Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Detroit schreef:Marije_1997 schreef:Dat m'n paard nu in stap ook niet goed is. Kon er ook wel bij, als ik mezelf om een boom vouw is het ook niet erg.
Als je op die manier denkt, is het de hoogste tijd om hulp te zoeken. Voor jezelf.
Lestrange01 schreef:Zertab schreef:Doe er dan ook wat aan... bijvoorbeeld hulp zoeken bij een professioneel iemand.
Ja, en dan is er misschien over 6 maanden een plekje op de wachtlijst voor je intake gesprek.
Lestrange01 schreef:Zertab schreef:Doe er dan ook wat aan... bijvoorbeeld hulp zoeken bij een professioneel iemand.
Ja, en dan is er misschien over 6 maanden een plekje op de wachtlijst voor je intake gesprek.
Zertab schreef:Dat is goed. Dan zoekt iemand met zelfmoord gedachten toch geen hulp en vouwt ze zichzelf om een boom. Willen jullie dat horen?
Marije_1997 schreef:Lestrange01 schreef:
Heb al eens een half jaar op een wachtlijst gestaan ivm bedreiging en aanranding. Was dus al te laat. Doe ik niet meer, vrienden kan ik gelijk heen althans de vrienden die ik nu bedoel
_San87_ schreef:Zertab schreef:Dat is goed. Dan zoekt iemand met zelfmoord gedachten toch geen hulp en vouwt ze zichzelf om een boom. Willen jullie dat horen?
Nee. Maar het is gewoon zo dat de ggz overspoeld is/wordt. Wachttijden zijn bizar. Zit je in de crisisopvang, wordt je daar na twee weken ontslagen en ben je nog geen kont verder en begint t verhaal van vooraf.
Daarnaast, ik betwijfel of Marije écht een eind eraan wil maken of dat t de emotie is die speelt.
Zertab schreef:Dat is goed. Dan zoekt iemand met zelfmoord gedachten toch geen hulp en vouwt ze zichzelf om een boom. Willen jullie dat horen?