Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xSCWx schreef:amkeVH schreef:Echt geen idee meer sorry
Dan nog zo'n "juridische" vraag;
Normaal als jou hond iemand bijt/verwond moet deze ingeslapen worden.
Wat nou als iemand bij jou inbreekt, en jou (waak)hond bijt die inbreker in zijn been. Is dat dan alsnog zo. Of is dat toegestaan omdat die inbreker helemaal niet op jou terein mag komen. En hij dus illegaal bezig is.
(...)
Het blijft een lastig iets. Sowieso moet je iemand 3x vorderen je huis uit te gaan, en daarna mag je ze staande houden. Hoe krom is dat. In Amerika schieten ze je gelijk hun huis uit
Maar bij een hond die bijt wordt dus gekeken naar het hele plaatje en niet alleen 'hij bijt dus laat maar inslapen'.
Bambi1995 schreef:Waarom zijn mensen zo zuinig met complimenten. Ik krijg van de meeste mensen nooit complimenten terwijl ik ze wel geef. Niet echt leuk dat sommige nooit complimenten geven.
Knert schreef:Eeuh dat was een helikopter om het slachtoffer naar een geheel ander ziekenhuis te brengen.
bruintje123 schreef:Gelukkig passen er ook volwassen in de trauma heli.
Het is niet ruim maar past wel.
https://www.umcg.nl/NL/UMCG/Afdelingen/ ... fault.aspx
Magrathea schreef:Haha ja ik heb wel eens een dressuurpaard gereden dat was omgeschoold naar western. Ik ben niet zo'n goede ruiter dus blijkbaar gaf ik een rare hulp: hij viel op een gegeven moment in draf wat naar binnen dus ik gaf wat been aan de binnenkant. Begint die knol ineens schouder binnenwaarts te lopenJe kon me opvegen, hahaha
Bambi1995 schreef:Als ik een compliment geef dan meen ik het ook echt. Zo wil ik ook behandeld worden met een echt compliment dus zo behandel ik anderen ook.
EskeGirl schreef:Mensen lijken complimenten soms ook niet aan te willen nemen... ik tegen klasgenoot: leuke laarsjes! Zij: maar ze zijn wel al oud hoor.
Glimlach gewoon en zeg dankje oid
EskeGirl schreef:Mensen lijken complimenten soms ook niet aan te willen nemen... ik tegen klasgenoot: leuke laarsjes! Zij: maar ze zijn wel al oud hoor.
Glimlach gewoon en zeg dankje oid
Liekess schreef:JunkDeLuxe schreef:Weet je wat ik me afvraag![]()
Wat als je alle stekels uit een cactus trekt? Groeien die dan terug, sterft de cactus af, of leeft ie verder zonder stekels?
En een waterkoker, mag/kan je daar ook melk in koken?
De cactus kwestie weet ik niet te beantwoorden (wel goede vraag trouwens)
Maar wat de melk betreft: ik weet uit ervaring dat je melk wel kan koken in de waterkoker, mits je er genoeg in doet! Ik had er te weinig ingedaan (voor alleen een kopje chocomelk voor mezelf) en toen verdampte de melk en begon de waterkoker te roken...