Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MizzMontana schreef:Little_Gift schreef:
slechts 11.xxx aantal views... Ik heb precies nog niet bij overdreven veel mensen kwaad bloed weten te zetten
Oh jij hebt ook meer views dan posts!
Dames dat doen jullie goed, haha![]()
Maar zou het ook zo zijn dat iedere keer dat je iets post met de woorden “mijn profiel” er in dat mensen dan kijken naar je profiel?

Citaat:Senioren Maarssen staan doodsangsten uit na ontploffing zwaar vuurwerk in wooncomplex: ‘Als ratten in de val’
Twee slapeloze nachten hebben senioren in het appartementencomplex De Oudenaar in Duivenkamp, Maarssenbroek, achter de rug. Zwaar vuurwerk werd tijdens de jaarwisseling naar binnen gegooid en afgestoken in hun entreehal. „Ik zat de hele nacht te rillen op mijn stoel.”
Net als het bericht dat er jongeren brandweer en politie soort van gelokt hebben en daarna met een vuurwerk automatische afschieter ze te belagen met zwaar vuurwerk Suzanne F. schreef:Ik heb een tijd iemand gehad die dagelijks mijn posts nakeek en deze tegen me ging gebruiken. Info van hoe laat ik online was en info uit de posts. Toen gingen mijn views echt heel hard. Is gelukkig alweer tijd geleden.
Jolliegirl schreef:Marcella schreef:Hagel en onweer terwijl ik net op de moestuin ben.
Ben met de auto schaatsend thuis gekomen wegens ijsplaten op het wegdek.
Waar??
Het is hier al die tijd boven nul geweest... Mensen deden hier echt alsof de wereld verging . Beetje hagel... Komop