Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
iirrssjjee schreef:Ik vind het heel vervelend dat soms niet alle servicepunten getoond worden als je wat wilt kopen... Ik heb iets gekocht en wilde het verzonden hebben via Homerr of DPD. Van beiden zit één punt van op het dorp, maar die komen gewoon niet tevoorschijn.... Dus maar gekozen voor Mondial. Want daar hebben we er ook 1 van het op dorp en die was wel beschikbaar...
Urbanus schreef:iirrssjjee schreef:Ik vind het heel vervelend dat soms niet alle servicepunten getoond worden als je wat wilt kopen... Ik heb iets gekocht en wilde het verzonden hebben via Homerr of DPD. Van beiden zit één punt van op het dorp, maar die komen gewoon niet tevoorschijn.... Dus maar gekozen voor Mondial. Want daar hebben we er ook 1 van het op dorp en die was wel beschikbaar...
Dan heeft de verkoper dat uitgezet. Ik heb niet alle punten in de buurt, dus die staan uit bij mij.
_Kellyy schreef:Misschien dat ik er overheen kijk, maar ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Ik heb hier in de buurt 1 afhaalpunt voor dhl, dpd, Homerr en Mondial Relay samen. Nu geeft hij bij dit afhaalpunt bijvoorbeeld alleen Homerr als optie aan, terwijl ik bij een ander afhaalpunt (verder weg) wel DHL kan kiezen, dus DHL wordt ook aangeboden door de verkoper. Iemand een idee hoe ik bij “mijn” afhaalpunt voor DHL kan kiezen ipv Homerr bijvoorbeeld?
The_Cat schreef:Ik ben nu ook voor de eerste keer aan het verkopen op vinted. Soms zijn die reacties echt wel.
"Kan je het aandoen en een foto maken" vond ik nogal vreemd :p