Baby en kinderkleding #2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-19 11:01

Wordt hij 2? Edit; ja dus :)

Wij gaan dit jaar voor de way to play autobaan, maar die van ons wordt 3.
Op zijn tweede verjaardag hebben we een tipi tent gegeven waar hij best vaak in gaat zitten boekjes kijken. Van familie had hij een bruder tractor en shovel gekregen, maar hij is dan ook helemaal gek op grote machines. Verder had hij een step gekregen met achter twee wieltjes, die blijft dus makkelijk rechtop, een hele grote doos met Duplo en leesboeken.

Wat balen Dani dat je pakje er nog niet is, hopelijk valt het mee en is het er snel!

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-19 11:02

Misschien wat spul voor in zijn keukentje? Plan toys heeft erg leuke dingen in het assortiment :)

Niwla

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-19 11:03

S. wordt pas in augustus 2, maar die krijgt denk ik een boel buitenspeelgoed.

Balen Dani! Al moet ik zeggen dat ik 3 dagen na aankoop versturen niet super schokkend vind. Niet heel netjes, maar ook niet echt iets om me zorgen om te maken.

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-19 11:03

Ik heb al een mooie loopfiets, Tipi staat er al en de keuken is overvol met groentes, pannetjes, bordjes en geneuzel :D Maar dat is wel leuk voor visite om te geven als ze wat kleins willen doen.

Melia

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-19 11:05

Een traptrekker?

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-19 11:11

Zand/watertafel voor in de tuin?
Afbeelding
Wij hebben deze (zelfgemaakt) en dan een hele berg PVC buisstukjes en koppelstukjes. Met trechters en sproeistukjes. Lol dat hij er mee heeft :D

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-19 11:13

Citaat:
Balen Dani! Al moet ik zeggen dat ik 3 dagen na aankoop versturen niet super schokkend vind. Niet heel netjes, maar ook niet echt iets om me zorgen om te maken.

Nee als het echt verstuurd was zou ik me geen zorgen maken. Maar ik vond het gek dat 'ie niet in het sorteerproces zit - en terecht want het T&T label blijkt vanochtend pas aangemaakt en pakket niet aangeleverd. -O- Dus ze liegt gewoon. Heb al contact met de admin van de groep, hoop dat die kan helpen. Heb via MP nog nooit problemen gehad en nu één keer die groep en gelijk mis. :(

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-19 11:16

Iets voor buiten idd mss, zabd of watertafel, plan toys heeft een gave waterspeelbak zag ik. Kullerbu baan van haba is ook leuk, of houten treinbaan, garage is natuurlijk ook leuk.

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-19 11:31

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-19 11:32

Als het label is aangemaakt zal je pakketje wel weg gaan Dani :j

Ik ga alles even googelen, zo'n zand/watertafel is leuk!

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-19 11:37

Way to play heb je ook kleine uitbreidingssets van, kan je evt ook aan de visite vragen :) en je kan er mee in pad of buiten in het zand, is makkelijk schoon te maken.

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-19 11:38

MizzMontana schreef:
Way to play heb je ook kleine uitbreidingssets van, kan je evt ook aan de visite vragen :) en je kan er mee in pad of buiten in het zand, is makkelijk schoon te maken.

Zag er erg leuk inderdaad! Ik zou het zeker durven kopen als Noah van auto’s blijkt te houden.

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-19 11:54

Ik heb daar idd naar gekeken maar Cruz heeft ook van Duplo al aardig wat treinspul. Wil eigenlijk voorkomen dat ik 10 verschillende 'pakketten' heb.

litilaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-19 11:54

Way to play! Met grimms auto's en reduga grez boompjes top combi

Een wobbel als je die nog niet hebt

Haba kullerbü/rollebollen is hier een groot succes en daar zitten ook auto's bij en daar heb je ook kleine uitbreidingen van dus altijd wat om aan je visite te vragen.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-19 12:01

Pantykous schreef:
Ik heb daar idd naar gekeken maar Cruz heeft ook van Duplo al aardig wat treinspul. Wil eigenlijk voorkomen dat ik 10 verschillende 'pakketten' heb.

