Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lynaro schreef:Mmh, morgen diploma uitreiking en mijn benen zijn echt onwijs aan het vervellen (laatst echt goed verbrand geweest), echt van mijn bovenbenen tot aan mijn tenen. Nu wil ik graag een jurkje aan, maar met huidskleurige panty is de enige optie. Dan valt het vervellen niet zo op.
Of zal ik dan toch maar in een jeans met colbertje en pumps gaan? Wat zouden jullie doen?
DaisyDarling schreef:Lynaro schreef:Mmh, morgen diploma uitreiking en mijn benen zijn echt onwijs aan het vervellen (laatst echt goed verbrand geweest), echt van mijn bovenbenen tot aan mijn tenen. Nu wil ik graag een jurkje aan, maar met huidskleurige panty is de enige optie. Dan valt het vervellen niet zo op.
Of zal ik dan toch maar in een jeans met colbertje en pumps gaan? Wat zouden jullie doen?
Is het echt nog rood? Anders kun je heel voorzichtig een beetje je benen scrubben, zodat de grootste vellen weg zijn. Daarnaast vandaag je benen heel dik in een hydraterende creme zetten en vanavond voor je uitreiking kijken hoe het is. Ik zou gewoon lekker je jurkje aandoen, daar letten inderdaad heel weinig mensen op. Ik heb zelf een giga litteken in mijn zij en er heeft echt nog nooit iemand naar gevraagd, terwijl dat het enige is wat ik zie als ik een bikini aan heb
Rebeccaa schreef:Ik vind leggings alleen leuk met een printje en dan met een trui die over je billen heen valt.