Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
GamblersCup schreef:Geen idee of dat nu goed werkt, maar ik weet wel dat er gewoon enorm veel mensen zijn die gewoon niet reageren.
Zien jullie bij Facebook ook steeds die Nikes voorbij komen voor 40 of 50 euro? Vraag me af waar die mensen die schoenen vandaan hebben, verschillende mensen adverteren ermee maar het zijn dezelfde modellen. Ik heb er al een paar een bericht gestuurd of het echte Nikes zijn, natuurlijk geeft niemand antwoord (ik weet al dat het geen echte zijn, mag dat dan wel verkocht worden?!?) Vanmorgen iemand op zijn tijdlijn de vraag gesteld en die gaf wel antwoord op mijn vraag "Zijn het echte Nikes?": Geen ja of nee, maar "Niet van echt te onderscheiden"![]()
Hm, gisteren mijn ikea tv kast en mijn aquarium met onderkast online gezet, voor lage prijzen. Gewoon geen enkele reactie. Dat ben ik hier niet gewend, gewoon vreemd. En ik wil van die twee dingen af, ze staan nu allebei leeg in de woonkamer tussen de nieuwe meubels in. Zolang ze er nog zijn, kan ik niet verder inrichten... ben in staat ze met het grofvuil mee te geven, maar dat is ook weer zo zonde...