[18+] Bijzonder luguber

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-19 22:25

Ook beelddenker maar dit kan ik wel hebben.

TurboTinker

Re: Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-19 22:37

Ja zou het bloed geweest zijn wat je hoort kletteren? Niet bijv. Tanden? Lijkt me bizar om mee te maken. Ik ben heel nuchter, maar het meemaken denk ik, dat ik er best wel trauma van zou oplopen

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-19 22:46

Sorry probeerde het zo neutraal mogelijk uit te leggen :(:) sorry!

MusicIsLife

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-19 22:49

Ik kwam net een filmpje tegen van een krokodil die rustig zijn mensenhapje meenam naar een rustig plek... je zag zijn been boven het water uitsteken. Eetsmakelijk :Y) :+ :r

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-19 22:50

Kunnen jullie geen fantopic aanmaken voor die facebook groep. Jullie gaan me weer haten, maar sommige hier zitten daar voor een reden niet in :Y)

MusicIsLife

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-19 22:52

TurboTinker schreef:
Hebben jullie het filmpje gezien van de vallende persoon op the psyco fb?

Ik kan hem niet vinden.

nine1987Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-19 23:57

Ehm.. Dit topic gaat over lugubere zaken.. Een gozer die van een torenkraan valt/springt en nogal crappy neerkomt, is aardig luguber.. Denk ik..

Ik zou niet weten hoe ik zou reageren.. Ik denk wel dat ik 't een tijdje met me meeneem ja..

Maar ik was er wel toen ze 2 jaar terug een lijk uit de gouwe visten tussen Alphen en Boskoop.. Ik fietste net langs toen ze 'm in de boot hengelden.. Die zag er ook niet zo fris meer uit, maar daar had ik niet zo veel van.. Maargoed.. Die heb ik dan ook niet zien sterven..

https://www.ad.nl/alphen/lichaam-van-ve ... ~a1622d0b/

*edit: nieuwsartikel toegevoegd..

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-19 00:14

Sheehan schreef:
Kunnen jullie geen fantopic aanmaken voor die facebook groep. Jullie gaan me weer haten, maar sommige hier zitten daar voor een reden niet in :Y)

Dat is dit topic——> lugubere dingen

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-19 06:59

Sheehan schreef:

Je kan een topic simpel ontstippen door in je berichtenlijst het bolletje weg te halen wat voor het topic staat.

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-19 08:02

Die facebook groep is een hele stap verder dan wat hier normaal gepost word, maargoed, ik heb geen zin in deze zinloze discussie weer.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-19 08:10

Waarom reageren jullie dan niet gewoon onder de Facebookpost ipv het hier te bespreken? :) Er zijn hier genoeg mensen die die pagina niet volgen, dus is het nogal 'vervuilend' om het hier te gaan bespreken/herhalen.

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-19 08:16

Captain schreef:
Waarom reageren jullie dan niet gewoon onder de Facebookpost ipv het hier te bespreken? :) Er zijn hier genoeg mensen die die pagina niet volgen, dus is het nogal 'vervuilend' om het hier te gaan bespreken/herhalen.

Omdat het onderwerp gewoon on topic is. Alleen het is niet jeugdjournaal proof dus mogen foto’s en filmpjes niet gedeeld worden.
Ik zit niet 24/7 op de Facebookpagina maar als iemand hier over begint dan open ik het weer.

Het valt me wel op dat steeds dezelfde mensen hier over vallen. Misschien toch een te heftig topic voor mensen? Dan ontstip je het topic toch ;)

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-19 08:22

Het gaat er niet zozeer om of het jeugdjournaal proef is, maar omdat veel mensen geenlid zijn van die Facebookgroep, hebben ze geen notie van waar jullie precies over praten, dus ik begrijp het wel.
Het zijn een paar losse zinnen die julie roepen en alleen de mensen die het gezien hebben, snappen waar jullie het over hebben.
Ik scroll gewoon door, maar snap best dat het vervelend kan zijn.

