Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Darah3 schreef:Oh crap, zul je straks zien dat ik weer eens voor een groot drama zorg.Ben benieuwd Ailill!
Had dat ook met een ex-scharrel. Die kwam ik op tinder tegen onder andere naam en leeftijd.
Bleek hem wel te zijn. Een maand later zag ik dat zijn kindje geboren was, dus die zat lekker te tinderen terwijl zijn vrouw hoogzwanger was
Darah3 schreef:Ben benieuwd Ailill!
Had dat ook met een ex-scharrel. Die kwam ik op tinder tegen onder andere naam en leeftijd.
Bleek hem wel te zijn. Een maand later zag ik dat zijn kindje geboren was, dus die zat lekker te tinderen terwijl zijn vrouw hoogzwanger was
Ailill schreef:Zinzi_jewel schreef::')Goh
Mijn ex ex deed ook zulke domme dingen op zijn pc
En toen ik voorstelde hetzelfde te doen maar gewoon in ons stam cafe
Was de kamer te klein
Letterlijk ...
Nu is hij de beste klant in een swingerscafe
De schapen zak
Tot zover je ex, lol! Heb je btw nog kunnen slapen
Darah3 schreef:Hahaha, pijnlijk!Haha Zinzi![]()
Nooooo, ik had mijn leeftijdsgrens naar boven gezet (aangezien ik vorige week een leuke, oudere gast in de stad ontmoet heb).
Krijg ik een superlike van een collega van een ander teamzooo niet mijn type!
Ailill schreef:Zelf jaren terug eens meegemaakt dat iemand mijn foto's gebruikte op relatieplanet (of zo), echt je staat dan zo raar te kijken. En waarom? Uiteindelijke doel moet toch een date zijn, dan val je toch kei hard door de mand daarna?
SophievdV schreef:Gosh al die mannen die zich veel mooier voor doen. Wat een losers![]()
Ik had gisteren onverwacht een date. Mr Grey was er niks bij. Kreeg een dresscode via de app en de tijd waarop ik klaar moest staanHeerlijk gegeten!