Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rambogirl schreef:Ik heb een klein tafeltje met een tijdschrift houder gekocht voor 5 euro, het hele assortiment aan Therme Zen White Lotus (26 tubes) en 4 grote plastic bakken op wieltjes voor maar 2,50 per stuk. Daarnaast had ik nog wat kleine dingetjes. Ik kan beter zo'n winkel gewoon niet in gaan voor mn portemonnee
Rebecca schreef:26 tubes gelijk
Volgende week rond deze tijd zijn waarschijnlijk de eerste pakketten al uitgepakt![]()
, donderdag de eerste verzenddag
![]()
Dan kan ik weer dagelijks mijn lijst bijwerken , misschien leuk dit jaar de foto's in een collage gooien en klikbaar maken op je naam zeg maar(achter de naam van wie je je pakket gehad hebt) ?
Houdt het wat overzichtelijk als er een enorme pakket stroom is , scheelt mensen bijlezen na een lange dag .. stof tot nadenken heb nog een week
ynskek schreef:[naam] schreef:26 tubes gelijk
Volgende week rond deze tijd zijn waarschijnlijk de eerste pakketten al uitgepakt![]()
, vrijdag
de eerste verzenddag
![]()
Dan kan ik weer dagelijks mijn lijst bijwerken , misschien leuk dit jaar de foto's in een collage gooien en klikbaar maken op je naam zeg maar(achter de naam van wie je je pakket gehad hebt) ?
Houdt het wat overzichtelijk als er een enorme pakket stroom is , scheelt mensen bijlezen na een lange dag .. stof tot nadenken heb nog een week
Vrijdag is de 8e pas Becca
Rebecca schreef:26 tubes gelijk
, vrijdag
de eerste verzenddag
![]()