Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

sans6

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 21:54

https://www.maatlaarzen.nl/
Hier vond ik de modellen gewoon niet zo mooi.. de enige die ik wel redelijk ok vind is 'buckingham leder'. Maar 230 euro voor 'redelijk ok' laarzen vind ik echt te veel van het goede. Voor dat geld wil ik gewoon laarzen die ik echt mooi vind

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-19 11:42

Lizz schreef:
Dit is onze inspo.
Het feest is vrijdag pas. *\o/*

[ [url=m/wlt3Fy.jpg]Afbeelding[/url] ]

Beetje jammer, ik zou ze niet meteen herkent hebben. Rood badpak groen gele borat eeuhm, hoe heet zo`n ding? was herkenbaarder. is een naaktpak met zoiets niet mogelijk?

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-19 11:56

sans6 schreef:
Meeste schachthoogte is 38- 40 cm. Ik wil eigenlijk 45 cm.

Voorbeeld van de laarzen die ik nu heb en dus echt te laag vind voor het mooie:

[ [url=m/2ULVlq.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik heb gekeken naar op maat laten maken, maar daar kan ik het ook niet zo vinden... de geboden modellen vind ik niet mooi.

Ik wil niet een zeikerd lijken die ales afwijst hoor, maar als je dan iets in je hoofd hebt zitten....

Volgens mij zouden ze heel ok zitten als ze niet zo zouden inzakken. Moet je niet een wat smallere schacht nemen?

Maar als ik het zo lees zoek je laarzen tot eigenlijk net iets over de knieholte? Die heb ik al jaren niet meer gezien :)

sans6

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-19 12:03

Sheran schreef:
sans6 schreef:
Meeste schachthoogte is 38- 40 cm. Ik wil eigenlijk 45 cm.

Voorbeeld van de laarzen die ik nu heb en dus echt te laag vind voor het mooie:

[ [url=m/2ULVlq.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik heb gekeken naar op maat laten maken, maar daar kan ik het ook niet zo vinden... de geboden modellen vind ik niet mooi.

Ik wil niet een zeikerd lijken die ales afwijst hoor, maar als je dan iets in je hoofd hebt zitten....

Volgens mij zouden ze heel ok zitten als ze niet zo zouden inzakken. Moet je niet een wat smallere schacht nemen?

Maar als ik het zo lees zoek je laarzen tot eigenlijk net iets over de knieholte? Die heb ik al jaren niet meer gezien :)

Ze zijn niet ingezakt, dat lijkt zo. Maar idd ik zoek laarzen tot net onder mijn knieholte.
De standaard schachtwijdte uit de winkels pas ik niet, helaas, ik kom dus op een L /XL wijdte uit

Sheran

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-19 12:05

Echt joh? Je benen lijken zo smal!

sans6

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-19 12:36

Da's heel lief, maar dat valt dus toch tegen :+

miezelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-19 16:06

Hallo allemaal,
Weet iemand een betrouwbare webshop waar je Corral laarzen (zijn western boots) kan kopen? Niet USA of GBR wegens shipping/douane fees.
Mijn dank is groot!

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-19 16:57

Lynn_Nikita schreef:
Lizz schreef:
Dit is onze inspo.
Het feest is vrijdag pas. *\o/*

[ [url=m/wlt3Fy.jpg]Afbeelding[/url] ]

Beetje jammer, ik zou ze niet meteen herkent hebben. Rood badpak groen gele borat eeuhm, hoe heet zo`n ding? was herkenbaarder. is een naaktpak met zoiets niet mogelijk?

Mijn vriend gaat in het rode badpak, morgen gaan we naar de verkleedwinkel om te kijken wat er allemaal is.

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-19 17:00

Ik zoek hipsters in grote maat (3XL) met een beetje fatsoenlijke prijs en dus geen €25 per onderbroek.

Primark al geweest maar die zijn qua model zo laag dat ze tot halverwege mn kont komen. Lang leve de dikke konten :')

Had altijd die van de zeeman en die gingen jaaaaren mee. Pas een set nieuwe gekocht, heb ze nu voor de 3e/4e keer aan en ze vallen gewoon uit elkaar...

N_B_N

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-19 17:20

Pepperrr schreef:
Ik zoek hipsters in grote maat (3XL) met een beetje fatsoenlijke prijs en dus geen €25 per onderbroek.

Primark al geweest maar die zijn qua model zo laag dat ze tot halverwege mn kont komen. Lang leve de dikke konten :')

Had altijd die van de zeeman en die gingen jaaaaren mee. Pas een set nieuwe gekocht, heb ze nu voor de 3e/4e keer aan en ze vallen gewoon uit elkaar...

