Ik heb echt een leuk lootje, heb allemaal leuke ideeën

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
germie schreef:Voor die pummelliefhebbers, hoe google je sokken e.d.? Ik kom nooit op de in dit topic afgebeelde sokken.
Lavitabella schreef:Daar komt die weer hoor, pummel.
Citaat:Omdat het vorig jaar zo goed bevallen is en het mij een hoop rust gaf, doe ik het dit jaar weer op dezelfde manier.
Elke vrijdagmiddag zal ik de vragen van de Santa's in 1 bericht in dit topic plaatsen.
Heb je daarom een vraag stuur die, dan naar mij toe, voor vrijdag 12:00 uur.
Spoed vragen mogen altijd gesteld worden, het is handig als je dan in je onderwerp vermeld dat het spoed is.
Probeer nou niet slim te zijn om alle vragen van het woord spoed te voorzien, want daar trappen we natuurlijk niet in
Ashleytjuhh schreef:De sokken vind je niet onlinedeze hebben ze bij de kik (een soort wibra/zeeman achtige winkel )
M_D_H schreef:Omdat het vorig jaar zo goed bevallen is en het mij een hoop rust gaf, doe ik het dit jaar weer op dezelfde manier.
Elke vrijdagmiddag zal ik de vragen van de Santa's in 1 bericht in dit topic plaatsen.
Heb je daarom een vraag stuur die, dan naar mij toe, voor vrijdag 12:00 uur.
Spoed vragen mogen altijd gesteld worden, het is handig als je dan in je onderwerp vermeld dat het spoed is.
Probeer nou niet slim te zijn om alle vragen van het woord spoed te voorzien, want daar trappen we natuurlijk niet in
Ashleytjuhh schreef:De sokken vind je niet onlinedeze hebben ze bij de kik (een soort wibra/zeeman achtige winkel )
Lavitabella schreef:Daar komt die weer hoor, pummel.
Uiteraardhij heeft zelfs zijn eigen website
https://www.pummeleinhorn.de/