Het Kleding Topic - Deel 6

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

merrylegs

Re: Het Kleding Topic - Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 16:18

Yes! kan ik mezelf even trakteren voor de studeerinspanningen :D

Lynaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 23:17

Mmh, morgen diploma uitreiking en mijn benen zijn echt onwijs aan het vervellen (laatst echt goed verbrand geweest), echt van mijn bovenbenen tot aan mijn tenen. Nu wil ik graag een jurkje aan, maar met huidskleurige panty is de enige optie. Dan valt het vervellen niet zo op.

Of zal ik dan toch maar in een jeans met colbertje en pumps gaan? Wat zouden jullie doen?

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 00:06

Lekker een jurkje aan doen!
Niemand die op je vervellen let joh!
En anders ben jij the summer babe van het jaar haha :)

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 07:30

Lynaro schreef:
Mmh, morgen diploma uitreiking en mijn benen zijn echt onwijs aan het vervellen (laatst echt goed verbrand geweest), echt van mijn bovenbenen tot aan mijn tenen. Nu wil ik graag een jurkje aan, maar met huidskleurige panty is de enige optie. Dan valt het vervellen niet zo op.

Of zal ik dan toch maar in een jeans met colbertje en pumps gaan? Wat zouden jullie doen?

Is het echt nog rood? Anders kun je heel voorzichtig een beetje je benen scrubben, zodat de grootste vellen weg zijn. Daarnaast vandaag je benen heel dik in een hydraterende creme zetten en vanavond voor je uitreiking kijken hoe het is. Ik zou gewoon lekker je jurkje aandoen, daar letten inderdaad heel weinig mensen op. Ik heb zelf een giga litteken in mijn zij en er heeft echt nog nooit iemand naar gevraagd, terwijl dat het enige is wat ik zie als ik een bikini aan heb :+

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 10:28

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 12:37

Zulke jurken heb ik op de sites van boohoo en forever 21 wel gezien :j

GQMMS

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 13:52

@ josien, ik heb ze toevallig gister bij de Zara zien hangen, ze waren in de opruiming. In enschede hingen nog verschillende kleuren, misschien via de site ook nog wel ;)

Ik zoek zelf een wit/gebroken wit/creme kleurige Kimono (vest), maar kan niets vinden wat ik leuk vind. iemand nog tips?

ManonGrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 14:08

Ik kom hier even binnenvallen! Ik heb een jurkje op het oog, die bij mij net over mijn billen valt. Ik denk nog 5 cm er onder. Vinden jullie dat kunnen met een legging eronder? Of is een legging echt not done? Ik draag nooit jurkjes, dus weet niet echt hoe of wat..

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 14:09

Geen legging :') Liever panty

ManonGrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 14:16

dat idee had ik al. Legging klinkt zo huisvrouw-achtig ;')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 17:02

Ik vind leggings alleen leuk met een printje en dan met een trui die over je billen heen valt. :))

Lynaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 21:34

DaisyDarling schreef:
Lynaro schreef:

Is het echt nog rood? Anders kun je heel voorzichtig een beetje je benen scrubben, zodat de grootste vellen weg zijn. Daarnaast vandaag je benen heel dik in een hydraterende creme zetten en vanavond voor je uitreiking kijken hoe het is. Ik zou gewoon lekker je jurkje aandoen, daar letten inderdaad heel weinig mensen op. Ik heb zelf een giga litteken in mijn zij en er heeft echt nog nooit iemand naar gevraagd, terwijl dat het enige is wat ik zie als ik een bikini aan heb :+

Het was niet meer rood, maar gewoon heel erg aan het vervellen. Ik scrub de hele week al, in de hoop dat het vanmiddag weg was. Elke keer een dikke laag creme erop, helaas. Vandaag was het helemaal dramatisch. Toch maar die panty aangedaan en m'n jurkje. Gelukkig hadden er meer een panty aan, en van de 50+ studenten ook bijna iedereen een jurkje en hakken. Wat is dat toch altijd een mooi gezicht he :j

