Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 22:29

Ik zou je er niet te gek door laten maken. Ben ik de enige die t niet raar vindt? Die knul is ergens op cursus en hij kan vtv ook niet ruiken dat het uitloopt. Tuurlijk als die wijs was had die zelf duidelijk gezegd van goh ik ben op cursus, ik weet niet hoelaat het wordt dus beter van niet.
Als ik jou was, was ik ook helemaal niet gegaan zonder die duidelijkheid denk ik.
Hij zegt verder toch ook dat die ke graag wilde zien?

UhNee

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 22:38

Nu word ik toch wel erg benieuwd naar het verhaal van die penvriendin...:=

Tamara_089

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 22:43

Queelens schreef:
Ik zou je er niet te gek door laten maken. Ben ik de enige die t niet raar vindt? Die knul is ergens op cursus en hij kan vtv ook niet ruiken dat het uitloopt. Tuurlijk als die wijs was had die zelf duidelijk gezegd van goh ik ben op cursus, ik weet niet hoelaat het wordt dus beter van niet.
Als ik jou was, was ik ook helemaal niet gegaan zonder die duidelijkheid denk ik.
Hij zegt verder toch ook dat die ke graag wilde zien?

Hier toch ff op in haken... hij heeft eerder gezegd ik maak wel tijd voor je en nu over de examens dat ze vroeg klaar waren... lang leven defensie hij kreeg er een fijne extra dienst overheen.. weet je kan gebeuren daar hoor je me niet over kan hij ook niks aan doen. Waar je me wel over hoort is de "communicatie" hij zal inmiddels echt wel even in z'n "dienst" zoals anders ook tijd hebben voor een appje... maar dus nog niks. We zullen wel zien wat er gaat gebeuren ben inmiddels thuis en ik ga t wel meemaken. Weet wel dat de bal nu even voor zijn voeten ligt

Edit; het is een cursus van 10-12 weken dus je zou toch mogen verwachten dat er ergens toch wel wat tijd vrij te maken in (in t algemeen genomen)

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 23:00

Ja joh Tamara dat vind ik ook. En anders had hij sowieso al wel duidelijk kunnen laten weten van joh ik wil je echt graag zien maar ik moet vandaag echt afzeggen want ik weet niet hoe lang ik hier nog zit.
Groot gelijk dat je nu de bal bij hem neerlegt ( moet toch stiekem lachen om deze zin :') ) nu moet hij maar weer even wat moeite doen!

En ook ja dan zeggen ze dat vrouwen zo onduidelijk kunnen zijn... Mannen zijn misschien nog wel erger! Wees gewoon duidelijk, hoe hard dat soms ook aan kan komen. Dan weet iedereen waar ie aan toe is.

Mijn Tinderman zou vanavond niet komen maar daarstraks belde hij op of ie langs mocht komen. Dus nu zit hij hier alweer, sinds Vrijdag elke nacht bij mij geslapen <3

Normaal heb ik echt even een avondje voor mezelf nodig maar omdat hij ook zo lekker relaxt kan hangjassen op de bank zonder moeite net als ik kan ik hem heel goed om me heen hebben! *\o/*

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 23:38

Wat balen, Tamara... Echt een domper voor je dag dan. :\

Wat heerlijk zeg, dat het zo lekker klikt, Kenyada!

Ik heb zojuist een hele leuke tindermeneer aan de haak geslagen met jawel: paarden. *\o/* *\o/*

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-16 00:39

Ik ben ook maar weer aan de tinder om de tijd te doden :')

N_B_N

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-16 08:42

Hahaha oke ik ben dus niet zo raar dat ik gymmen moeilijk vind. Nieuwe dag dus we zijn weer vrolijk aan het werk :D

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-16 10:22

Tamara, nog iets gehoord van die knul?

Tamara_089

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-16 10:43

Kenyada schreef:
Tamara, nog iets gehoord van die knul?

Ja vanmorgen een appje dat hij zich echt poedersuiker voelt en daarna een voicenote of ik uiteindelijk toch nog lekker geslapen had en dat ie me mist. En na mijn antwoord de vraag of ik boos op m ben.

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-16 10:50

Wat leuk Kenyada, heerlijk gevoel toch als je zo graag bij elkaar wil zijn.

Dat is opzich wel een lieve goedmaakpoging toch Tamara?

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-16 11:23

En nu expres boos blijven haha _O-
Maar fijn dat die t 'goedmaakt' ;)

Keny wat fijn dat t zo goed gaat.

Ik weet morgen meer of ik zondag kan gaan daten. Ik heb t paardrijden al naar 's ochtends kunnen plaatsen en hij weet morgen hoe laat en hoe lang zijn wedstrijd zondag is. Ik hoop lekker kort en vroeg :Y)

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-16 12:58

Ik had de hoop op een chille tinder match opgegeven.. En toen begon er opeens een hele leuke chick te praten.. Twee weken later hebben we elkaar iets te vaak gezien, veel teveel gepraat en roepen we elke keer dat we rustig aan moeten doen maar komen we aan het eind van de dag op de een of andere manier toch bij elkaar terecht.. :')

Er bestaan nog normale mensen, had ik niet meer verwacht na de catastrofe met alle rare lui met hele bijzondere gedachtegangen..