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-19 08:24

Dan is dat toch hun keuze om wel of geen lid te zijn van die pagina?

wendy1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-19 08:30

Maar idd het elke keer hebben jullie dat gezien want bluh of heftig is gewoon hier niet zo fijn. Het gaat daar meestal over mensen volgens mij die er niet zo fris uitzien.
Dit topic volg ik voor de feitjes zoals de dyatlov groep waar ik nog nooit van gehoord had maar dus wel interessant vond! Via hier kom je op dat soort zaken.

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-19 08:37

Ja die er luguber uitzien ;)
Het is dat het niet mag op bokt anders hadden de links hier ook gewoon gestaan.

Sorry maar je weet dat dit zo gebeurd omdat het niet mag op bokt. En er dan nu elke keer over gaan ‘zeuren’ is een beetje jammer. Het is en blijft ontopic want het gaat over luguber.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-19 08:40

En misschien heeft niet iedereen facebook ;)

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-19 08:41

Ik lees nog steeds mee en heb op dit moment inderdaad ook geen fb meer :)

amies100

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-19 08:43

quera schreef:
Ja die er luguber uitzien ;)
Het is dat het niet mag op bokt anders hadden de links hier ook gewoon gestaan.

Sorry maar je weet dat dit zo gebeurd omdat het niet mag op bokt. En er dan nu elke keer over gaan ‘zeuren’ is een beetje jammer. Het is en blijft ontopic want het gaat over luguber.

+:)+ +1

Gerdjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-19 08:45

Ik volg de pagina op fb bewust niet omdat de foto's waarschijnlijk toch wat te heftig zijn, maar ik vind het dan juist wel Nice dat ik er hier dan toch wat over kan lezen, dus wat mij betreft is het geen probleem en het zijn toch maar een paar losse zinnen. Als je je daar al aan stoort...

nine1987Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-19 08:47

nine1987 schreef:
Ehm.. Dit topic gaat over lugubere zaken.. Een gozer die van een torenkraan valt/springt en nogal crappy neerkomt, `is aardig luguber.. Denk ik..

Ik zou niet weten hoe ik zou reageren.. Ik denk wel dat ik 't een tijdje met me meeneem ja..

Maar ik was er wel toen ze 2 jaar terug een lijk uit de gouwe visten tussen Alphen en Boskoop.. Ik fietste net langs toen ze 'm in de boot hengelden.. Die zag er ook niet zo fris meer uit, maar daar had ik niet zo veel van.. Maargoed.. Die heb ik dan ook niet zien sterven..

https://www.ad.nl/alphen/lichaam-van-ve ... ~a1622d0b/

*edit: nieuwsartikel toegevoegd..

Ik zeg hierboven precies waar het filmpje over gaat.. Je hebt dus geen fb oid nodig.. En het is luguber.. Dus het mag hier besproken worden..

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-19 08:58

Doen we voortaan de fb dingen toch in spoiler met de tekst erboven dat het om een facebookpost gaat?

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-19 09:41

Als de uitleg erbij gezet wordt, dat iemand van een torenkraan valt en vervolgens op een perron heel naar neerkomt, dan weet toch ook iedereen waar het over gaat? Dan moet je niet het filmpje zien hoor. Dit is toch precies het topic waar zulke dingen verteld en gedeeld kunnen worden? Er worden geen foto's of filmpjes bij geplaatst omdat het niet mag volgens de Bokt regels. Als je het dan wilt zien dan zoek je het filmpje op FB op.

nine1987Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-19 09:41

Nja heel eerlijk? Ik beschrijf netjes wat er gebeurt.. (iets lugubers) en hier wordt over gesproken..

Dat is de essentie van dit topic..

Spoileren is dan imho overbodig.. :)

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-19 12:11

welke fb pagina is dat dan?