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 11:53

Goh ik vindt het hier verbazend stil om én vakantie te zijn én sale te zijn :D

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 12:24

Mooi gebruik van maken Mexx ;)

Ik heb vorige week een bestelling van H&M binnen gekregen, net All stars besteld & nu mag ik in juni/juli écht niet meer shoppen :x

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 12:54

Gister de stad in geweest met de belofte om niets te kopen, uiteraard terug gekomen met veel te veel spullen haha. Maar er was overal sale :o 2 shirtjes, 1 croptop, een zonnebril en een bloemenkrans. Oeps.

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 13:18

Ook ik heb mezelf beloofd een maandje geen kleding te kopen. :o

Edit: ik ga nog 1 paar schoenen kopen om het af te leren ... :')

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 14:24

Hehe hier hetzelfde maar ik wil nog zoveel!
Ik wil misschien toch nog een maxidress maar hij is zo duur :(
All-stars staan ook nog op het lijstje maar die dingen zijn zo duur voor een studentje!
Eerst maar eens mijn auto een grote beurt laten geven en het geld dat daarna binnenkomt van mijn baantje zijn voor of het jurkje of de all-stars :')

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 14:35

Pff, nou ik bel de H&M klantenservice ook nooit meer. Ik was de acceptgiro kwijt geraakt dus ik dacht, bel wel even. Mijn account had ik aangemaakt op mijn 16e, dus had een verkeerd geboortejaar ingevuld. Krijg ik eerst vragen op me af gevuurd waarom ik een verkeer geboortejaar heb opgegeven. Vervolgens waarom ik op twee e-mails een account heb, want ' dit komt allemaal boven water ' . :') :') ondertussen is mijn geboortejaar aangepast en mijn andere account geblokkeerd.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 14:49

Zo dan lekker vriendelijk! Volgens mij is het "dag van de slechtgezinde klantenservices". Had vandaag ook al zo een slechtgezinde aan de lijn

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 15:25

Vind het bijna jammer dat ik heb aangegeven geen beoordeling over de klanten service te willen geven :')

Achja, komt vast omdat het bijna weekend is.

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 17:24

Haha sale is verleidelijk he!

Ik moest ook echt even binnenlopen bij de six toen ik overal van die afprijzings stickertjes zag... Resultaat: paar oorbellen en een tasje <3

Verder nuttig geshopt! Had de hele middag 4 afspraken in het ziekenhuis voor foto's, en het ziekenhuis zit hier naast het centrum, dus mooi even de stad in! Nieuwe iphone lader, nieuwe lenzenvloeistof, kruidvat, etos, six... :D En nog 2 leesboeken gekocht voor de vakantie

Ik ging vandaag naar de hi winkel want mijn toestel wordt steeds super heet en valt dan uit, maar die konden me helaas ook niet helpen, moet nu helemaal naar het service centrum in hengelo, maar eerst moet ik de bon zoeken :+ Tot zover mijn 'klantenservice' ervaring vandaag ;)

merrylegs

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 17:35

pff de h&m service, praat me der niet van :') ik zal heel blij zijn als eindelijk stoppen met het 'hé jij, ja jij! wist je dat je persoonlijkheid hét verschil maakt bij h&m? want we willen je de mogelijkheid geven je te ontplooiien' blablabla. En die ellenlange rijen altijd. Ze maken hele mooie grote kotjes, maar er zijn er maar vier. Heel slim, want tegelijkertijd roepen ze de boodschap af 'geen zin in wachten? Wij herinneren u eraan dat aankopen, binnen de 30 dagen, mits vertoon van kasticket, geruild kunnen worden >;)

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 18:32

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 19:41

Hebben jullie al eens bij boohoo besteld? Mijn loon is net binnengekomen :o En het lijkt me leuk om daar eens wat te bestellen? Zijn de maten ook anders ofzo?

kesha1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 19:44

Lijkt mij ook leuk !