschuldig zo:

Afbeelding
Poeslief tegen mijn benen aan. Soms op mijn voeten. En dan zwaar beledigd kijken als ik er ook maar aan denk om te bewegen, want dan valt haar steuntje weg om zich te wassen. En naar de wc? Dat doe ik maar in mijn eigen tijd, vind ze ~~}> . En geheid dat ze dan als ik wel opsta, de heleboel opeist. Dan vind ik haar dus zo terug:

Afbeelding

Ik had ook nog foto's van de eetkamer/keuken gemaakt. Maar ik bedacht me net op tijd dat mijn Black Friday aankopen bij het maken van de foto op tafel stonden en daar zitten SSS-cadeautjes bij dus die ga ik niet posten :x . Huisje is niet zo groot met iets van 45 m2, maar dit geeft mijn Secret Santa misschien een klein idee van de inrichting. Ter aanvulling: eetkamertafel, bed en kledingkast zijn van hout. Bureau boven van zwart hout uit de Ikea, net als de Billy-boekenkast.

Wel ein-de-lijk een begin met de cadeaus voor mijn lootje. Had een week of drie geleden op mijn vrije dag een eerste poging gedaan. Ik had in de folders van die week drie leuke dingen gezien voor mijn lootje, dacht ik. Maar uiteindelijk bleken twee ervan al uitverkocht op donderdag |( . Ik had nog wel iets anders meegenomen, maar tot op heden twijfel ik daar zo erg over dat ik denk dat ik dat toch maar aan iemand anders cadeau ga doen. Afgelopen weekend met de Black Friday kortingen naast mijn lijstje voor mezelf ook naar cadeautjes voor mijn lootje gezocht. En ik ben zowaar tevreden! Ik heb in elk geval vijf cadeautjes gescoord waar ik echt happy mee ben, dus ik hoop hij/zij ook :') . Wel wéér iets gekocht waar ik na nog een keer posts naspeuren niet tevreden mee ben, dus die krijgt een andere vriendin komend weekend als spontaan cadeautje :+ . Qua budget heb ik nog iets minder dan de helft over, dus ik kan nog een keer shoppen deze donderdag! En ik heb in elk geval nog twee dingen bedacht, dus als ik dat kan vinden, ben ik in elk geval op de goede weg. Nu nog hopen dat mijn lootje er ook enthousiast van gaat worden...dat vind ik nog het spannendste van alles ;) .

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 08:42

Zo leuk, al die kaartjes en hints al! Ben benieuwd wie zijn santa al voor het pakket heeft herkend <<)

Volgens mij maakte Bienotje trouwens een grapje, cnterpstra :)

Je post doet me er trouwens aan denken... Ik zou ook nog foto's van mijn woning plaatsen :o
Mocht mijn santa er nog op zitten te wachten, hier komen ze!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

We wonen er inmiddels bijna een jaar, maar het kan nog altijd wel een beetje huiselijkheid gebruiken. We hebben een enorm hoog plafond in de woonkamer (7 meter), wat supermooi is, maar het ook wel moeilijk maakt om het knus en huiselijk te maken...

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 08:48

Swanheart je zegt we, bedoel je jij en jouw vriend? Lijkt me best lastig om met zijn 2en in dat bed te slapen haha, het oogt best klein!
Verder heel leuk met dat hoge plafond en die trap

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 08:57

Jep, met z'n tweeën :')
Bed is 1.40m. Vriend vind het gezellig, ik vind het klein. Maar aangezien de kamer maar 2 meter breed is, is een breder bed gewoon echt te groot... Maar goed, we zijn het gewend, hebben in de afgelopen 6 jaar nooit groter gehad.