Secret Santa Surprise 2016

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-16 14:43

Stamper schreef:
DeEenhoorn schreef:
Mijn lootje is ook ernstig stil.. Het enige wat ik weet is wat diegene niet wil, en verder niet echt iets

Ramona1993 schreef:
zo jammer dat mijn lootje bijna geen berichten hier neerzet, Zou nog wel wat extra tips willen haha ik heb al wat is huis en nog 2 dingen in mijn hoofd maar daarna loop ik echt een beetje vast!

Hier hetzelfde, wel in andere topic, waar ik totaal niks uit kan halen, maakt verder ook niet uit, maar.....
Dan moeten ze niet klagen vind ik! Anders gewoon meer informatie wegplanten!
Je doet je best, meer kan je niet doen.... ;)

Handig dat jullie dat plaatsen dan kunnen de actieve posters jullie schrappen van de lijst wie hun getrokken heeft...

OliLau

Re: Secret Santa Surprise 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-16 15:33

Ik ben ook bang dat ik niet genoeg tips heb gegeven. Heb een top en flop lijstje gestuurd, voor de rest vind ik vrijwel alles leuk

HaKuNaMaTa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-16 15:37

oohh jammer dat ik dit topic nu pas zie! Anders had ik me zeker opgegeven!! Maar voor iedereen die mee doet, onwijs veel plezier!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-16 15:40

Marjoow schreef:
Handig dat jullie dat plaatsen dan kunnen de actieve posters jullie schrappen van de lijst wie hun getrokken heeft...

Of niets is wat het lijkt.. ;)

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-16 15:42

Ik vertelde de wederhelft dat ik weer mee deed en ook de kenmerken van mijn lootje.

Directe reactie: 'Oh, maar dan doe je toch gewoon dat!' En aangezien 'dat' ook mijn eerste ingeving was wordt het dus 'dat'. Enige uitdaging is dan nog om 'dat' een beetje fatsoenlijk in een doos te krijgen ~~}>

anniekasaur

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-16 15:46

Ik voel mij op een of andere manier echt aangesproken haha := maar ik ben echt met van alles blij, heb al wat hints gegeven geloof ik van wat niet. :o (ohja, toevoeging: géén alcohol)

Verder is mijn kamer in blauw/bruin, maar qua spulletjes veel wit/hout/paars, en ben gek op kaarsen en geurdingen. (overigens geen geurdingen voor mijzelf :=)

Ik zal dus ook echt niet klagen achter af, vind het hele idee alleen al leuk :D

Lauke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-16 16:06

Hier ook een stille meelezer. Maar zal zeker niet klagen!
Ik zou het voor mezelf zelfs moeilijk vinden haha. Ik laat me verrassen!

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-16 16:07

Ik zeg ook niet zoveel dus sorry.

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-16 16:11

Ik denk toch dat er over iedereen wel íets te vinden is. En zo niet, dan zal het lootje gewoon blij moeten zijn met alles wat je bedenkt.

Ik heb nog geen doos, ga er pas eentje zoeken als ik al mijn cadeautjes heb. Straks past t niet en moet ik weer op zoek naar een nieuwe :')

leadhooves

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-16 16:12

Stamper schreef:
DeEenhoorn schreef:
Mijn lootje is ook ernstig stil.. Het enige wat ik weet is wat diegene niet wil, en verder niet echt iets

Ramona1993 schreef:
zo jammer dat mijn lootje bijna geen berichten hier neerzet, Zou nog wel wat extra tips willen haha ik heb al wat is huis en nog 2 dingen in mijn hoofd maar daarna loop ik echt een beetje vast!

Hier hetzelfde, wel in andere topic, waar ik totaal niks uit kan halen, maakt verder ook niet uit, maar.....
Dan moeten ze niet klagen vind ik! Anders gewoon meer informatie wegplanten!
Je doet je best, meer kan je niet doen.... ;)

Nu heb ik echt het gevoel dat één van jullie mij heeft. :') Ik zal zeker niet klagen, ik vind alles wel goed..

