Omdat ik bewust weer een nieuw hoofdstuk open en trots ben op mijzelf daardoor!
Gister de afscheidsborrel gehad bij mijn oude werkgever, kreeg een fantastische speech van mijn sidekick/ direct leidinggevende en heel veel liefde van mijn fantastische collega's. Ga hen heel erg missen maar heb enorm veel zin in mijn nieuwe baan waar ik nu al meer betrokken wordt bij de zaak dan bij mijn vorige werkgever het geval was en waar ik meer waardering krijg voor mijn inzet en serieus genomen wordt.
Had mijn bijbaan opgezegd omdat ik het er echt niet leuk meer vond, maar het vinden van een nieuwe werkgever die het oke vindt als je maar 1 dag per week beschikbaar bent bleek erg lastig. De nieuwe persoon die mijn diensten over zou nemen zag toch van de baan af en toen kwam er een hele fijne dienst vrij (op mijn oude werk dus) die ik besloten heb aan te nemen. Moet toch bijverdienen naast m'n studie. Ik werk straks om de week maar krijg door een 'zondag toeslag' bijna evenveel geld als toen ik wekelijks op de zaterdag werkte. WINNING.
Misschien gek, maar ik heb net met een grote glimlach de filmpjes op fb zitten bekijken #boerenprotest. Wauw, kijk ons nou toch eens samen komen om iets te bereiken! Jammer dat het moet .. maar wel trots! Zo hoort het! Samen staan we sterker.
Ik geniet ook van de boeren. Heerlijk vanaf Texel over het strand gas erop. Groot gelijk. Samen sterk
sanso
Geplaatst: 01-10-19 13:14
Stal klaar voor mijn oudje die deze winter naar binnen gaat voor het eerst.
xPabloBokt
Fotograaf
Geplaatst: 01-10-19 16:12
Ruimte gevonden om naar een vriendin te gaan waar het telkens niet mee lukt om af te spreken nu gezellig op de bonnefooi blijven logeren en vanavond samen studeren.
Vandaag Jasper (2.5 jaar) voor de tweede keer gelongeerd. Hij deed het briljant. Hij is één keer even weggeschoten, maar was met 2 stappen van mij en druk op de lijn terug op de cirkel, en hij heeft 2x geprobeerd naar binnen te gaan, maar was met druk van achteren door lichaamstaal en zweep (zonder hem aan te raken of hard te zwiepen) opnieuw op de cirkel te sturen. Hij ging in een rustig drafje rond zonder extreem naar binnen of naar buiten te kijken. Alles aan het halster overigens. Ik ben zo ontzettend trots op hem.