Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

LSnuitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 20:56

Myrthe2003 schreef:
Als ik rijd op een paard zit en ik knal bijna tegen de bakrand dan ga ik juist automatisch naar de kant ban de bakrand leunen :+

Is heel vervelend wamt gebeurd ook op de fiets alleen dan niet met een bakrand :+

Dat heb ik ook! ZO vervelend :')

Blixem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 21:00

LSnuitje schreef:
Myrthe2003 schreef:
Als ik rijd op een paard zit en ik knal bijna tegen de bakrand dan ga ik juist automatisch naar de kant ban de bakrand leunen :+

Is heel vervelend wamt gebeurd ook op de fiets alleen dan niet met een bakrand :+

Dat heb ik ook! ZO vervelend :')

Ja en dan knal je juist tegen de bakrand aan of val je van je fiets (mijn geval :') )

Neverland

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 21:04

Confession; ik heb vreselijke pijn aan mijn verstandskies. Ik kan mijn mond niet goed opendoen en kauwen gaat ook niet maar ik durf niet naar de tandarts te gaan want dat vind ik eng :x

JolisaJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 21:19

Argai schreef:
Confession; ik heb vreselijke pijn aan mijn verstandskies. Ik kan mijn mond niet goed opendoen en kauwen gaat ook niet maar ik durf niet naar de tandarts te gaan want dat vind ik eng :x

Hier nog een met tandartsangst. Ik weet van het laatste bezoek dat ik een gaatje heb, maar ik durf niet. En tegelijkertijd vind ik dat ook heel kinderachtig van mezelf. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 21:20

Ik loop al 3 jaar met pijnlijke verstandskiezen omdat ik niet naar de tandarts durf :o Donderdag moet ik er helaas toch echt aan gaan geloven...

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 21:21

JolisaJ schreef:
Hier nog een met tandartsangst. Ik weet van het laatste bezoek dat ik een gaatje heb, maar ik durf niet. En tegelijkertijd vind ik dat ook heel kinderachtig van mezelf. :+

Ik heb precies hetzelfde!

JolisaJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 21:21

Knap dat je toch gaat Eulogy , succes!

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 21:27

Mijne moeten er ook uit ;(

Confession: ik ben bijna 18 en m'n ouders vinden me oud genoeg om m'n eigen bed op te maken. Alleen kan ik m'n dekbed nooit goed in m'n overtrek krijgen... dus ligt hij er maar op :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 21:29

EskeGirl schreef:
Mijne moeten er ook uit ;(

Confession: ik ben bijna 18 en m'n ouders vinden me oud genoeg om m'n eigen bed op te maken. Alleen kan ik m'n dekbed nooit goed in m'n overtrek krijgen... dus ligt hij er maar op :')

Ohhh maar daar heb ik een hack voor, je pakt de punten van je dekbed, je kruipt helemaal in die hoes tot de puntjes en dan kruip je eruit. Dan pak je van buitenaf dus de punten van de hoes en het dekbed (snap je het nog?) en dan schud je zo de hoes over het dekbed naar beneden!

JolisaJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 21:38

Ik pak altijd de punten van het dekbed in de punten van de hoes, knoop er bij allebei de punten een elastiekje er omheen en schud met dekbed + hoes. Dan zit ie er recht in. :)

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 21:44

Dat heb ik al geprobeerd, ouders hebben het 100x voorgedaan... ik ben gewoon een kluns, ik kan het niet :')

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 21:48

Je bent niet alleen! En van dat schudden wordt de kamer zo stoffig :Y)

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 22:01

Eulogy schreef:
Waarom zeg je dan niks? :o

Ze begrijpt het niet, situatie is een beetje dat zij een vriend heeft en daar alleen maar bij is. Als ik daar wat van zeg krijg ik een weerwoord, want zij ziet niet in dat haar hele leven om die jongen draait..

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 22:03

EskeGirl schreef:
Dat heb ik al geprobeerd, ouders hebben het 100x voorgedaan... ik ben gewoon een kluns, ik kan het niet :')

Mijn oplossing: een vriend die het voor je doet en ik en de kat die toekijken +:)+
Ik doe de kussenslopen, die lukken wel :+

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 22:09

Selina schreef:
EskeGirl schreef:

Mijn oplossing: een vriend die het voor je doet en ik en de kat die toekijken +:)+

Toen ik samenwoonde met mijn ex, lag hij in het ziekenhuis, en toen heeft een buurvrouw voor mij het gedaan (mijn beste vriendin) we zaten in het zelfde appartementenblok.

Feeeeemmke, kun je me even helpen? 'met je dekbed zeker?' :')
Sommige mensen kennen mij iets te goed :D

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 22:22

Selina schreef:
EskeGirl schreef:

Maar ik heb geen vriend of kat -O-

Meestal wacht ik tot m'n moeder vind t dat ik er te lang onder lig en ze het zelf doet _O-

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 22:25

EskeGirl schreef:

Meestal wacht ik tot m'n moeder vind t dat ik er te lang onder lig en ze het zelf doet _O-

Dan moet je kijken wat makkelijker is: een vriend vinden of je bed opmaken. Denk het eerste :j

VeniVidi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 22:32

Confession: verdriet om de liefde... na 3,5 jaar....liederen waarschuwde mij, foute man... Maar nee ik luisterde niet.... En nu.. Blehhhh... Zon eenzaam gevoel... Sta ik er echt alleen voor, terwijl ik altijd voor iedereen klaar sta?!

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 22:45

Confession; ik stel altijd alles uit en ga dan altijd dingen doen waar ik normaal geen zin in heb. Soms zou ik willen dat ik meer discipline had :o

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 22:53

Selina schreef:
EskeGirl schreef:

Dan moet je kijken wat makkelijker is: een vriend vinden of je bed opmaken. Denk het eerste :j

Ik denk dat ik voor de kat ga :)) Of er moet een keer een leuke jongen aan m'n toonbank komen :')

Ladybird

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 22:58

Ben ik dan de enige die de dekbedhoes binnestebuiten keer, daarna mn handen in de punten doe, de punten van het dekbed pak en vervolgens de hoes omkeer over het dekbed, beetje schudden en klaar

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 22:59

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 23:00

Ladybird schreef:
Ben ik dan de enige die de dekbedhoes binnestebuiten keer, daarna mn handen in de punten doe, de punten van het dekbed pak en vervolgens de hoes omkeer over het dekbed, beetje schudden en klaar

Dit doe ik ook :D

lies1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 23:01

Ladybird schreef:

Precies! Zo deed mijn moeder het ook altijd, dus ik ook :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 23:02

Heerlijk topic _O-
Zit nog diep na te denken over confessions. Heb er teveel denk ik :')