Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
JPitty schreef:Ergernis van mij vandaag: mensen bij het verkeerslicht die niet opletten of met andere dingen bezig zijn en dus niet bij groen meteen weg rijden. Waardoor jij dus weer voor rood staat en een extra rondje mag wachten...
Marjo schreef:Rijdt er hier iemand met een dashcam? Ik zit er aan te denken om er eentje aan te schaffen. Een tijdje terug heb ik een goedkope van de Action voor het raam gehad, maar die was niet fijn. Werkte niet zonder aan het snoer te zitten, had maar beperkt opslag en geen mogelijkheid om te verbinden met mijn telefoon. Ook was hij erg groot.
Ik wil er dus graag eentje die ik kan verbinden met mijn telefoon, eentje die op de accu werkt en die niet zo groot is. Liefst dat hij achter mijn spiegel past en ik er dus geen last van heb. Ook moet er wel een beetje mooi zicht op zitten
JPitty schreef:Zo had ik afgelopen week ook een paar WTF momentjes. De bestuurder voor mij had blijkbaar haast, haast, haast... De auto voor die persoon reed netjes maximum snelheid, maar die haastvogel haalde hem gewoon over dubbele(!!!) doorgetrokken streep in.... Baalde dat ik geen dashcam in de auto had. Dan had ik echt die beelden even richting politie gedaan... Wat een eencellige zeg...
Later kwam ik een pakketbezorger tegen die zijn auto midden op de rijbaan met waarschuwingslichten aan, had stilgezet om pakje te bezorgen. Vlak voor een wegversmalling ook nog... Terwijl 1-2 meter verderop een parkeervak vrij was... Maar blijkbaar had ook deze pakkettenbezorger haast...
En op de terugweg iemand die over het fietspad de rotonde overstak, terwijl welgeteld nog geen 1 meter verderop een zebrapad ligt...
Echt... sommige types...
Kidde schreef:JPitty schreef:Zo had ik afgelopen week ook een paar WTF momentjes. De bestuurder voor mij had blijkbaar haast, haast, haast... De auto voor die persoon reed netjes maximum snelheid, maar die haastvogel haalde hem gewoon over dubbele(!!!) doorgetrokken streep in.... Baalde dat ik geen dashcam in de auto had. Dan had ik echt die beelden even richting politie gedaan... Wat een eencellige zeg...
Later kwam ik een pakketbezorger tegen die zijn auto midden op de rijbaan met waarschuwingslichten aan, had stilgezet om pakje te bezorgen. Vlak voor een wegversmalling ook nog... Terwijl 1-2 meter verderop een parkeervak vrij was... Maar blijkbaar had ook deze pakkettenbezorger haast...
En op de terugweg iemand die over het fietspad de rotonde overstak, terwijl welgeteld nog geen 1 meter verderop een zebrapad ligt...
Echt... sommige types...
Pakketbezorgers mogen dat ook gewoon: https://www.anwb.nl/experts/juridisch/5 ... r-hinderen Het is geen doen om voor elk pakketje te parkeren natuurlijk, ik heb daar zelf ook nooit problemen mee eerlijk gezegd. Ze moeten al keihard werken