ahh volgens mij is perdy het gelukkigste paardje van de wereld op het moment en jij het gelukkigste bazinnetje,. geweldige fotos ro.. jullie geluk straalt er vanaf,.. wat ben ik blij om die fotos te zien zeg... moet echt een super moment voor je geweest zijn...
heel veel liefs en leef vooral even verder in je roes, heb je verdiend! en maak maar lekker plannen dat kan weer:)
prachtige foto's romaan, wat zul je blij zijn dat je weer lekker naar buiten mag ! lekker naar perdy als je je goed voelt en sam op bezoek super hoor !!
Hoe is het met je ouders? Die zullen ook wel helemaal gelukkig zijn dat je weer thuis ben. Het is jullie allemaal gegund en jou natuurlijk helemaal. Wat ben jij sterk zeg, mijn bewondering (net als alle andere bokkers denk ik) heb je
Zeg yellowfish zit jij toevallig ook in dat voorstukje van dat programma(weet even niet meer hoe het heet wat op net 5 komt)? Want ik zag net het voorstukje voorbij komen en ineens stond daar een meisje wat ik meende te herkennen van foto's eerder in dit topic.