_Penotti schreef:Daphara, maar wat mensen bieden wil niet zeggen dat ze het daarvoor ook kopen.
Dat lees je hier al vaak, X heeft geboden maar hoor nu niks meer van hem.
Zo heb ik eens op een salontafel geboden.
Waren al 2 biedingen en daar bood ik weer wat boven, maar plop plop plop echt zo snel werd er meer geboden, hoger dan mijn uiterlijke prijs.
Dus ik heb niet eens meer aan dat tafeltje gedacht.
Krijg ik 2 weken later een mailtje of ik nog interesse had in dat tafeltje. Hij was het hele lijstje met bieders af aan het gaan en elk was afgehaakt.
Hij staat hier nu mooi in de kamer
Dus ja ik zou best durven bieden wat ik er voor zou willen geven al is dat lager dan het bod wat ze heeft staan.
Het moet nog maar opgehaald/verzonden worden.
Ik beantwoord bieders meteen (iig zo snel mogelijk) en heb volgens mij nog nooit gehad dat ik na een bod, die ik dan geaccepteerd heb, vervolgens niet meer verneem van de bieder. Volgens mij heeft dat ook meer te maken met de snelheid van reageren van de verkoper. Even afkloppen, maar bij mij gaat dat tot nog toe gewoon goed.
Ik hou mijn eigen biedingen ook bij, als ik binnen een dag of drie niets terug hoor van de verkoper, dan trek ik mijn bod gewoon in. Als een bod niet geaccepteerd wordt, dan trek ik die ook gewoon weer in.