Iemand zoekt een oppas om op haar kinderen te passen (zijn er 2, een van 2.5 en 1 van 3.5) Hele middag wilt ze dan 10e voor geven

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Shaggy09 schreef:Omg zo'n vrouwtje bij extreme cheapskate's
De stroom is goedkoper na middernacht dus gaat ze om 3 uur snachts de heg snoeien met zo'n lekker luidruchtige kettingzaag.
En zo nog meer dingen
Maar dat je jezelf niet verschrikkelijk irritant vind denk ik dan..
ninaphilo schreef:Ik heb bij de Hema in het restaurant gedeelte gewerkt, mensen werden helemaal loco toen de 4-uurtjes (stukje cake + koffie naar keuze) van 1 euro naar 2 euro gingen. Een paar waren zelfs de winkel uitgestormd: "ik kom hier nooit meer!!!". Ok doei
Gini schreef:ninaphilo schreef:Ik heb bij de Hema in het restaurant gedeelte gewerkt, mensen werden helemaal loco toen de 4-uurtjes (stukje cake + koffie naar keuze) van 1 euro naar 2 euro gingen. Een paar waren zelfs de winkel uitgestormd: "ik kom hier nooit meer!!!". Ok doei
Misschien was het ook wel verstandiger geweest om de stijging geleidelijker te doen.
eclair98 schreef:Hier in de omgeving gaat het nu op kenteken.
lenaa_tje schreef:eclair98 schreef:Hier in de omgeving gaat het nu op kenteken.
Hier ook wat bij het winkelcentrum super onhandig is daar mag je namelijk 1.5 uur gratis parkeren maar moet je wel kenteken in typen. Prima natuurlijk als ze meer dan 2 automaten hadden neergezet.. nu staat er file bij die parkeerautomaten.