Ik zweer bij die van de action. Of ze die maat hebben durf ik niet te zeggen, maar wellicht even kijkje waard?

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-19 17:25

Action gaat bij ons tot XL :(

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-19 17:30

Ik zoek vrij specifiek iets dat bij de Action was...

Afbeelding

Deze 'wol' in deze kleur blauwig...
De beginner in mij dacht dat ik aan twee bollen wel genoeg had voor een halve sprei (een meter bij twee meter ongeveer). Ik heb intussen al en stuk of 4/5 er in zitten en ben op de helft ongeveer...

Wie weet waar ik dit kan krijgen? Of is er een bokker zo vreselijk lief om het naar me toe te sturen? Uiteraard tegen betaling!

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-19 18:21

Pepperrr schreef:

Ik heb nu van de Hema, die zitten echt heerlijk <3

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-19 18:46

Vind hema zelfs een beetje aan de dure kant := maar als ze heerlijk zitten en lang mee gaan heb ik het er wel voor over. Zal binnenkort eens even kijken.

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-19 18:50

Hema idd, die zijn zo fijn!

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-19 20:36

Pepperrr schreef:
Action gaat bij ons tot XL :(

Bon prix heeft ze denk ik wel. :)

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-19 23:30

Janine1990 schreef:
Ik zoek vrij specifiek iets dat bij de Action was...

[ [url=m/1Odb77.jpg]Afbeelding[/url] ]

Deze 'wol' in deze kleur blauwig...
De beginner in mij dacht dat ik aan twee bollen wel genoeg had voor een halve sprei (een meter bij twee meter ongeveer). Ik heb intussen al en stuk of 4/5 er in zitten en ben op de helft ongeveer...

Wie weet waar ik dit kan krijgen? Of is er een bokker zo vreselijk lief om het naar me toe te sturen? Uiteraard tegen betaling!

Ik ga morgen langs de Action, en dondedag langs een andere Action. kan kijken of ze het hebben? Kan het opsturen. Je woont in NL toch?

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-19 07:36

Ja ik woon gewoon in NL! Heel graag! :D

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-19 10:35

Janine1990 schreef:
Ja ik woon gewoon in NL! Heel graag! :D

Ik houd je op de hoogte!

haffiefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-19 12:01

Ik heb laatst een leuke mok gevonden op een duitse site als afscheidscadeautje voor onze logopedist. Ik had er met mijn vorige telefoon een foto van gemaakt en staat natuurlijk niet op de nieuwe.
Het was een mok met een duitse tekst erop.
Het was iets van:
Het is moeilijk om een goede logopedist te vinden, maar ik heb de mijne gevonden

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-19 16:31

haffiefreak schreef:
Ik heb laatst een leuke mok gevonden op een duitse site als afscheidscadeautje voor onze logopedist. Ik had er met mijn vorige telefoon een foto van gemaakt en staat natuurlijk niet op de nieuwe.
Het was iets van:
Het is moeilijk om een goede logopedist te vinden, maar ik heb de mijne gevonden

Misschien vind je de beker hiertussen? https://www.google.nl/search?q=logop%C3 ... 66&bih=655 .

Is dit de beker die je bedoelt? https://www.handmade-in-nb.de/geschenki ... ramiktasse .

haffiefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-19 16:42

Jet schreef:
haffiefreak schreef:
Het was iets van:

Misschien vind je de beker hiertussen? https://www.google.nl/search?q=logop%C3 ... 66&bih=655 .

Is dit de beker die je bedoelt? https://www.handmade-in-nb.de/geschenki ... ramiktasse .

Die laatste was het. Dank je wel *\o/*

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-19 16:43

Ik zoek de titel van een film die laatst op npo 3 was. Ging over een groepje jongeren van Marokkaanse kom af die een soort van gangsters waren. Ze spraken met Vlaams accent. Het waren 3 jongens of 4 en een meisje.

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-19 16:45

Haha, die stond ergens bij die bekers in de link die ik daarboven gaf ;) . Ik ging nog even terugkijken en toen zag ik deze, bij een winkel waar je hem vast wel kan bestellen, dus toen heb ik die link er ngo weer bijgeplakt :D .

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-19 16:55

SavannahNx schreef:
Ik zoek de titel van een film die laatst op npo 3 was. Ging over een groepje jongeren van Marokkaanse kom af die een soort van gangsters waren. Ze spraken met Vlaams accent. Het waren 3 jongens of 4 en een meisje.

Black.