Secret Santa Surprise 2016

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-16 20:56

Angelaa2 schreef:
Joaltijd schreef:
Trouwens voor mijn sss..

Ik post heel veel, ook al gezegd dat ik een helikopter wil.. Maar dat is een beetje te duur :P

Ik vind secret santa gewoon een tof idee, en zie wel wat voor leuks ik krijg :o
Vind het vooral belangrijk dat iemand moeite doet en probeert wat leuks te bedenken :)

N speelgoed helikopter valt wel mee :')

_O- _O-

Haha, maar daar gaan ik niet inpassen nie :P

01San

Re: Secret Santa Surprise 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-16 20:58

Eerst kon ik niet wachten op m'n lootje en nu kan ik al zenuwachtig worden wie mij heeft geloot!!!!!!
Hihihihi
*\%/*
Maar eerst mijn lootje nog afmaken,
Zo iets schattigs gezien tijdje geleden en het was eigenlijk ment to be, want ik dacht als diegene haar trekt weet ik wel leuk kadootje!!!

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-16 20:58

Ook hier is het lootje angstvallig stil.. en ik heb al aardig wat hints gegeven, maar zelfs als ik iets heel anders krijg, vind ik het nog super leuk :D

Gewoon de gedachte dat iemand een pakketje samenstelt voor mij <3
mij hoor je niet klagen hoor!

irisskib

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-16 20:59

Uhmmmmm ik denk dat ik ook een beetje stil ben geweest.....
ik zal nog wat hints geven :P
Mijn verzorgpaard heet Iris en ik ook :D
Thuis heb ik een konijn en 2 katten.
Ik heb veel spullen in de kleuren roze en paars....
fotolijstjes vind ik erg leuk
Make-up en geurkaarsen liever niet die gebruik ik niet.
Verder zijn warme sokken altijd welkom
Chocolade en andere zoete dingen ook :9 , ik lust alleen geen marsepijn en kokos
Ik hoop dat ik zo wat meer tips heb gegeven.

finnens

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-16 20:59

Ik ben meer bang dat mensen die niks zeggen ineens niet meer meedoen :')

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-16 21:01

Ik ben momenteel redelijk stil, drukke maar oh zo leuke week achter de rug. Vanaf morgen weer terug naar normaal, ook wel lekker. Toch denk ik dat, hoewel ik geen rechtstreekse wensen zoals 'ik wil dit of dat graag' heb gegeven, er wel genoeg over mijn persoon te vinden is om iets leuks voor mij te bedenken. En dan vind ik de verrassing leuker dan dat ik nu zelf dingen ga bedenken, zelfs als het iets mocht blijken te zijn dat misschien minder bij mij zou passen. Dus voor mijn SSS, ga op mijn floplijstje na lekker je gang!

Mijn lootje is ook niet al te actief op het moment, of in elk geval hier, maar komt vast goed. Het eerste heb ik ondanks de rare week al in huis, komende week eens verder kijken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-16 21:03

finnens schreef:
Ik ben meer bang dat mensen die niks zeggen ineens niet meer meedoen :')

_/-\o_

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-16 21:24

Hmm.. mensen die weinig reageren. Eigen keuze toch.

Ik heb het idee dat mensen het liefst een lijstje willen met spullen, bij welke winkel en prijs het is. Ooh ja en welke kleur en smaak.

Dat is voor mij geen sectret santa. Het is eerst lekker sneupen op bokt. Bedenken hoe iemand in elkaar steekt en dan sneupen in de stad.

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-16 21:46

Joaltijd schreef:
_O- _O-

Dan maar n kartonnen bouwpakket
Volgend jaar wil ik jou :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-16 21:50

Angelaa2 schreef:
Joaltijd schreef:
_O- _O-

Dan maar n kartonnen bouwpakket
Volgend jaar wil ik jou :D

O gut _O-
Krijg ik mijn pakket.. Zie ik een bouwpakket.. Denk ik... 'Angela!'
Joltsje schreef:

Ik heb het idee dat mensen het liefst een lijstje willen met spullen, bij welke winkel en prijs het is. Ooh ja en welke kleur en smaak.

Dat is voor mij geen sectret santa. Het is eerst lekker sneupen op bokt. Bedenken hoe iemand in elkaar steekt en dan sneupen in de stad.

Alvast voor mijn secret santa. Sorry als ik zo overkom.. Dat is niet de bedoeling! ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-16 21:52

Joltsje schreef:

Eigenlijk wel mee eens. Ik vond persoonlijk al die zeer gerichte lijstjes weer niet zo leuk. Iets wat ik zeker wil koop ik zelf wel... Ben dan ook iets stiller, maar wel een beetje hints in mijn lootje gezet.

Stil of niet duidelijk wensen, ieder zijn keuze toch? Al die reacties zoals 'dan mogen ze niet klagen' vind ik zo demotiverend. Het gaat toch om te verrassing? Niet om het doen van de juiste boodschappen :)

Edit. Secret Santa, ik ben dus met alles blij. Verras me :D

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-16 21:53

Joltsje schreef:

Dat hoeft voor mij absoluut niet, maar soms is t wel fijn als er iets meer info te vinden is ook over de persoon zelf zodat je iets gerichter kan shoppen ;)
Het is toch jammer als je veel moeite doet en iemand anders het toch niet zo leuk vind als je zelf dacht .. Kan altijd gebeuren natuurlijk, maar toch. Ik ben soms gewoon wat onzeker en ik hou er juist van om iemand blij te maken :Y)

sunny44

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-16 21:57

Ik post niet veel. Lees wel mee. En ben zelf al druk bezig met een doos te vullen en hints te bedenken.

