Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sans6 schreef:Meeste schachthoogte is 38- 40 cm. Ik wil eigenlijk 45 cm.
Voorbeeld van de laarzen die ik nu heb en dus echt te laag vind voor het mooie:
[ [url=m/2ULVlq.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb gekeken naar op maat laten maken, maar daar kan ik het ook niet zo vinden... de geboden modellen vind ik niet mooi.
Ik wil niet een zeikerd lijken die ales afwijst hoor, maar als je dan iets in je hoofd hebt zitten....
Sheran schreef:sans6 schreef:Meeste schachthoogte is 38- 40 cm. Ik wil eigenlijk 45 cm.
Voorbeeld van de laarzen die ik nu heb en dus echt te laag vind voor het mooie:
[ [url=m/2ULVlq.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb gekeken naar op maat laten maken, maar daar kan ik het ook niet zo vinden... de geboden modellen vind ik niet mooi.
Ik wil niet een zeikerd lijken die ales afwijst hoor, maar als je dan iets in je hoofd hebt zitten....
Volgens mij zouden ze heel ok zitten als ze niet zo zouden inzakken. Moet je niet een wat smallere schacht nemen?
Maar als ik het zo lees zoek je laarzen tot eigenlijk net iets over de knieholte? Die heb ik al jaren niet meer gezien
Lynn_Nikita schreef:Lizz schreef:Dit is onze inspo.
Het feest is vrijdag pas.
[ [url=m/wlt3Fy.jpg]Afbeelding[/url] ]
Beetje jammer, ik zou ze niet meteen herkent hebben. Rood badpak groen gele borat eeuhm, hoe heet zo`n ding? was herkenbaarder. is een naaktpak met zoiets niet mogelijk?
Pepperrr schreef:Ik zoek hipsters in grote maat (3XL) met een beetje fatsoenlijke prijs en dus geen €25 per onderbroek.
Primark al geweest maar die zijn qua model zo laag dat ze tot halverwege mn kont komen. Lang leve de dikke konten
Had altijd die van de zeeman en die gingen jaaaaren mee. Pas een set nieuwe gekocht, heb ze nu voor de 3e/4e keer aan en ze vallen gewoon uit elkaar...
Pepperrr schreef:Ik zoek hipsters in grote maat (3XL) met een beetje fatsoenlijke prijs en dus geen €25 per onderbroek.
Primark al geweest maar die zijn qua model zo laag dat ze tot halverwege mn kont komen. Lang leve de dikke konten
Had altijd die van de zeeman en die gingen jaaaaren mee. Pas een set nieuwe gekocht, heb ze nu voor de 3e/4e keer aan en ze vallen gewoon uit elkaar...
Janine1990 schreef:Ik zoek vrij specifiek iets dat bij de Action was...
[ [url=m/1Odb77.jpg]Afbeelding[/url] ]
Deze 'wol' in deze kleur blauwig...
De beginner in mij dacht dat ik aan twee bollen wel genoeg had voor een halve sprei (een meter bij twee meter ongeveer). Ik heb intussen al en stuk of 4/5 er in zitten en ben op de helft ongeveer...
Wie weet waar ik dit kan krijgen? Of is er een bokker zo vreselijk lief om het naar me toe te sturen? Uiteraard tegen betaling!
haffiefreak schreef:Ik heb laatst een leuke mok gevonden op een duitse site als afscheidscadeautje voor onze logopedist. Ik had er met mijn vorige telefoon een foto van gemaakt en staat natuurlijk niet op de nieuwe.
Het was een mok met een duitse tekst erop.
Het was iets van:
Het is moeilijk om een goede logopedist te vinden, maar ik heb de mijne gevonden
Jet schreef:haffiefreak schreef:Ik heb laatst een leuke mok gevonden op een duitse site als afscheidscadeautje voor onze logopedist. Ik had er met mijn vorige telefoon een foto van gemaakt en staat natuurlijk niet op de nieuwe.
Het was een mok met een duitse tekst erop.
Het was iets van:
Het is moeilijk om een goede logopedist te vinden, maar ik heb de mijne gevonden
Misschien vind je de beker hiertussen? https://www.google.nl/search?q=logop%C3 ... 66&bih=655 .
Is dit de beker die je bedoelt? https://www.handmade-in-nb.de/geschenki ... ramiktasse .