Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Maaike schreef:Ik vond het al moeilijk toen B vrij kwam omdat ik de brieven zo ontzettend zou gaan missen. En die mis ik ook daadwerkelijk. Facebook heeft de brieven vervangen, superleuk, maar een oldfashioned brief in de brievenbus vinden is zo leuk!
Littera dan is het een kwestie van door zoekenMijn ervaring is dat je echt iemand moet schrijven wat goed voelt, anders hou je het niet vol. Dan is paardrijden, de hond uitlaten of weet ik het wat belangrijker dan even de tijd nemen om te gaan zitten om een brief te schrijven.
_rosita_ schreef:En los van Isegrims verhaal, lijkt het bijna wel of ieder ineens maar gaat schrijven, liefde verklaren, hecht ban opbouwd etc met de meest vreselijke personen, waarbij ik me soms afvraag of er werkelijk bij nagedacht wordt met wie er geschreven wordt.
Vind het goed van Isegrim dat zij een 'waarschuwing' nog even in dit topic heeft gezet.
Isegrim schreef:Als je 100 gevangenen spreekt, beweren er 95 onschuldig te zijn. Jamie heeft dat ook lang beweerd. Ik heb hem nooit geloofd. Het enige waaraan hij niet schuldig was, is verkrachting. Daar is hij dan ook niet voor veroordeeld bij gebrek aan bewijs. Toch staat het in elk krantenartikel genoemd en het staat zelfs op de site van TDCJ. Jamie's laatste verzoek aan mij was om te proberen het daar vanaf te krijgen. Heb hem beloofd mijn uiterste best te doen.
Maar wat ik wil zeggen: vertrouw op je gezonde verstand. De meeste gevangenen zijn niet onschuldig. Daarnaast zijn er veel gevangenen die een penpal zoeken in de hoop dat die hen geld gaat geven. Wees een beetje op je hoede.
Yv_ schreef:Er is net een ontzettend heftig en aangrijpend verhaal gekomen en het lijkt nu alsof het schrijven met gevangenen een "hit" aan het worden is (correct me if i'm wrong hoor en het is absoluut NIET aanvallend bedoeld). Terwijl bij mij juist het verhaal van Isegrim me doet beseffen dat ik nooit zo sterk zou kunnen zijn en het dus absoluut niet wil.
Citaat:Als ik hier zo de laatste x pagina's lees lijkt het idd een soort 'hit' te zijn, een nieuwe manier van vrienden zoeken.
Ik vraag me af of iedereen die er nu aan begint over 10 jaar nog steeds schrijft en ondersteunt of dat het dan weer gezien is.
Yv_ schreef:Zo, in die comments staan behoorlijk heftige dingen.
Vind 1 ding alleen wel raar... De beste vriendin van die Dwyer staat erin met een reactie en heeft blijkbaar een "verklaring" over de verkrachting. Maar dit is dus neit gebeurd... Hoe komt zij aan die woorden en de "verklaring"?