Dan kruisingen en wissels en rechte stukken voor zijn duplo baan :D die heeft Gup altijd te kort namelijk

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-19 12:21

Wij gaan dit jaar voor playmobil, maar onze kleine is niet zo van het bouwen en wel van het spelen met auto’s (vooral vrachtwagens, brandweerwagens, tractors, etc), poppetjes in en uit de wagen, deurtjes open en dicht, etc. Hij baalt ook steeds als zn Duplo auto weer uit elkaar valt, etc.

Dus hij krijgt de playmobil brandweerwagen. Mét licht en geluid :')

Verder gaan we van de zomer een zandbak aanleggen en wil ik idd ook een watertafel/modderkeuken maken.

Ligt er dus ook echt aan waar hij graag mee speelt en op welke manier hij graag speelt.

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-19 12:23

Leuk zo’n watertafel!!!

Hier komt voor zn tweede verjaardag een Mutable met vier stoeltjes en een lading Brio voor Sinterklaas. Wij willen ook niet allemaal verschillende systemen door elkaar dus nu Duplo en brio en straks waarschijnlijk Kapla en Lego als ‘bouw’ speelgoed

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-19 12:24

Een shetlander <3

litilaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-19 12:26

MarcoBorsato schreef:
Een shetlander <3

Oke jij wint haha, jammer dat een shetje bij ons op het balkon hem toch echt niet gaat worden

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-19 12:27

Jep. MB wint. /3 <3

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-19 12:29

MarcoBorsato schreef:
Een shetlander <3

*\o/* *\o/* *\o/*

Ik heb al wel een hele grote dikke shetlander :')

Eigenlijk voor het mooie wil ik verantwoord hout maar denk dat Cruz ook blij wordt van plastic. *\o/*

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-19 12:29

MarcoBorsato schreef:
Een shetlander <3

En als baby al een Shetlander heeft, wat geef ik dan als ie 2 wordt..?

__danielle__

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-19 12:32

Ninthe wordt ook 2, die krijgt het little dutch keukentje maar die heeft cruz dus al haha. Wij gaan aan de verdere visite ook buitenspeelgoed vragen, zo'n watertafel is wel ontzettend leuk! wij hebben ook zo'n kleine picknicktafel die je ook als zand/watertafel kunt gebruiken (nog in doos, heeft ze nog nooit gezien, misschien ook maar voor verjaardag haha).

Afbeelding

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-19 12:34

Oh die ziet er ook leuk uit, waar komt die vandaan?

litilaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-19 12:37

Iréne wordt ook heel blij van plastic, Maar ik niet hihi. Dus we gaan heel vaak naar de kringloop daar kan ze zich samen met andere kindjes helemaal uitleven op het plastic herrie speelgoed. Maar thuis vooral open einde, houten, montessori en antroposofisch speelgoed. Enige plastic is: 2e hands duplo, kullerbu, zandbakschelp, voetbal, en vintage ficher price kassa. Voor de rest is alles hout of wolvilt. Ik moet zeggen thuis speelt ze geweldig leuk met al het open einde speelgoed, en ze gaat naar een antroposofisch kinderdagverblijf dus daar is ze ook gewend om met hout te spelen. Wij hebben helemaal niks in huis dat licht en geluid geeft op batterijen kwa speelgoed, verschrikkelijk kan echt niet tegen die prikkels, ze heeft ook geen ipad ofzo. Ze verzint de geluiden zelf maar bij haar houten speelgoed haha.

Waar hier echt dagelijks mee gespeeld wordt momenteel
-ostheimer dieren
-speelkeukentje
-Plantoys krokodil
Laatst bijgewerkt door litilaura op 19-02-19 12:39, in het totaal 2 keer bewerkt