Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
idinn schreef:Het is mijn ding niet dat kerkelijk geneuzel. En als het dan een uur gaat over je enige nut is koters fokken en dreigen met dood en verdoemenis. Nou wat een vrolijk begin van een feestelijke dag
fjordjes schreef:Ik ben wel getrouwd voor de kerk, mijn man is katholiek opgevoed (maar doet er verder niks mee) en ik ben gedoopt als baby in een protestantse kerk maar later in mijn jeugd naar een evangelische kerk geweest. Ik doe er weinig mee al geloof ik nog wel. Kerk waar wij getrouwd zijn is katholiek, vond het heel mooi zoals het daar ging, niks zwaar ofzo, gewoon mooie teksten etc. Had een zangeres die allerlei liederen zong die ik zelf heb gekozen (gewone nummers zoals dochters van Marco borsato en 2x een christelijke liedje, ave Maria en you raise me up).
Verder was er welgeteld 1 kind op onze bruiloft, een meisje van toen 7 jaar maar een heel lief kind en zij is de dochter van de peettante van m'n man en tevens ceremoniemeester van ons geweest dus kon moeilijk zeggen dat ze er niet bij mocht zijn. Maar totaal geen last van haar gehad.
Captain schreef:Ik denk niet dat we dat gaan kijken zonder dat er een afstandsbediening door de tv gaat.
_San87_ schreef:Urbanus schreef:Kijkt iemand 'the baby' op HBO?
Kill it with fire, echt.
Ik heb 'm voorbij zien komen, maar nog niet gekeken. Is t ook leuk, of echt een grote ergernis
?
Captain schreef:Ja dit is bespreken van een ander topic, maar wel op een positieve manier. Mag dat wel?
Ik zit met verbazing mee te lezen met het zwanger worden topic. Haha, ik dacht altijd dat het voorkomen van kinderen moeilijker was dan het maken van kinderen, maar als ik zie hoe ze daar bezig zijn met hun kinderwens realiseren..
Is dat iets van 'de laatste tijd' of ging dat pakwek 10-20 jaar geleden al zo met plannen enzo?
Waarom vraag ik dat eigenlijk hier?