Ik zal nog maar wat hints geven voor m'n SSS'er - mocht diegene ook geen inspiratie kunnen uitputten:
Ik vind alles wel leuk, er is niet veel dat ik niet leuk vind, ahah. Ik heb een Fjord en een Oldenburger, twee honden en een parkietje die praat. :P
Prulletjes lijkt me niet zo handig, gezien we midden in een verhuizing zitten - die zullen waarschijnlijk weggegooid worden. Ben trouwens druk bezig met het schrijven van mijn derde boek, dusmisschien is daar ook weer iets uit te putten.
Ik zal eens proberen wat meer berichten te plaatsen..

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-16 18:06

Joaltijd schreef:
Marjoow schreef:

:D
Het is ook maar schijn!

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-16 18:09

Ik ben bang dat ik te weinig tips heb gegeven :P. Maar vind verassingen leuk!

Wat ik ook leuk vind:

- Geurkaarsjes
- Kattenspeeltje
- Paardensnoepjes
- Geurtje voor in de auto
- Borstels voor het paard

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-16 18:27

Ook een hint voor mij SSanta: ik haat goedkope badsetjes en nutteloze frummels voor in de huiskamer. Ik ben gek op wijn, maar vrij kieskeurig dus alsjeblieft geen alcohol.

Ik ben wel erg gek op chocolade (maar geen rare smaken en geen puur), een goed boek (bijv. De reiziger serie van Diana Gabaldon) en foute spelletjes (cards against humanity bijvoorbeeld). Handige prulletjes vind ik ook leuk om te krijgen. De loch ness soeplepel en aardbeien theehouder heb ik al.

Verder laat ik mij graag verrassen. Hopelijk kan mijn SSanta hier iets mee.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-16 18:36

Zie soms wel dure wensen langskomen. Bedrag is maar 12.50 he. Als je mazzel hebt neemt je SS dat ruim. Maar er zullen er ook minder ruim zitten.

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-16 18:42

Ook ik voel mij aangesproken ovet het weinige posten haha,!
Dus even wat extra dingetjes:
Mijn kamer is paars met wit en wat details zijn hout
En als mijn sss iets kan vinden van de Lion King of iets met hakuna matata is dat altijd goed!
Ook lees ik graag (ookal heb ik er weinig tijd voor) wel alleen Nederlandse boeken en vooral thrillers of romans.
Maar verder laat ik mij graag verrassen:)

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-16 18:46

Stamper schreef:
Joaltijd schreef:

:D
Het is ook maar schijn!

En als dat het niet is. Er is een groep van 166 mensen, alsof er dan nog zo weinig opties overblijven :+
Er kan ook overal over gebitcht worden. Daarnaast lijkt het mij dat een bokker eerst naar de hint (en cadeau's kijkt) in plaats van nu namen al te gaan doorkrassen van de lijst (of dat allemaal teruglezen).

NotYourLine

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-16 19:33

Ik ben ook niet zo'n actieve poster, maar ik lees wel heeul veel topics mee. Dus ik zal hier gelijk een paar tips geven voor mijn sss. Ik hou van home-sweet-home-dingetjes/tekstjes/bordjes en ben nog opzoek naar een klok := Kussentjes en van die grote stickers voor op de muur in die stijl zijn ook erugg leuk.
Je maakt mij ook heel erg blij met nepneusknopjes en enkelbandjes om uit te proberen. :D

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-16 20:09

Oeeeei ik ben de afgelopen dagen ook aardig stil geweest dus denk elke keer dat het over mij gaat. Heb wel een lijstje mee gestuurd dus hoop dat daar genoeg info in staat.

