Onze hond heeft een haatliefde verhouding met onweer Eerst was hij altijd bang, ging ie onder de bank zitten Nu is hij altijd boos op onweer Of het maakt hem helemaal niks uit
lol mijn konijn is nergens bang voor Gewoon rustig op zijn veldje zitten met de onweer met z'n oogjes dicht. (toen regende het nog niet hoor later was ze binnen gehaald ) Gisteren was ik nog op ponykamp, was stikheet daar en kon niet slapen van de enorme onweer *:O* Dat was in Ommen, in Den Ham..
Ik ben volgens mij banger als de kat is, die zit gefacineerd naar buiten te kijken..
haha, mijn konijn is niet zo'n heldin, ze is eergister ook in de vijver gepleurd en ze is bang voor kikkers, en de rest wat geluid maakt en dus ook voor onweer, howel als het langer aanhoudt dan vind ze het niet meer zo erg
Vandaag in de auto tijdens de hoosbuien in utrecht Echt niet normaal hoeveel het regende en onweerde. De snelweg stond blank. Hoop mensen zette hun auto aan de kant. En wij reden met ongeveer 30 km over de snelweg. Nu in Hoofddorp droog en flink afgekoeld, dat is nu wel even aangenamer in huis!!
Vanacht. brrr ik heb niet kunnen slapen!! Wat een gedonder zeg.
En Daantje, inderdaad tijdens die hoosbui, ik ging van 120 op de snelweg naar 60, ik kon echt niets zien. Er stonden al auto's langs de kant even stil, het was echt gevaarlijk!!
Verwachting tot morgen middernacht zaterdag 26 juli en zondag 27 juli 2008 Regen- en onweersbuien. Met uitzondering van het zuidwesten van het land moet rekening gehouden worden met regen- en onweersbuien, sommige kunnen gepaard gaan met hagel. Verder valt er lokaal veel neerslag. De komende uren krijgt het zuidwesten ook met enkele buien te maken. Vannacht sterven de buien maar langzaam uit en er vormt zich lokaal mist of lage bewolking. De minimumtemperatuur ligt rond 17 graden en er is weinig wind. Zondag lijkt het weer op dat van vandaag. De dag begint met plaatselijk mist en lokaal ook lage bewolking. Overdag ontstaan opnieuw enkele onweersbuien. De maximumtemperatuur ligt tussen 23 graden aan de westkust en 30 graden in het noordoosten. zaterdag 26 juli 2008 20.13 uur
Bij ons is het nu droog maar wij hebben echt al flinke buien gehad met onweer en hagel. Brrrrr ... Denk dat het hier nu wel klaar is. ( Kamerik ligt bij Woerden/Utrecht )
kitty_gomez
Geplaatst: 26-07-08 20:58
.
Laatst bijgewerkt door kitty_gomez op 08-03-24 20:46, in het totaal 1 keer bewerkt