Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fleurtjeuh schreef:Zoals ik al zei, ik bedoel het niet om te zeggen dat iemand in therapie moet.
Maar vooral dat je gevoel je soms gekke dingen laat doen, ook als je wel beter weet
Maar overmorgen heb je ook een date toch Bailey?
Wat voor type is dat?
Marocje schreef:Ik ga daar absoluut niet om liegen. Ik kan die dag niet. Klaar.
Of ik kan die en die dag. Maar iets anders ervan maken? Why?
Winged schreef:assie schreef:Of zet hem voor het blok: eerst haar eruit en als je dan vol voor mij gaat, dan ben je pas bij mij welkom.
Been there, done that. Bleek dat hij haar er nadat het 'klaar was' er ook tussendoor toch nog op na hield
Pepperrr schreef:Ik had gister ook zo'n debiel. Maak er altijd screenshots van, maar deze had me al unmatched voor ik de kans kreeg.
Ik begon het gesprek met: "Hey! Wat zie je er leuk uit!".
Waarop hij antwoordde: "Damn jij ook, je wil vast wel even op mijn gezicht komen zitten vanavond".
Ik: "Nou nee dankje".
Hij: "Door de vibecheck ben je niet heengekomen".
Ik: "Ok".
En daarna kreeg ik een heel uitgebreid, tot in detail uitgelegd waarom hij me nu al poedersuiker vond en wij geen match zouden zijn en al helemaal geen relatie zouden krijgen. Ik. Ging. Stuk
robinxfellow schreef:Ik ga zondag op een tweede date met die jongen waarmee ik naar de dierentuin was geweest, Hopelijk is er nu een fijne blijvende klik. Vorige keer was het een beetje wisselend en vond ie me te terughoudend. Maar vaak ben ik na een paar keer wel wat spraakzamer dus even zien hoe het gaat verlopen, en of er nu wel een klik is. We gaan naar een poolcafe in Amersfoort - zijn idee, eerste date had ik uitgekozen - Via de app hebben we tot nu toe een hele fijne klik en veel raakvlakken.
robinxfellow schreef:Ik ga zondag op een tweede date met die jongen waarmee ik naar de dierentuin was geweest, Hopelijk is er nu een fijne blijvende klik. Vorige keer was het een beetje wisselend en vond ie me te terughoudend. Maar vaak ben ik na een paar keer wel wat spraakzamer dus even zien hoe het gaat verlopen, en of er nu wel een klik is. We gaan naar een poolcafe in Amersfoort - zijn idee, eerste date had ik uitgekozen - Via de app hebben we tot nu toe een hele fijne klik en veel raakvlakken.