Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Telpeva
Moderator Algemeen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-25 15:45

Tijdelijk een extra bak water neerzetten op een plek waar alleen de kippen bij kunnen? Dan komen ze in elk geval niks te kort zo lang er nog geen permanente oplossing is.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-25 15:50

Bloedneus. Heujjjj

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-25 15:50

Telpeva schreef:
Tijdelijk een extra bak water neerzetten op een plek waar alleen de kippen bij kunnen? Dan komen ze in elk geval niks te kort zo lang er nog geen permanente oplossing is.

Ik weet dat er een pan onder staat om het water maar op te vangen.

Donderdag gaan we kijken want de Boerin hoopte dat het een eenmalige bedoeling was,
maar helaas ze is er eigenlijk iedere dag mee bezig als er iets nieuws hangt (gevulde bak)

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-25 15:59

Leuk dat mijn moeder de douche stoel van mijn oom wil, maar wat een takke werkje. |o

pjer

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-25 18:36

Dat we ons verrekend hebben op de maat van de stal en te weinig bio-waldbodem hebben besteld en dat ik nu venhorst niet te pakken krijg. (mijn timing is slecht en zij hebben beperkte telefoon momenten)

Verder dat ik al 4 a 5 weken zit te wachten op een F*ing kruiwagen die blijkbaar niet te leveren is. (1 kruiwagen is te weinig, je hebt er echt 2 nodig)

Dat de paarden een puinhoop van hun stal maken en alle poep aan flarden lopen. En hun hooi ook eerst op de grond gooien voor ze het opeten en beide zaken zijn niet optimaal voor de waldbodem zeker niet als er toch al te weinig inligt.

En als laatste dat ze nog niet doorhebben dat ze onbeperkt hooi krijgen. Ze bunkeren wat af op het moment. Hopelijk komt het besef snel en eten ze zich niet tonnetje rond.

(paarden staan sinds zaterdag aan huis)

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-25 18:46

Afbeelding
Gewoon altijd als PostNL een pakje bezorgd.
Zelfs vanmorgen het hek op slot gedaan en een box aan de buitenkant van het hek geplaatst zodat het pakje daarin kan

carika

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-25 18:56

pjer schreef:
Dat we ons verrekend hebben op de maat van de stal en te weinig bio-waldbodem hebben besteld en dat ik nu venhorst niet te pakken krijg. (mijn timing is slecht en zij hebben beperkte telefoon momenten)

Verder dat ik al 4 a 5 weken zit te wachten op een F*ing kruiwagen die blijkbaar niet te leveren is. (1 kruiwagen is te weinig, je hebt er echt 2 nodig)

Dat de paarden een puinhoop van hun stal maken en alle poep aan flarden lopen. En hun hooi ook eerst op de grond gooien voor ze het opeten en beide zaken zijn niet optimaal voor de waldbodem zeker niet als er toch al te weinig inligt.

En als laatste dat ze nog niet doorhebben dat ze onbeperkt hooi krijgen. Ze bunkeren wat af op het moment. Hopelijk komt het besef snel en eten ze zich niet tonnetje rond.

(paarden staan sinds zaterdag aan huis)

Heel herkenbaar dat mesten en hooi erdoor heen lopen.
Dat bunkeren doen ze hier ook met dit koude weer. Is elk jaar zo als het vriest. Daarnaar juist een paar dagen dat ze heel weinig eten.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-25 19:16

Alja schreef:
[ Afbeelding ]
Gewoon altijd als PostNL een pakje bezorgd.
Zelfs vanmorgen het hek op slot gedaan en een box aan de buitenkant van het hek geplaatst zodat het pakje daarin kan

Pff irritant, blijkbaar zijn die bezorgers standaard in de kerk geboren.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-25 20:36

Zit hier (alweer) een vreemde kater. Vond het al naar katerpies ruiken := heeft dus lekker staan sproeien.
Leuke is dat asiel niks doet (van de zomer nog gebeld) en dus ook geen vangkooi wilt zetten. Misschien is iemand z'n beestje wel kwijt?
Nu nog te schuw om een foto van te maken..

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-25 20:48

Misschien moet ik toch eens naar mijn kaak laten kijken...het gebeurt niet enorm vaak, maar heb al meerdere keren gehad dat ik ineens heel erg last heb van mijn kaak, echt meerdere dagen achter elkaar, en opeens knakt ie, voel ik *iets* bewegen en is de pijn weg.

