Omdat mijn beste vriendinnetje waar het niet zo goed mee gaat net super enthousiast vertelde dat ze mee naar Queen wil in mei en er net toevallig een kaartje op Ticketswap kwam. Nu gaan we samen
Rawr
Geplaatst: 28-09-19 00:15
Wij mannen zijn niet gewend een compliment te krijgen, en de keren dat we er één krijgen blijft die ons meestal voor altijd bij. En vandaag had ik weer zo één die me zo'n boost gaf, zeker omdat mijn zelfvertrouwen over het algemeen niet zo hoog is.
Ik werk in een brillenwinkel en een paar van mijn vaste klanten is een ouder stel (55+) met een Nederlandse vrouw en Amerikaanse man. We spreken altijd Engels onderling en vandaag terwijl ze beide hun nieuwe bril kwamen ophalen hadden we het over uiterlijk en aantrekkelijkheid en de man maakte de opmerking "Well, my dude, you look like a fiets rock star" en zijn vrouw reageerde daarop met "Yeah he does!" en ik ben nog steeds bijna in tranen omdat ik dit zó nodig had. Misschien zijn Amerikanen wat overdreven en overdrijf ik de waarde van het compliment maar dankzij hen voel ik me echt geweldig vandaag.
Castilja
Geplaatst: 28-09-19 07:09
Ah Rawr wat fijn! Niet het compliment wegwuiven omdat Amerikanen 'overdreven zouden zijn', TAKE THE COMPLIMENT.
xDenies
Geplaatst: 28-09-19 13:06
Dat mijn knappe puppy het zo gigantisch goed deed vanochtend tijdens de cursus. Perfect naast me lopen met de focus op mij en dat zonder de riem vast te houden
Omdat ik nog helemaal aan het nagenieten ben van gisteravond ! Avondje naar De lama's geweest in Groningen en als topper van de avond, Ruben nicolai ontmoet
Eigenlijk was het gisteren, maar ik word er nog blij van. Ik was gisteren aan het werk en verving een collega achter de kassa omdat zij met pauze ging. Er waren best wel wat Engelse mensen in de winkel, dus toen er een Engels/Brits stel bij de kassa, dus ik ga over op engels en de vrouw van dat stel keek zó verbaasd. Toen vroeg zij dus ook waar ik vandaan kwam, toen was ik verbaasd want ik snapte het niet. Dus die vrouw zo van 'ja je klinkt zo Amerikaans'. Dus ik antwoord dat ik gewoon Nederlands ben en die vrouw kijkt nog steeds verbaasd en herhaald 'Just Dutch'. Ze kon er niet bij dat ik blijkbaar gewoon Nederlands ben. Ik vond het een mooi compliment, ben opzich wel goed in Engels maar ik ben altijd onzeker als ik het moet spreken, dus dat maakte alles weer goed!
Banjer
Lid Nieuwsredactie
Van de conductrice die de mensen in de stiltecoupé tot stilte maande... zonder dat erom gevraagd werd
Lize92
Geplaatst: 28-09-19 19:13
Omdat er vandaag twee vriendinnen van paardrijden van vroeger kennis hebben gemaakt met Pepper, één van hen is de vrouw die mij destijds kennis heeft laten maken met western rijden, dus super leuk om nu mijn eigen quarter te showen (en braaf dat ze was! ook wel fijn haha)