Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_sharonnn schreef:Huh Blingh, jij zei toch tegen Danique dat je de combi grijs en zwart niet echt leuk bij elkaar vond aansluiten? Of vergis ik me nu?
Danique_G schreef:Wat voor kleurcombinatie spot ik nou U blingh?
Boras schreef:Die broek past je echt niet goed, MarlindeRooz.
De outfit van San6 vind ik niet mooi (bij elkaar) passen.
Resistance, simpel maar mooi. Meer heb je niet nodig.
_San87_ je kunt nog een keer summer shinen vandaag.
Lau schreef:Boras schreef:Die broek past je echt niet goed, MarlindeRooz.
De outfit van San6 vind ik niet mooi (bij elkaar) passen.
Resistance, simpel maar mooi. Meer heb je niet nodig.
_San87_ je kunt nog een keer summer shinen vandaag.
Goh ben dan wel benieuwd hoe perfect jou outfits zijn. Dus post zelf een keer wat of ga weg uit dit topic.
MarlindeRooz schreef:Hoezo past die broek niet? Het is een mom jeans. Hij zit een beetje in de kreukels want ik strijk niks.
Maar je plaatst zelf nooit outfits en je hebt wel steeds commentaar, niet echt gezellig.
Lau schreef:Naja je post echt nooit wat en hebt wel commentaar op anderen. Dat vind ik gewoon niet tof. Dus of je post lekker mee of leest mee. Maar ga niet andere beoordelen als je zelf nooit post.
_San87_ schreef:MarlindeRooz schreef:Hoezo past die broek niet? Het is een mom jeans. Hij zit een beetje in de kreukels want ik strijk niks.
Maar je plaatst zelf nooit outfits en je hebt wel steeds commentaar, niet echt gezellig.
Wat is een mom jeans?
Boras schreef:MarlindeRooz schreef:Hoezo past die broek niet? Het is een mom jeans. Hij zit een beetje in de kreukels want ik strijk niks.
De broek is je te groot. Bij de zakken zit het niet netjes en bij de liezen en knieën zit het te wijd en zakkerig. Dat heeft niets met strijken te maken, van strijken wordt een broek niet kleiner. Door het dragen gedurende de dag zal de broek waarschijnlijk nog ruimer worden.
Ik zeg het op een nette manier. Ik ga niet zeggen dat ik het perfect vind zitten als ik dat niet vind. We zijn met volwassen onder elkaar hier. Zolang het respectvol is, moet je een eerlijk mening kunnen geven. En dat doe je dan om de ander behulpzaam te zijn. Je gaat ervan uit dat de ander het kan handelen.
Doe er iets mee of haal er je schouder over op als je het anders ziet.
Boras schreef:MarlindeRooz schreef:Hoezo past die broek niet? Het is een mom jeans. Hij zit een beetje in de kreukels want ik strijk niks.
De broek is je te groot. Bij de zakken zit het niet netjes en bij de liezen en knieën zit het te wijd en zakkerig. Dat heeft niets met strijken te maken, van strijken wordt een broek niet kleiner. Door het dragen gedurende de dag zal de broek waarschijnlijk nog ruimer worden.
Ik zeg het op een nette manier. Ik ga niet zeggen dat ik het perfect vind zitten als ik dat niet vind. We zijn met volwassen onder elkaar hier. Zolang het respectvol is, moet je een eerlijk mening kunnen geven. En dat doe je dan om de ander behulpzaam te zijn. Je gaat ervan uit dat de ander het kan handelen.
Doe er iets mee of haal er je schouder over op als je het anders ziet.