[CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Davinia_

Re: [CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-13 19:11

Lekker Daisy, ik ben jaloers :))
Ik wilde ook buiten liggen, maar de buren zijn hele middag bezig geweest met de tuin en hogedrukspuit, waardoor ik buiten ook nat nevelde en daar had ikw einig trek in.

Al zou ik in Lloret op vakantie zijn zou ik tijdens het uitgaan wel leuke shortjes of jurkjes dragen en hier in Nederland echt niet.

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 19:12

Davinia_ schreef:
Lekker Daisy, ik ben jaloers :))
Ik wilde ook buiten liggen, maar de buren zijn hele middag bezig geweest met de tuin en hogedrukspuit, waardoor ik buiten ook nat nevelde en daar had ikw einig trek in.

Al zou ik in Lloret op vakantie zijn zou ik tijdens het uitgaan wel leuke shortjes of jurkjes dragen en hier in Nederland echt niet.

Ik ben wel heel dom bezig geweest.. lekker ingesmeerd en dus bruin geworden, maar mijn benen vergeten. Nu op elk been 2 heel charmant verbrande vlekken :z en ze kriebelen echt als gekken :+ Morgen dus maar even een lange broek aan, zo jammer dat ik echt alleen jeans heb(warm).
Maar lekker was het zeker, viel bijna in slaap 8-)

Edit; Ik lees in mijn reactie nu dus een reden om een leuke zomerbroek te kopen, de losse printjesbroeken waar jullie het eerder over hadden vind ik zó leuk. Nu heb ik weer een shop reden, jippy *D :D

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-13 19:26

Ik heb ook twee van die losse printjesbroeken binnen gekregen vrijdag trouwens! Vind ze ook wel erg leuk en zat erg te twijfelen, omdat ze beide zwart-wit zijn, maar toch besloten beide te houden :D
Waarmee had je je ingesmeerd? :)

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 19:42

Davinia_ schreef:
Ik heb ook twee van die losse printjesbroeken binnen gekregen vrijdag trouwens! Vind ze ook wel erg leuk en zat erg te twijfelen, omdat ze beide zwart-wit zijn, maar toch besloten beide te houden :D

Oeeewh, leukleuk *\o/*
Met Nivea Protect and Bronze. Beschermt en helpt je bruin te worden, werkt voor mijn gevoel echt!
Mijn buik en armen zijn dus echt mooi bijgekleurd :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 20:00

Omdat je in mijn ogen er op school fatsoenlijk bij moet lopen en dat doe je niet als je er zo uitziet (vind ik);

Afbeelding

Wel leuk hoor- maar voor op het strand en op vakantie en voor het nachtleven, niet voor overdag in je klas o.i.d.

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-13 20:17

DaisyDarling schreef:
Davinia_ schreef:

Oeeewh, leukleuk *\o/*
Met Nivea Protect and Bronze. Beschermt en helpt je bruin te worden, werkt voor mijn gevoel echt!
Mijn buik en armen zijn dus echt mooi bijgekleurd :)

Dan ren ik morgen eerst eens naar de winkel om dat te halen :D

Ik ga eens vragen of vriendlief eens van mij outfit foto's zou willen maken als we lekker met de hond wandelen enzo, komende weken :)

CoronaLime

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-13 11:50

Jodie_ schreef:
Ik ben al tijden op zoek naar mooie cognac-kleurige Gladiator heels. Deze vind ik bijvoorbeeld echt prachtig:

[ Afbeelding ]

Iemand een idee waar ik een vergelijkbaar paar kan vinden? Voor geen belachelijk hoge prijs :D

Ik sluit me bij je aan haha! Vind deze van supertrash wel prachtig, maar helaas niet in het cognacbruin! :(

http://www.supertrash.com/nl/schoenen/g ... ge%2F2#mb2

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-13 12:47

Jodie_ schreef:
Ik ben al tijden op zoek naar mooie cognac-kleurige Gladiator heels. Deze vind ik bijvoorbeeld echt prachtig:

[ Afbeelding ]

Iemand een idee waar ik een vergelijkbaar paar kan vinden? Voor geen belachelijk hoge prijs :D

Kwijl, kwijl. Deze zijn echt prachtig! :~

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-13 13:38

Ik heb een vraagje, eigenlijk 2, aangezien ik niet zo modieus ben wil ik het toch even zeker weten voor ik de winkelstraat op trek.

