Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Karlijn schreef:Ik heb dus wel stoffen elastiekjes, maar tegen de tijd dat ze uitgelubberd zijn, zit er ook wel een knoedel haren omheen gedraaid dus gooi ik ze toch weg (lang leve krullen).
Maar ik dacht: elastiek is elastiek toch? Dus ik heb de proef op de som genomen en vond 3 donkerbruine licht uitgelubberde elastiekjes, duidelijk meer uitgelubberd dan de lichtbruine (uit dezelfde verpakking):
[ Afbeelding ]
En na kokend water eroverheen:
[ Afbeelding ]
Dus ook met stoffen elastiekjes werkt het.
Koper schreef:Ik vind het stom, en daarnaast ook hoogst verdacht, dat jullie doen alsof gekookt iets zegt over de temperatuur van het water. Ik heb net thee gezet, met kokend water. Als ik datzelfde water, wat gekookt is, over een half uur weer zou gebruiken zonder het eerst weer aan de kook te brengen kan ik er toch hooguit ijsthee mee maken
_Karlijn schreef:@ Koper: ik heb geverfd middenbruin haar, vanwaar de vraag?
_Karlijn schreef:Je rekt de levensduur door ze te laten krimpen![]()
@ Koper: ik heb geverfd middenbruin haar, vanwaar de vraag?![]()
Je (nee, ik) lees(t) ook vaak: ontstoken ogen kun je schoonmaken met een watje met kokend water. Ehh nee, doe maar even afkoelen, zowel voor de vingers als voor de ogen prettiger
Koper schreef:_Karlijn schreef:@ Koper: ik heb geverfd middenbruin haar, vanwaar de vraag?
Vanwege de kleur elastiekjes, en het niet uitgelubberd zijn van het lichtere elastiekje. Ik heb bij voorbeeld schuifspeldjes in de kleur van mijn haar en vroeg mij bij het zien van jouw foto af of jij een vergelijkbare tactiek hebt voor haaraccessoires.