Ik heb een paar punten opgegeven via pb en verder vindt ik het leuk om me te laten verrassen. Ben snel blij met dingen. En vindt vooral dit idee leuk :o

Als iedereen die meedoet dagelijks 3 posts (21 pagina 's :')) zouden plaatsen wordt het ook wel erg lastig bijhouden worden denk ik :Y)

shirleyp

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-16 22:01

:') Ik word paranoia... denk dat ieder bericht over mij gaat _O- Ik ben diegene met 'blauw' (eigenlijk dus bruin) in huis, ik plaats weinig, er is niks over mij te vinden, mijn lijstje is niet helder :') Ik maak mezelf gek hier!

Toch maar even voor de zekerheid: Lieve SS, ik ben blij met alles wat met zorg en aandacht is uitgekozen :) +:)+

Ik heb alleen nog maar onderzoek gedaan, moet nog even goed gaan nadenken over de doos, hint en cadeaus :j

Chasingmood

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-16 22:05

xZiva_ schreef:
Gewoon de gedachte dat iemand een pakketje samenstelt voor mij <3
mij hoor je niet klagen hoor!

Dit :j
Door mijn eigen focus op mijn lootje vergeet ik steeds dat iemand mij natuurlijk ook getrokken heeft. Vind dat ook een leuke gedachte <3

Amigo_stan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-16 22:10

Ach of je stil bent of niet maakt niet uit toch? Ik vind het geweldig leuk om cadeautjes te kopen in te pakken en te versturen. En dan maakt het mij echt niet uit wat ik krijg. Ik vind geven erg leuk . Ik lees wel alles mee maar reageer bijna nooit. Anders ga ik mezelf verraden :')

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-16 22:52

Ik post best veel dus geloof dat het niet heel ingewikkeld is. En anders ben ik altijd blij met cadeautjes. Haha
Je kan bij mij weinig verkeerd doen. Vind overal wel een doel of plek voor.
Leuk dat er nog steeds word gereageerd op het 'blauw' in huis.
De juiste heeft alleen nog niet gereageerd..... of wel.... of niet... of wel.... :')

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-16 23:14

Vorig jaar had ik een lootje met een lijstje, en toen heb ik me toch best wel aan dat lijstje gehouden. Eigenlijk jammer. Dit jaar ga ik lekker speuren tussen mijn lootjes berichten :)
Ik heb in ieder geval al 100 ideeen, meer ideeen dan budget haha, dus zal uiteindelijk moeten selecteren, maar daar heb ik nog even voor!

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-16 23:16

Oké dan donna, mijn blauw is lichtroze, grijs en koperkleurig _O-
Maar goed, buiten dat denk ik dat er over mij toch genoeg te vinden moet zijn. Het speuren in berichten is toch juist het leuke hiervan *\o/*

rink

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-16 23:25

Morgen ga ik ook lootje shoppen! En ik heb een pre kerst kado gekregen <3 een lang weekend Rome!

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-16 23:43

Ik post hier niet, maar lees wel mee. Uitgebreid posten kost me teveel tijd.. Ik denk wel dat ik genoeg hints heb gegeven, en zoals ik al eerder postte: ik ben echt snel tevreden. Dat iemand moeite voor me doet maakt me al blij!

Ik heb zelf nu 4 cadeautjes binnen voor mijn lootje. Een ding waarvan ik zeker weet dat het in de smaak valt en 3 waarvan ik denk dat mijn lootje het leuk gaat vinden. Wel echt leuk hoor, om dingen te bedenken, uit te zoeken en te kopen :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-16 23:45

rink schreef:
Morgen ga ik ook lootje shoppen! En ik heb een pre kerst kado gekregen <3 een lang weekend Rome!

Rome, heerlijk!

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 00:18

Misschien iets voor mijn SSS iets tegen mijn winterdip want ik heb een hekel aan dit jaargetijde

Daphx93

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 00:20

Omdat ik het mijn SS toch wat makkelijker wil maken aangezien ik niet zoveel meer post en profiel bijna leeg is:

Wat is leuk vind om te krijgen:
Grote flostouw hond
Katten speeltjes
Hondenknuffel, wel 1 met niet teveel vulling aangezien ze alles sloopt :')
Paardenspullen maat full/195
iPhone 7 in bezit, accessoires altijd goed!
Fluffy sokken mt 39
Lievelingskleur is roze!

Wees creatief! Ik vind veel leuk en ben totaal niet moeilijk! Voor paard wel iets met weinig suikers en geen haver.

kionasuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 08:24

Ik heb een lootje die niet veel zegt maar waarvan de wensen leuk zijn om voor te gaan shoppen dus dat is fijn haha
Wat betreft mijzelf ik ben niet erg actief maar net als vele vind ik her idee erg leuk en ben dus met alles wel blij.
Ook voor mijn ss: bedankt voor alle moeite die word gedaan om een leuk pakketje samen te stellen!