Ik hou van stoer, zoals je deze winter de legerbroek met halfhoge zwarte laarsjes en studs erop en een stoer leren jasje. Helemaal mijn stijl.
Nu wou ik deze zomer ook die kant op gaan, meestal loop ik erbij met een tanktop en een saai shortje.
Mijn voorstel, zoals het er in mijn hoofd uit ziet:
een jeans jasje een korter model, een zwarte tanktop en een jeans short ( zwart of blauwe jeans ) of lange broek voor slecht weer.

en hetzelfde idee maar dan met een (imitatie)lederen jasje.

Is dit een leuke combi?

pluklief

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-13 15:01

Weet iemand of je bij Nelly.com ook sale items kan retourneren?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-13 15:26

zwart met een spijkerjasje is wel leuk, ikzelf vind spijker op spijker wel echt lelijk.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-13 16:39

Rebeccaa schreef:
zwart met een spijkerjasje is wel leuk, ikzelf vind spijker op spijker wel echt lelijk.

Dank je voor je reactie. Jammer genoeg niet genoeg geld voor én een lederen jasje én een jeansjasje dus moet kiezen waar ik het meeste mee kan combineren...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-13 16:54

dan zou ik gaan voor een lederen jasje persoonlijk :)

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-13 17:01

Bedenk wel dat lederen veel warmer is dan een spijkerjasje! Ik heb geen idee hoeveel geld je hebt, maar bij de primark hebben ze vaak wel goedkope jasjes :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-13 17:26

ja maar als het te warm ervoor is dan draag ik toch geen jasje haha.
ikzelf heb een spijkerjasje en ben gek op het ding, draag hem ook vaak, maar ik draag geen spijkerbroeken. ik draag zwarte/rode (felle en bordeaux)/groene broeken (van kaki tot gewoon groen) en rokjes/jurkjes dus ja, ik kan hem op al mijn kleding dragen.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-13 18:49

Ik draag enkel zwarte broeken en jeans.
Primark heb ik aan gedacht maar ligt helaas geen in de buurt hier..

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-13 21:20

Spruit

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-13 22:02

Leuk hoor! Maar ik blijf er wel bij dat croptops alleen tijdens 'informele' dingen kunnen, vind het stoer en zomers maar niet voor school oid.

Die gladiator heels, wauw! Die van supertrash ook, maar die vind ik nog steeds te duur.

http://www.hm.com/nl/s/05BQ0C
Dit is een mooie budget optie, maar ik weet niet of ik er wel mee kan lopen.. Met dat dunne bandje achter. Dus als iemand ze gepast heeft, let me know :D Vind ze wel sexy in ieder geval.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-13 22:40

xSaarSaar schreef:
Outfit van gisteren, toevallig ook met een croptop. :Y)
Ik vind het eerlijk gezegd zonder navelpiercing al stukken minder ordinair!
Maargoed, dat is ieders eigen mening.
[ Afbeelding ]
http://this-is-not-another-blog.blogspo ... silia.html

Ik vind die top eigenlijk een beetje kinderlijk staan. Ook omdat je voorgevel zo wel heel erg plat lijkt..
Laatst bijgewerkt door Lous op 28-05-13 22:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-13 22:48

vind het zo ook heel erg goed kunnen, omdat je er nog wel een lange broek onder hebt. Staat je goed, leuke top! Van de h&m devided of niet? :)

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 06:36

Ja klopt, van de divided. :j

Tsja Lous, die is ook heel erg plat dus daar is niets aan te doen haha. :+

Milky_Way

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 12:31

xSaarSaar schreef:
Tsja Lous, die is ook heel erg plat dus daar is niets aan te doen haha. :+

Hahaha herkenbaar _O-
Voordeel van de croptop is wel dat er niks over je kont hangt en die dus wel mooi uitkomt :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 12:42

Vind ik ook, ondanks dat ik wel veel voorgevel heb (cup d, helaashhhhhhhh) ben ik blijer met mijn billen haha!

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 12:58

Ik moet eerlijk zeggen, een croptop met veel boob vind ik juist minder mooi, omdat je dan vaak enorme ruimte tussen je buik en shirt hebt.

Gave outfit! Toch zou ik een croptop niet zo in Nederland aandoen, of je gaat naar het strand oid, dan vind ik het wel weer leuk.

Imke1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 21:23

Ik hou mijn billen juist het liefst bedekt. Daar ben ik iets minder trots op. Ze zijn breed :')