Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
TerraHowrse schreef:ik neem elke dag lijn 39die is niet veranderd idd. 133 ook niet. 139 is idd nieuw maar die rijd maar 3 keer per dag..
Vanochtend met lijn 39, komen we op Zuidhorn Station, steekt er ineens een meisje over, voor de bus langs.. wij bovenop de rem maar het was al te laat, ruit van de bus kapot, voorkant helemaal ingedeukt.. ik race de bus uit naar dat meisje (zat helemaal voorin) buschauffeur achter mij aan. Wou ze gewoon opstaantoch maar even verteld dat ze beter kon blijven liggen, ze wist niet was voor dag het was dus dat leek ons niet zo slim. Ambu gebeld, andere chauffeurs erbij, politie kwam langs dus die kwam helpen. Is uiteindelijk opgehaald door de ambu.
Wat is dan mijn irritatie: mensen die ''maar ik moet naar mijn werk, kunnen jullie niet een beetje opschieten?'' zeggen, auto's die gaan lopen toeteren terwijl ze zien wat er is gebeurd, of mensen die doodleuk gaan staan foto's maken. Echt aargh.
TerraHowrse schreef:Nayomie schreef:Oef dan is het wel een beste klap geweest
Ja, ging erg hard! Zat net met dezelfde chauffeur in de bus (een andere bus) en die wist te vertellen dat ze haar schouder uit de kom had en een zware hersenschudding. Valt me mee dat ze niet meer letsel heeft.
Santigo_ schreef:net zoiets als bij mij. Er stopt een bus notabene vóór mijn deur die heel mooi aansloot op de ic. Nu ging ik meestal met de auto naar een kleiner station omdat ik daar gratis mag parkeren. Maar. Ik had dus 4 opties om op school te komen in een uur.
Huidige situatie: ik de vertrektijd van de ic is zodanig vervroegd dat ik dat met de bus niet meer red. Van Arriva moet ik ineens 15-20 min lopen naar een totaal andere bushalte om de ic nog te redden. Daarbij is de ns sprinter veranderd in een veel kleinere (en dus té kleine) Arriva stoptrein. Ik mag in de spits dus staan tegenwoordig Frustratie alom hier.
MarlindeRooz schreef:edit: In leusden hebben ze het zo gedaan dat ze minimaal 4 bushaltes achter elkaar weggehaald hebben geloof ik? Waardoor ik nu in het donker 15 minuten moet lopen door een wijk die niet super verlicht is. Lekker door een parkje heen, helemaal alleen. Ja sorry liever niet!
Eerder was het 3 minuten... Maar nu rijdt er wel een buurtbus maar die rijdt maar 1 keer per uur. Waardoor ik 1 minuut sneller thuis ben. Maar dan hoef ik niet te lopen, alleen maar 5 minuten te wachten ergens.
Eerder was het elk halfuur een bus en die deed er dan 17 minuten over.