Iets zegt mij dat dit niet hoort te gebeuren :+

En de apotheek, echt. Had vorige week medicijnen besteld, nog steeds geen bevestiging dat het binnen was, dus vanochtend meteen even langs geweest.
"Oh ja, er is iets mis gegaan bij het bestellen, we bestellen het nu meteen en dan kan je het vanmiddag na 16:00 ophalen, aangezien je nog maar genoeg voor één dag hebt."
Ik kom na school, om half 5 bij de apotheek langs
"Oh nee dat is voor morgenmiddag besteld, je kan het morgen ophalen."

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-25 20:51

Nintendo Switch die erg traag is geworden.. geheugen zat vol en probeer nu al een half uur om een spel te starten -O-

xSagan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-25 22:22

Wat zit er in de lucht qua herrie? Eerst allerlei verbouwingen op mijn werk en thuis ook harde muziek van andere mensen. Mag ik ook stilte alsjeblieft mensen?

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-25 22:54

Nyaleti schreef:
Zit hier (alweer) een vreemde kater. Vond het al naar katerpies ruiken := heeft dus lekker staan sproeien.
Leuke is dat asiel niks doet (van de zomer nog gebeld) en dus ook geen vangkooi wilt zetten. Misschien is iemand z'n beestje wel kwijt?
Nu nog te schuw om een foto van te maken..

Sneu. -O-

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-25 23:04

De vliegt hier een helikopter en ik ben zo nieuwsgierig. :')

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-25 23:09

Vind het zo vreemd, moet via de telegraaf lezen dat abonnees van kpn gratis Netflix krijgen maar niks geen mail erover gehad. Het staat ook op de officiële site, dit vond ik pas nadat ik het op telegraaf had gelezen. En nergens vind ik hoe je het moet activeren. Beetje vreemd

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-25 23:13

nicole_floor schreef:

Sommige helicopters kan je ook terugvinden op sites waar je andere hulpdiensten zoals de ambulance, politie, brandweer kan volgen.
Deze bijvoorbeeld
https://alarmeringen.nl/
Marechaussee helicopters kan ik nooit terug vinden, dan lees ik altijd achteraf in de krant wat er loos was.

fjordjes schreef:
Vind het zo vreemd, moet via de telegraaf lezen dat abonnees van kpn gratis Netflix krijgen maar niks geen mail erover gehad. Het staat ook op de officiële site, dit vond ik pas nadat ik het op telegraaf had gelezen. En nergens vind ik hoe je het moet activeren. Beetje vreemd

Ik heb ook kpn en ik weet hier niks van! Morgen maar even kijken :D

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-25 23:14

fjordjes schreef:

Heb je vast en mobiel via KPN?

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-25 23:15

Daphne__ schreef:
fjordjes schreef:

Ja zit in level 2

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-25 00:11

Voor saus me zenuwachtig lopen maken voor HEMA vanavond. Was wederom super leuk, leuke mensen. Wel onderuit gegaan met het opwarmen. Rondjes rennen en daarna nog een sprint moeten trekken, dat trokken mijn benen niet :+

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-25 00:25

Telpeva schreef:
nicole_floor schreef:
Sommige helicopters kan je ook terugvinden op sites waar je andere hulpdiensten zoals de ambulance, politie, brandweer kan volgen.
Deze bijvoorbeeld
https://alarmeringen.nl/
Marechaussee helicopters kan ik nooit terug vinden, dan lees ik altijd achteraf in de krant wat er loos was.

Politie laat alleen de P1 meldingen zien (Hoogste spoed) maar andere meldingen dus totaal niet.
Dus hoor je wel politie maar er is geen spoed bij dan zul je hem ook niet zien op de site.

Zelf gebruik ik altijd p2000-online.net

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-25 00:31

fjordjes schreef:

Wist ik ook niet! Van 't weekend even voor zitten....

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-25 02:21

De kat is bij me in bed komen liggen, dat doet ze de laatste tijd niet vaak meer. Maar ik moet nog even uit bed en dan springt ze sowieso weg.
Wat een struggle want ze ligt zo lief :')

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-25 03:03

nicole_floor schreef:

Er zijn ook weer luchtmacht oefeningen de komende weken rond Gelderland en Overijssel als ik het goed heb.

Zag ze gisteravond ook, 2 Apaches.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-25 09:01

Daphne__ schreef:
fjordjes schreef:

Ik kan het ook niet vinden. Ik wil graag de gratis HBO, die kon je ook kiezen stond er. Ik kan er in de app niks over vinden.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-25 09:03

zal wel weer alleen voor nieuwe klanten zijn.