Ik vind het ook heel leuk. Zou mij ook ongemakkelijk voelen als ik in spijkerbroek aan kom zetten en de date in een chique restaurant blijkt te zijn. Fijn dat ie dat meedeelt dan.
Darah3
Geplaatst: 12-03-18 13:13
SophievdV schreef:
Gosh al die mannen die zich veel mooier voor doen. Wat een losers
Ik had gisteren onverwacht een date. Mr Grey was er niks bij. Kreeg een dresscode via de app en de tijd waarop ik klaar moest staan Heerlijk gegeten!
Naar een leuk restaurant. Niet overdreven chique Ik ken hem al iets langer dan vandaag. Scheelt wel denk ik. Ik vind het iig heel sexy, een man die leiding neemt.
Oh fantastisch! Bij een eerste date met een onbekende zou ik het wel wat ongemakkelijk vinden misschien maar als je iemand al eens hebt gezien en de aantrekkingskracht is er, geweldig zoiets haha. Tref alleen nooit zulke mannen Altijd van die joh kies jij maar wat typetjes, zo jammer..
Colien
Geplaatst: 12-03-18 15:17
Heerlijk die mannen die initiatief nemen. Mijn vriend appte vanochtend ook weer dat ik een datum vrij moest houden, ik had alleen al iets anders min of meer gepland dus gevraagd waarom het moest, dat is dan wel weer jammer. Maar dat hij het initiatief neemt kan ik alleen maar aanmoedigen
Ik hou ook wel van dominante mannen, ik luister alleen nooit zo goed
Anoniem
Geplaatst: 12-03-18 15:41
Mijn vriend zat dit weekend opeens met m'n telefoon. Wat doe je? Ow niks even in je agenda kijken wat je doet in juni...
Maar absoluut niet zeggen hoe of wat. En ik ben nogal ongeduldig/nieuwsgierig.. en hij wil echt niks zeggen. Hater
ReadTheRulez
Geplaatst: 12-03-18 15:42
Ik hou ook wel van dominante mannen, ik luister alleen nooit zo goed [/quote]
Anoniem
Geplaatst: 12-03-18 15:48
Ik ben ook nogal uuuuh temperamentvol Helaas daardoor ook wel een voorkeur voor temperamentvolle mannen die niet altijd even goed uitpakt. Ik doe het dit keer eens anders
listiglistje
Geplaatst: 12-03-18 16:26
Ik ben alleen in bed te temmen, daarbuiten niet
Hier gaat het trouwens weer een stuk beter Begrip, veel praten en geduld begint zijn vruchten af te werpen...
Jester_
Geplaatst: 12-03-18 17:33
listiglistje schreef:
Ik ben alleen in bed te temmen, daarbuiten niet
Hier gaat het trouwens weer een stuk beter Begrip, veel praten en geduld begint zijn vruchten af te werpen...
Aah das fijn!!!
Berdien
Geplaatst: 12-03-18 17:34
Fijn dat het beter gaat! Dapper dat je volhoudt
Een man die weet wat hij wil en daarin ook de leiding kan nemen vind ik ook heel aantrekkelijk. Top op zekere hoogte dan he. De rest bepaal ik graag zelf
Te is nooit fijn of goed. Maar wat te is, is dan weer persoonlijk. Ik ben dol op mannen die leiding nemen, maar wel alleen als ik ze echt leuk vind. Anders vind ik het maar ongemakkelijk
Vandaag een heerlijk paardendagje gehad vanavond niks meer doen behalve Netflix kijken.
Nog dates vanavond?
Anoniem
Geplaatst: 12-03-18 18:24
Berdien schreef:
Een man die weet wat hij wil en daarin ook de leiding kan nemen vind ik ook heel aantrekkelijk. Top op zekere hoogte dan he. De rest bepaal ik graag zelf