Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
IMAY1990 schreef:Sam_I_Am schreef:Ik heb geen babies in mijn omgeving dus wellicht een domme vraag, maar zijn daar nog maten in? En zo ja, wat voor maat heeft hij?
Voor kinderen zijn maten op basis van hun lengte (ongeveer). Als het kind een meter lang is moet ie meestal kleding maat 98 of 104 hebben.
Urbanus schreef:Denk dat het ook heel erg van het merk afhangt en of je een spekkig of slank kindje hebt. Gedoetjes gedoetjes.
Maar voor een baby gaat de maat in maanden en Junior AB is dan 3 maanden? Dus bij de HEMA zou ik dan sokjes 3-6 maanden halen.
Urbanus schreef:Denk dat het ook heel erg van het merk afhangt en of je een spekkig of slank kindje hebt. Gedoetjes gedoetjes.
Maar voor een baby gaat de maat in maanden en Junior AB is dan 3 maanden? Dus bij de HEMA zou ik dan sokjes 3-6 maanden halen.
Sam_I_Am schreef:Ik heb geen babies in mijn omgeving dus wellicht een domme vraag, maar zijn daar nog maten in? En zo ja, wat voor maat heeft hij?
rink schreef:Pikkepor, wat is dat voor taart? kan er totaal geen beeld bij maken