Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Queelens schreef:Ik zou je er niet te gek door laten maken. Ben ik de enige die t niet raar vindt? Die knul is ergens op cursus en hij kan vtv ook niet ruiken dat het uitloopt. Tuurlijk als die wijs was had die zelf duidelijk gezegd van goh ik ben op cursus, ik weet niet hoelaat het wordt dus beter van niet.
Als ik jou was, was ik ook helemaal niet gegaan zonder die duidelijkheid denk ik.
Hij zegt verder toch ook dat die ke graag wilde zien?
upendo schreef:Ik had de hoop op een chille tinder match opgegeven.. En toen begon er opeens een hele leuke chick te praten.. Twee weken later hebben we elkaar iets te vaak gezien, veel teveel gepraat en roepen we elke keer dat we rustig aan moeten doen maar komen we aan het eind van de dag op de een of andere manier toch bij elkaar terecht..![]()
Er bestaan nog normale mensen, had ik niet meer verwacht na de catastrofe met alle rare lui met hele bijzondere gedachtegangen..
upendo schreef:Ik had de hoop op een chille tinder match opgegeven.. En toen begon er opeens een hele leuke chick te praten.. Twee weken later hebben we elkaar iets te vaak gezien, veel teveel gepraat en roepen we elke keer dat we rustig aan moeten doen maar komen we aan het eind van de dag op de een of andere manier toch bij elkaar terecht..![]()
Er bestaan nog normale mensen, had ik niet meer verwacht na de catastrofe met alle rare lui met hele bijzondere gedachtegangen..
Kenyada schreef:upendo schreef:Ik had de hoop op een chille tinder match opgegeven.. En toen begon er opeens een hele leuke chick te praten.. Twee weken later hebben we elkaar iets te vaak gezien, veel teveel gepraat en roepen we elke keer dat we rustig aan moeten doen maar komen we aan het eind van de dag op de een of andere manier toch bij elkaar terecht..![]()
O wat heerlijk zeg! Hier word je toch blij van!
Mijn Tinderman belt net op:ik heb nu weekend! Ik zeg wooow heerlijk! Ja zegt ie. Heerlijk, maar wat moet ik nu doen drie dagen lang... Zal ik lekker naar jou komen met n berg kleren en boodschappen?
okè totzooooo!!! Haha ik vind t heerlijk!
Tamara_089 schreef:he poedersuiker antwoord weg....
Ik vraag me af of het wel slim is om dat singeltje erbij te geven. kan best "raar" overkomen.
Vraag die jongen gewoon nog een keer op een drankje en heb het er even over. Vertel hem duidelijk hoe de situatie ervoor staan hoe zij erover denkt en vraag hoe hij erover denkt. niks is zo fijn als duidelijke communicatie....
mijn "vent" is ook weer tot leven gekomen.....
op de vraag wat wil je kreeg ik een vrij sjah weird antwoord.... zonvakantie met palmbomen cocktail zon zand en jou naast me.....
ben wel duidelijker dat de cursus nog maar 2 weken duurt (meevaller) en dat hij daarna echt () van plan is meer tijd met mij door te brengen...
zoals ik hem ook al zei.... We gaan het meemaken....
Vionaa schreef:Renee, ben je niet bang dat je hem straks echt leuk gaat vinden en dat hij dan niets meer wil? Aangezien jij wel graag naar een relatie toe werkt.