Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Telpeva schreef:Tijdelijk een extra bak water neerzetten op een plek waar alleen de kippen bij kunnen? Dan komen ze in elk geval niks te kort zo lang er nog geen permanente oplossing is.
pjer schreef:Dat we ons verrekend hebben op de maat van de stal en te weinig bio-waldbodem hebben besteld en dat ik nu venhorst niet te pakken krijg. (mijn timing is slecht en zij hebben beperkte telefoon momenten)
Verder dat ik al 4 a 5 weken zit te wachten op een F*ing kruiwagen die blijkbaar niet te leveren is. (1 kruiwagen is te weinig, je hebt er echt 2 nodig)
Dat de paarden een puinhoop van hun stal maken en alle poep aan flarden lopen. En hun hooi ook eerst op de grond gooien voor ze het opeten en beide zaken zijn niet optimaal voor de waldbodem zeker niet als er toch al te weinig inligt.
En als laatste dat ze nog niet doorhebben dat ze onbeperkt hooi krijgen. Ze bunkeren wat af op het moment. Hopelijk komt het besef snel en eten ze zich niet tonnetje rond.
(paarden staan sinds zaterdag aan huis)
Alja schreef:[ Afbeelding ]
Gewoon altijd als PostNL een pakje bezorgd.
Zelfs vanmorgen het hek op slot gedaan en een box aan de buitenkant van het hek geplaatst zodat het pakje daarin kan
Nyaleti schreef:Zit hier (alweer) een vreemde kater. Vond het al naar katerpies ruikenheeft dus lekker staan sproeien.
Leuke is dat asiel niks doet (van de zomer nog gebeld) en dus ook geen vangkooi wilt zetten. Misschien is iemand z'n beestje wel kwijt?
Nu nog te schuw om een foto van te maken..
nicole_floor schreef:De vliegt hier een helikopter en ik ben zo nieuwsgierig.
fjordjes schreef:Vind het zo vreemd, moet via de telegraaf lezen dat abonnees van kpn gratis Netflix krijgen maar niks geen mail erover gehad. Het staat ook op de officiële site, dit vond ik pas nadat ik het op telegraaf had gelezen. En nergens vind ik hoe je het moet activeren. Beetje vreemd
fjordjes schreef:Vind het zo vreemd, moet via de telegraaf lezen dat abonnees van kpn gratis Netflix krijgen maar niks geen mail erover gehad. Het staat ook op de officiële site, dit vond ik pas nadat ik het op telegraaf had gelezen. En nergens vind ik hoe je het moet activeren. Beetje vreemd
Daphne__ schreef:fjordjes schreef:Vind het zo vreemd, moet via de telegraaf lezen dat abonnees van kpn gratis Netflix krijgen maar niks geen mail erover gehad. Het staat ook op de officiële site, dit vond ik pas nadat ik het op telegraaf had gelezen. En nergens vind ik hoe je het moet activeren. Beetje vreemd
Heb je vast en mobiel via KPN?
Telpeva schreef:nicole_floor schreef:Sommige helicopters kan je ook terugvinden op sites waar je andere hulpdiensten zoals de ambulance, politie, brandweer kan volgen.De vliegt hier een helikopter en ik ben zo nieuwsgierig.
Deze bijvoorbeeld
https://alarmeringen.nl/
Marechaussee helicopters kan ik nooit terug vinden, dan lees ik altijd achteraf in de krant wat er loos was.
Daphne__ schreef:fjordjes schreef:Vind het zo vreemd, moet via de telegraaf lezen dat abonnees van kpn gratis Netflix krijgen maar niks geen mail erover gehad. Het staat ook op de officiële site, dit vond ik pas nadat ik het op telegraaf had gelezen. En nergens vind ik hoe je het moet activeren. Beetje vreemd
Heb je vast en mobiel via KPN?