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-16 13:16

upendo schreef:
Ik had de hoop op een chille tinder match opgegeven.. En toen begon er opeens een hele leuke chick te praten.. Twee weken later hebben we elkaar iets te vaak gezien, veel teveel gepraat en roepen we elke keer dat we rustig aan moeten doen maar komen we aan het eind van de dag op de een of andere manier toch bij elkaar terecht.. :')

Er bestaan nog normale mensen, had ik niet meer verwacht na de catastrofe met alle rare lui met hele bijzondere gedachtegangen..

aah wat leuk <3 Dit soort dingen lezen maakt me altijd zo blij

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-16 13:17

Hihi, ik stuiter ook echt door mijn dagen heen. Zo stom, normaal ben ik nooit zo ontzettend overdreven gek op iemand. Mijn brein geeft ratio-errors. :')

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-16 18:58

upendo schreef:

O wat heerlijk zeg! Hier word je toch blij van!

Mijn Tinderman belt net op:ik heb nu weekend! Ik zeg wooow heerlijk! Ja zegt ie. Heerlijk, maar wat moet ik nu doen drie dagen lang... Zal ik lekker naar jou komen met n berg kleren en boodschappen?
<3 okè totzooooo!!! Haha ik vind t heerlijk!

KellyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-16 19:04

Kenyada schreef:
upendo schreef:

O wat heerlijk zeg! Hier word je toch blij van!

Mijn Tinderman belt net op:ik heb nu weekend! Ik zeg wooow heerlijk! Ja zegt ie. Heerlijk, maar wat moet ik nu doen drie dagen lang... Zal ik lekker naar jou komen met n berg kleren en boodschappen?
<3 okè totzooooo!!! Haha ik vind t heerlijk!

Super leuk meiden!

Als er over een hele hele tijd een tinder bruiloft komt moet heel bokt (uit dit topic) toch wel uitgenodigd worden vind ik :')
Spoiler:
Moet bekennen dat ik van deze berichten toch een tikkeltje jaloers word :o

Denise_Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-16 19:44

Ik ben het eens met KellyR! Haha :D

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-16 20:24

Da's best lief dat ie dat doet Tamara!

Wat fijn Upendo! Ik heb de normale mens ook al een tijdje niet meer gespot, maar ze bestaan dus nog :')

Ik heb sinds gisterenavond 17 matchen waarvan 3 nog levend zijn. Ben benieuwd :+
Merk wel dat ik steeds kieskeuriger word. Ahja, hoeft daarom niet slecht te zijn!

Tamara_089

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-16 20:28

Ja da was best lief... helaas is er na m'n antwoord alweer radiostilte en is meneer wel gewoon online... heb m nog gevraagd Goh geslaagd... geen reactie en nu net nog wat wil je nou...??? Wel online geen reactie... meneer kan dus mooi ff de boom in.. alsof hij niet even 2 sec tijd heeft vanaf vanmorgen 9 uur om te reageren...

Ben ff van m'n wolkje gepleurd en ja dat doet au... hoop toch nog zo op een normale reactie en antwoorden en dat t beter wordt als hij straks klaar is maar als hij nu al geen "moeite" doet ben ik bang dat ik alleen mezelf maar mooi voor de gek aan t houden ben.....

DominiqueDG

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-16 20:29

Trouwe meelezer meldt zich!

Vriendin van mij heeft een 'probleempje' en ik weet het ook even niet zo goed. Jullie hulp gevraagd dus! Geen tindermatch, hoop dat dat geen probleem is!

Situatie: vriendin heeft een jongen leren kennen. Na paar maanden om elkaar heen draaien, ze zijn collega's, zijn ze vorige week uiteten geweest.
Ze hebben gezoend en een beetje aan apekooien gedaan, even jullie termen aanhoudend :D . Ze vinden elkaar erg leuk, maar vriendin heeft eigenlijk niet echt meer iets gehoord deze week van hem (zij heeft vakantie). Morgen ziet ze hem weer op het werk. Hij heeft echt gezegd haar heel leuk te vinden, maar maakt lange werkdagen en waardeert zijn 'eigen' leven ook wel en is niet zo happig op de app, zegt ze. Ze vraagt zich of hoe hem nu morgen te benaderen? Aan de ene kant zoekt ze er niets achter, hij is druk, maar aan de andere kant...wat is nou 30sec om even een leuk berichtje te sturen?

Nu vond ik het heel knap dat ze zich in heeft kunnen houden qua appen deze week en heb ik haar geadviseerd morgen gewoon normaal te doen en een beetje te peilen of er een vervolg date in zit. Ze heeft overigens 3 dagen na de date gevraagd of ze dit weekend weer af konden spreken, maar hij kan niet en komt ook niet met een andere datum..