Verder euh; tony's chocolonely caramel zeezout (ze schijnen nu ook van Verkade chocoladeletters te hebben met caramel zeezout), marsepein, Yankee candles, Woodwick, sokken (maat 39-42), Libelle/Margriet. Mijn huisdieren zijn; kat (kattensnoepjes), honden (piepbal), cavia (eeeeuh knaagstick misschien), ratjes (geen idee wat je daarvoor kan kopen, snoepjes?) en ik heb 3 paarden (2 met hoofdmaat full, 1 met maat cob), ik ben gek op Arizona icetea.
Dont's zijn prulletjes voor in huis, heb er al teveel en ook niet gek op Action spul (ik sloop dat binnen de kortste keren).

Chasingmood

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-16 20:21

Charaz schreef:
Oeeeei ik ben de afgelopen dagen ook aardig stil geweest dus denk elke keer dat het over mij gaat. Heb wel een lijstje mee gestuurd dus hoop dat daar genoeg info in staat.

Verder euh; tony's chocolonely caramel zeezout (ze schijnen nu ook van Verkade chocoladeletters te hebben met caramel zeezout), marsepein, Yankee candles, Woodwick, sokken (maat 39-42), Libelle/Margriet. Mijn huisdieren zijn; kat (kattensnoepjes), honden (piepbal), cavia (eeeeuh knaagstick misschien), ratjes (geen idee wat je daarvoor kan kopen, snoepjes?) en ik heb 3 paarden (2 met hoofdmaat full, 1 met maat cob), ik ben gek op Arizona icetea.
Dont's zijn prulletjes voor in huis, heb er al teveel en ook niet gek op Action spul (ik sloop dat binnen de kortste keren).

Ook gewoon bij de hema hoor, en in sommige supermarkten. Kruidvat heeft ze ook in pepernootvorm

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-16 20:29

amkeVH schreef:
_KiMbErLeY_ schreef:
Ik bedacht me gister ineens... ik wacht wel even met het kopen van een kadootje tot ik in IJsland ben geweest... misschien zit daar wel wat tofs bij!! :))

een ijslander? <<) <<)

Jaaaaaaa goed idee :')

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-16 20:35

amkeVH schreef:
Charaz schreef:

Ook gewoon bij de hema hoor, en in sommige supermarkten. Kruidvat heeft ze ook in pepernootvorm

Bij de action zelfs in verkade repen!

kionasuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-16 20:45

Zo weer veel bij te lezen voor mij! Voor mijn lootje heb ik nu 3 dingen maar daar loop ik ook een beetje vast.. Ga mn best doen voor de rest!
Zelf is er nog niet echt wat bijgekomen wat ik nodig heb.. Heel lastig..
Ben wel heel blij dat er weer chocolade pepernoten zijn hier in de supermarkt, zo ongelooflijk lekker!
Voor als mijn ss inspiratieloos is vanwege mijn stilte, reflectie spulletjes voor op het paard is zeer welkom. Hesje heb ik wel maar bijv. Om de benen etc ben ik nog voor aan het zoeken

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-16 20:48

De mijne post ook niet zo veel, maar ik koop dingen die ik zelf ook leuk zou vinden om te krijgen en ik hoop dat lootje t leuk vind. Doe m'n best, heb vandaag al wat leuke dingen gekocht :)

Ik ben trouwens gek op fleece kleden voor op de bank <3 Sowieso gek op fluffy dingen O:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-16 20:52

Trouwens voor mijn sss..

Ik post heel veel, ook al gezegd dat ik een helikopter wil.. Maar dat is een beetje te duur :P

Ik vind secret santa gewoon een tof idee, en zie wel wat voor leuks ik krijg :o
Vind het vooral belangrijk dat iemand moeite doet en probeert wat leuks te bedenken :)

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-16 20:54

Joaltijd schreef:
Trouwens voor mijn sss..

Ik post heel veel, ook al gezegd dat ik een helikopter wil.. Maar dat is een beetje te duur :P

Ik vind secret santa gewoon een tof idee, en zie wel wat voor leuks ik krijg :o
Vind het vooral belangrijk dat iemand moeite doet en probeert wat leuks te bedenken :)

N speelgoed helikopter valt wel mee :')