Tiggs schreef:Tsja in zo'n vangnet zal je ook zelf wat effort moeten stoppen...
Alles behalve een pandemie heb ik best een vangnet. Maar nooit verwacht dat we in deze situatie terecht zouden komen.
Daarnaast heb ik redelijk specifieke wensen wat betreft boodschappen, als je mij niet kent en denkt ipv A kan B ook wel, dan heb ik een groot probleem. Want als ik A zeg, dan wil ik ook echt A omdat ik andere merken niet te knagen vind.
Daarnaast ben ik echt niet de enigste die nog boodschappen gaat doen in afwachting van een test.
Als ze dat testen nou gewoon op orde hadden: klachten = in de ochtend bellen, zelfde dag afspraak en uiterlijk 24 uur later de uitslag, dan is thuisblijven veel gemakkelijker.
Maar nu is het: zondag avond klachten, maandag bellen, vrijdag afspraak en waarschijnlijk pas na 72 uur = maandag uitslag.
Dan ben je gewoon 9 dagen verder.... en ik vermoed dat er meerdere mensen zijn die niet voor 9 dagen aan complete maaltijden standaard in huis hebben.....
Als je dan niet veel vrienden en kennissen hebt in je omgeving... Dan moet je toch iets verzinnen, zeker als het bezorgen van Jumbo, AH, enz vol zit, of je er niet voor in aanmerking komt.