Wat zouden jullie van deze situatie vinden (geen contact vanuit hem de afgelopen week)? Ik vind het namelijk maar een vreemd verhaal, klinkt als OF geen interesse OF een man met bindingsangst :=

Nu is hij komende week jarig en wilde ze hem een kaartje geven + single van Sam Hunt - take your time, om duidelijk te maken dat ze echt niet direct hand in hand op de bank wil zitten een heel leven lang met hem, maar hem verder wil leren kennen en hij echt niet bang hoeft te zijn dat de rest van zijn leven dan stopt. Die ervaring heeft hij met relatie gehad of zoiets.
Ik vind het nogal tricky en ben bang dat ze straks pijn krijgt, als er geen respons op komt. Aan de andere kant, ze heeft wel lef!

Ben benieuwd wat jullie, met een nog objectiever oog, denken van de manier waarop dit gaat?

Tamara_089

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 01:10

he poedersuiker antwoord weg....

Ik vraag me af of het wel slim is om dat singeltje erbij te geven. kan best "raar" overkomen.

Vraag die jongen gewoon nog een keer op een drankje en heb het er even over. Vertel hem duidelijk hoe de situatie ervoor staan hoe zij erover denkt en vraag hoe hij erover denkt. niks is zo fijn als duidelijke communicatie....

mijn "vent" is ook weer tot leven gekomen.....

op de vraag wat wil je kreeg ik een vrij sjah weird antwoord.... zonvakantie met palmbomen cocktail zon zand en jou naast me.....

ben wel duidelijker dat de cursus nog maar 2 weken duurt (meevaller) en dat hij daarna echt ( >;) ) van plan is meer tijd met mij door te brengen...

zoals ik hem ook al zei.... We gaan het meemaken....

DominiqueDG

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 09:50

Tamara_089 schreef:
he poedersuiker antwoord weg....

Ik vraag me af of het wel slim is om dat singeltje erbij te geven. kan best "raar" overkomen.

Vraag die jongen gewoon nog een keer op een drankje en heb het er even over. Vertel hem duidelijk hoe de situatie ervoor staan hoe zij erover denkt en vraag hoe hij erover denkt. niks is zo fijn als duidelijke communicatie....

mijn "vent" is ook weer tot leven gekomen.....

op de vraag wat wil je kreeg ik een vrij sjah weird antwoord.... zonvakantie met palmbomen cocktail zon zand en jou naast me.....

ben wel duidelijker dat de cursus nog maar 2 weken duurt (meevaller) en dat hij daarna echt ( >;) ) van plan is meer tijd met mij door te brengen...

zoals ik hem ook al zei.... We gaan het meemaken....

Bedankt voor het mee denken. Ze heeft het hem wel gevraagd en hij zegt dat hij haar echt leuk vindt, maar ze merkt er weinig van haha. Alsof er toch een bepaalde afstand is.

Tja, dat liedje op cd geven vond ik ook een beetje heftig.

Succes met jouw tindermeneer! Laat hem maar zijn stinkende best voor je doen!

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 10:06

Voor degene met de vraag.. Als hij bij haar/jou wil zijn dan maakt hij wel tijd.. Ook voor een berichtje. Als je erachteraan moet rennen, dan zal er toch echt iets aan interesse missen..

Dan denk ik misschien heel simple: graag of niet?

Hier mijn (niet via tinder)man nog wel veel gesproken. Ook nog gezien vorig weekend. Daarna niet meer, ik heb wel door laten schemeren misschien toch nog af te willen spreken, maar daar hapte hij niet echt op.
Inmiddels wel duidelijker dat ik het zelf ook niet voor de serieus zie, dus dacht, ach een leuke tijd.. Maarja, wel logisch dat hij zich wat afstandelijker gedraagd na mijn opmerking dat we iets anders willen en het dus geen zin heeft.

Wel belt hij me super lief sochtends al een paar dagen wakker en dat terwijl hij er zelf nog lang niet uit hoeft. Maarja, ik weet even niet wat ik ermee wil. Als hij het echt wil kunnen we elkaar denk ik wel even blijven zien, het is fijn met hem.. Maar als het niet zo is, dan is dat denk ik ook wel prima...

Uiteindelijk wil ik zelf denk ik toch iets serieuzer (in het algemeen, niet meer met hem)

Vionaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 13:48

Lastig.. ik denk dat als hij écht interesse heeft wel met een andere datum was gekomen. Of zie ik dat verkeerd?

Ik denk niet dat ik hem die cd + kaartje zou geven, maar dat is natuurlijk ook persoonlijk. Ik zou gewoon op het werk peilen hoe hij er verder in staat (net zoals jij zegt).

Ik zat in een soort van gelijke situatie, bleek die jongen al 2 jaar een relatie te hebben |o

Renee, ben je niet bang dat je hem straks echt leuk gaat vinden en dat hij dan niets meer wil? Aangezien jij wel graag naar een relatie toe werkt.

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 14:44

Vionaa schreef:
Renee, ben je niet bang dat je hem straks echt leuk gaat vinden en dat hij dan niets meer wil? Aangezien jij wel graag naar een relatie toe werkt.

Op zich gevoelsmatig gebied misschien wel, maar rationeel gezien zijn er wel een paar belangrijke punten waardoor het van mijn kant niet serieus kan worden, als je echt naar de toekomst gaat kijken dan (denk aan kinderwens etc. wat niet matcht).