Misschien ook gierig gedrag trouwens. Ik gebruik liever die app omdat ik dan weet dat ik niet teveel geld in de automaat gooi op bepaalde parkeerplaatsen.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
snuffie123 schreef:Ik kom er door dit topic achter dat ik blijkbaar zeer onderbetaald ben en mijn ouders onze oppassen ook zeer hebben onderbetaald haha. Ik kreeg echt niet meer dan 15 euro voor een hele avond oppassen. En de oppas die op mij paste ook niet![]()
Hoe zit dat met parkeerkaartjes? Ik neem aan dat je betaald en dat kaartje bij uitrijden in de parkeerautomaat stopt. Bij sommige komt die weer terug, maar kan die dan nog een keer gebruikt worden?
Gini schreef:En hebben jullie dat ook niet dat bij de allerbeste vriendschappen zelfs het eerste deel van de quote niet klopt? Met mijn beste vriendin heb ik het echt nog nooit over betalen, terugbetalen, wie betaalt wat, wie trakteert wanneer, etc gehad.
Dat gebeurt gewoon.Ik zou dus ook totaal niet weten hoe de balans ligt.
Lieszje schreef:Ik vind het wel raar.
Zou zelf nooit verwachten dat iemand zijn eigen eten betaalt als ik iemand uitnodig.
Of je moet het van te voren met elkaar afgesproken hebben.
poes schreef:Goh als we eten bestellen dan betaalt elk het zijne ja. Vinden wij zeker niet raar. Mee thuis eten vragen we geen geld voor.
xU_Blinghx schreef:poes schreef:Goh als we eten bestellen dan betaalt elk het zijne ja. Vinden wij zeker niet raar. Mee thuis eten vragen we geen geld voor.
Staat niet duidelijk of de pizza is besteld. Maar ze heeft zelf ook eten meegenomen waar iedereen van heeft gegeten dus ik vind het wel raar dat ze dan moet dokken.