Kinderbijslag moet ik altijd meteen de helft van afstaan, maar toch altijd erg fijn om te krijgen. Mijn ouders sparen maandelijks ook voor T zijn studie en zelfs mijn broer (al kan die het ook wel missen ) heeft een spaarrekening voor hem geopend, echt super lief!!
Dat gaat naar de vader van T, ook kindgebonden budget maak ik maandelijks de helft van naar zijn vader over
_lautje_
Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-17 21:23
Wij zijn daar gewoon te makkelijk in. Moeten de rekening nog openen.
Tita: hij is er in een oudroze tint als jurk en ook als trui. Echt super cute. En prijs viel (mij) mee. Was 30,- voor t jurkje kwijt.
Klopt Small Rags en donsje Jurk kokt er zo niet helemaal mooi uit. Maar het is een soort blauw jeans kleur (zit patroontje in) en de pop is glinsterend. Ik vond hem zo cute en leuk. Kon niet laten liggen. En moet zeggen jurken draagt ze hier echt heel lang door. Dat groeit zo lekker mee
Laatst bijgewerkt door _lautje_ op 03-10-17 21:27, in het totaal 1 keer bewerkt
_Lonneke
Geplaatst: 03-10-17 21:26
Henrieke schreef:
Heel leuk Lonneke! Welke sokjes heb je daarbij? Broekje heb ik ook voor uk.
De sokjes zijn gewoon van de primark heb er deze zwart wit gestreepte sokjes bij of helemaal zwarte.
Deze twijfelde ik ook over, maar denk dat die blauwe makkelijker te combineren is.
Kende small rags helemaal niet, maar is echt leuk. Lekker stoer, soepele stofjes, maar wel meisje. Mijn man is ook blij met deze kleren. Meisje, maar niet alles roze of te zoet.
MizzMontana
Geplaatst: 03-10-17 21:39
Die jurk is echt gaaf met die gele maillot erbij Lautje!
Nog wat room 7 en oilily gescoord. Was voor 3 stuks 17 euro kwijt. En een puckababy gogo voor 15 euro bij een tweedehands winkeltje in alkmaar. Leuk met allemaal merk. Naast de wonderstore
Van oma een winterjasje cadeau gekregen met bijpassende muts en wanten van filou en Friends
Zelfs nog een playsuit met bijpassende romper van Maxomorra gekocht. Heel schattig met kersjes. Is echt een lekker thuispakje
En hele lekkere antislipsokken
En verder nog wat klein spul
MizzMontana
Geplaatst: 08-10-17 07:59
Die sokjes zijn leuk Cemlys!
Hier is ml weer terug gekomen met kleertjes van Gap. Korte broek en shirt voor gup komende zomer en een schattig shirt/jurkje voor baby. En alweer nieuwe rompers, het lijkt wel of gup ineens een cm per week groeit!
Op Vente hebben ze weer petit bateau. Heb nog maar wat rompers en pyjama’s besteld en een winterjas. Kan telkens niks vinden wat past en deze was voor de helft en leuk.
Ben benieuwd welke winterjas je hebt gekozen Lautje Het is nu nog met early acces, ik wacht nog even voordat ik mijn punten inzet, heb niet echt iets nodig.