unihorses schreef:zo he... moest onderdeel voor me auto net gemaild, 2 minuten later 3 mails terug en ga het zo ophalen
leuk!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Veertje11 schreef:unihorses schreef:zo he... moest onderdeel voor me auto net gemaild, 2 minuten later 3 mails terug en ga het zo ophalen
leuk!
Meloen schreef:Ik heb wat dressuurdekjes op MP gezet.
Ben de schuur aan het opruimen. En hiervan ga ik sparen voor nieuw tuig.
In ieder geval...nu allemaal biedingen. En toevallig biedt er iemand 50 cent over een dekjes heen waar een andere bieder ook op geboden heeft. De eerste bieder heeft op paar dekjes geboden en wordt op dezelfde dekjes overboden door een andere bieder.
Krijg ik een mail: "wel heel toevallig"
Tja... Mensen worden echt paranoïde zeg. Overbieden met 50 cent. Dat doe ik echt zelf
Dat is toch niet de moeite.... Jonge jonge. En gaat ook om bedrag van 5,50.
Citaat:voor 10,-
Jadeleigh263 schreef:Bijna alles is nu tegenwoordig unisex..
En trouwens eenvrouwencolbert is getailleerd en de schouder breedte is ook anders
Een echte man zou dus nooit ib eenvrouwen colbert kunne komen, al alleen omdat mannen bredere schouders hebben ..
Jadeleigh263 schreef:Bijna alles is nu tegenwoordig unisex..
En trouwens eenvrouwencolbert is getailleerd en de schouder breedte is ook anders
Een echte man zou dus nooit ib eenvrouwen colbert kunne komen, al alleen omdat mannen bredere schouders hebben ..
Zelf zou ik wel netjes een berichtje terug schrijven dat het echt bedoeld is voor een man en ook gedrage is door een man. Als de kooer dan nig steeds blijft zeuren, dan zou ik er niet meer op igaan :p
Jolien87 schreef:Mensen die slechts €0,50 hoger bieden reageer ik niet op. Ik vind het zo flauw om zo'n flutbedragje meer te bieden dus uit principe ga ik dan vaak toch voor degene die het 1 na hoogste bod heeft geplaatst.
Vanmiddag mijn dressuurzadel verkocht. Zij blij met haar nieuwe zadel en ik blij dat ik hem kwijt ben. Weer een fijne ervaring rijker.
Ik heb momenteel onder anderen een mountainbike te koop staan op MP. Ding is nog prima, stevig frame met voor- en achtervering. Alleen de versnellingen moeten gerepareerd worden, deze zijn niet goed meer.
In de advertentie heb ik een vraagprijs van €40,- staan met het idee dat ik dan eventueel nog kan zakken naar €30,-.
Kreeg ik vanavond een mail met alleen de volgende tekst:
voor 10,-
Martie schreef:Jolien87 schreef:Mensen die slechts €0,50 hoger bieden reageer ik niet op. Ik vind het zo flauw om zo'n flutbedragje meer te bieden dus uit principe ga ik dan vaak toch voor degene die het 1 na hoogste bod heeft geplaatst.
Vanmiddag mijn dressuurzadel verkocht. Zij blij met haar nieuwe zadel en ik blij dat ik hem kwijt ben. Weer een fijne ervaring rijker.
Ik heb momenteel onder anderen een mountainbike te koop staan op MP. Ding is nog prima, stevig frame met voor- en achtervering. Alleen de versnellingen moeten gerepareerd worden, deze zijn niet goed meer.
In de advertentie heb ik een vraagprijs van €40,- staan met het idee dat ik dan eventueel nog kan zakken naar €30,-.
Kreeg ik vanavond een mail met alleen de volgende tekst:
voor 10,-
Zonder aanhef of groet, alleen die twee woorden. Ik ben niet van plan te reageren hoewel de verleiding heel groot is om te antwoorden dat hij/zij daar de wielen voor mag hebben.
Citaat:Terugmailen: nee