Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
musiqolog schreef:Tja, die flap... dat kwartje viel wel toen ik op kamers ging en het huishouden zelf moest doen. Ik had er nooit bij stilgestaan, maar mijn moeder deed dat altijd. Ik ook nog, al geef ik maar eerlijk toe dat ik hem er binnen maximaal 5 minuten weer uit heb...
Ik ben grootgebracht met dekbedden en dekens vind ik onhandig. Ik ken ze eigenlijk alleen van logeerpartijen bij mijn grootouders. Op dekbedden kun je tenminste leuke prints zetten. Of had iemand van jullie vroeger een deken met een paard erop?O ja, en toen ik klein was kon ik er ook zo heerlijk in kruipen. Mijn moeder heeft me vast vaak slapend in het dekbed aangetroffen...
Marrie_L schreef:Het viel me vandaag ineens op dat bij de verkeersinformatie (tenminste bij Skyradio maar ik gok bij andere radiostations ook) de volgorde van de wegen gewoon oploopt, zodat je weet of 'jouw' snelweg nog genoemd moet worden. Pling
Ivy_ schreef:Ik kwam er zojuist achter dat wanneer je op bokt mobiel zit je dmv het pijltje rechts naast de gebruiker meer info kan zien.
Wat je dus normaal standaard ziet als je op computer bokt, maar op mobiel op pijltje moet klikken om het te zien..
ik zit al meer dan een jaar op bokt mobiel en ging altijd naar het profiel van de gebruiker om bv de woonplaats te zien
Ivy_ schreef:Ik kwam er zojuist achter dat wanneer je op bokt mobiel zit je dmv het pijltje rechts naast de gebruiker meer info kan zien.
Wat je dus normaal standaard ziet als je op computer bokt, maar op mobiel op pijltje moet klikken om het te zien..
ik zit al meer dan een jaar op bokt mobiel en ging altijd naar het profiel van de gebruiker om bv de woonplaats te zien
Sannert schreef:Ik kwam er bij toeval vandaag achter dat het schuifje wat in de autodeur zit dat dat is om de auto helemaal te vergrendelen van binnenuit.![]()
Ik dacht dat dat was om de buitenspiegel te verstellen. Terwijl ik weet dat links naast het stuur zit.![]()
Ik vond het al gek dat je deze auto niet van binnenuit helemaal kon vergrendelen. Maar het is nooit in me op gekomen om eens aan dat schuifje te duwen.
Tink89 schreef:Sannert schreef:Ik kwam er bij toeval vandaag achter dat het schuifje wat in de autodeur zit dat dat is om de auto helemaal te vergrendelen van binnenuit.![]()
Ik dacht dat dat was om de buitenspiegel te verstellen. Terwijl ik weet dat links naast het stuur zit.![]()
Ik vond het al gek dat je deze auto niet van binnenuit helemaal kon vergrendelen. Maar het is nooit in me op gekomen om eens aan dat schuifje te duwen.
Wat voor schuifje?
Sannert schreef:Ik kwam er bij toeval vandaag achter dat het schuifje wat in de autodeur zit dat dat is om de auto helemaal te vergrendelen van binnenuit.![]()
Zwerte schreef:Sannert schreef:Ik kwam er bij toeval vandaag achter dat het schuifje wat in de autodeur zit dat dat is om de auto helemaal te vergrendelen van binnenuit.![]()
Bedoel je niet het kinderslot? Wij hebben geen schuifje in de deur, wel een knopje om alle deuren te vergrendelen.