Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

LoesvL

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 10:44

Britt_Sisi schreef:
Haha jeetje jullie zijn fanatiek!
Bij mij is eerste date altijd op een openbare plek en meestal 3 kussen als begroeting/afscheid. Al deed mn penvriendin maar 1,zonder het aan te geven dus ik stond voor banketstaaf.. :')
En 2e date ook openbaar. Verder dan 2 dates kom ik nooit want dan ben ik ze zat. :') (of willen ze penvrienden worden)

:') :') :') Die penvriend toch

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 10:59

Blijft leuk he dat gymen, tis een begrip geworden in dit topic haha :D

Ik heb altijd zoiets van als ik de eerste of 2e date niet het gevoel heb van hier zou ik mee willen gymen, dan gaat t em niet worden. Bij iemand thuis afspreken eerste keer doe ik niet meer, te ongemakkelijk als het niks blijkt te zijn.

Tinder is idd echt voor alle leeftijden, hier toen toch ook een verhaal gelezen van iemand haar opa/vader van 74? Superleuk toch.

Ik ben 30 en m'n meer dan date is 29. Zijn voorgangers waren voornamelijk ouder.

Leen wat een verhaal hahahaha echt een afkeer ook, ik kan me er even niks bij voorstellen haha. Vind het ook belangrijk hoor dat het goed klikt op gymgebied in een relatie, grootste afknapper op dat gebied is voor een egoistische man bah!

Marlinde gefeliciteerd! Leuk setje zijn jullie!

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 11:09

Lol die penvriend ook :')

Zoenen etc op een eerste date doe ik niet aan. Zou het prima kunnen maar heb ooit voor de gein die richtlijn voor mezelf gemaakt en ik hou me er strikt aan. Daarbij is mijn 1e date altijd op een openbare plek en ik háát zoenen en andere vormen van klef gedoe in het openbaar.
Toen een 'oude date' mij een kus op mijn mond gaf bij het afscheid op date 1 was ik ook helemaaaaaaal not amused hahaha _O-
Die had mij trouwens op date 3 of 4 ook gezoend in het openbaar ik dacht PLS no niet hier, midden op het facking station waar ik elke dag kom :+

Gymmen doe ik pas als ik zeker weet dat het wat is of wat kan zijn/worden. Ik ben zuinig op mezelf :)

Yunaa

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 12:17

Hahaha, apenkooien :') :') :')

__laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 12:42

Gefeliciteerd Marlinde!

Die penvriendin toch :')

Ik zeg nu tegen mijn vriendinnen ook gymmen :')

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 15:40

Ik heb op de tweede date gezoend, was ook m'n eerste zoen ooit. Volgden er al heeeel snel meer. En ook voor het eerst gegymd laatst, echt de allereerste keer. Apenkooien bevalt mij ook wel O:)

Edit: typo
Laatst bijgewerkt door Eske_B op 09-03-16 15:44, in het totaal 1 keer bewerkt

KellyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 15:42

EskeGirl schreef:
Ik heb op de tweede date gezoend, was ook m'n eerste zoen ooit. Volgden er al heeeel snel meer. En ook voor het eerst gegymg laatst, echt de allereerste keer. Apenkooien bevalt mij ook wel O:)

*\o/* *\o/*

Weet niet of ik het gemist heb, maar is het nu "aan"?

Edit: even terug gelezen en las ergens vriend, dus dat is een ja :')

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 15:43

KellyR schreef:
EskeGirl schreef:
Ik heb op de tweede date gezoend, was ook m'n eerste zoen ooit. Volgden er al heeeel snel meer. En ook voor het eerst gegymg laatst, echt de allereerste keer. Apenkooien bevalt mij ook wel O:)

*\o/* *\o/*

Weet niet of ik het gemist heb, maar is het nu "aan"?

Edit: even terug gelezen en las ergens vriend, dus dat is een ja :')

Al een maand, sinds die tweede date. Beide helemaal verliefd op elkaar <3

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 16:44

Wat een leuke succesverhalen hier! Lief Eskegirl!
Moet zeggen dat ik de jongen waarmee ik praat ook wel leuker begin te vinden! In het begin dacht ik meh, je kent elkaar natuurlijk niet zo goed... Maar hij heeft een lieve lach. Ben erg benieuwd naar volgende week dinsdag.

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 16:51

Ik wil graag m'n match meenemen naar zee met het mooie weer in aantocht! Maar ik ga niet huilen als er geen date meer volgt. Zit zo op het boordje om mijn interesse te verliezen :+

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 16:59

Hier een stille meelezer die zo nu en dan iets bijdraagt :))

Allereerst alle huidige succesverhalen; gefeliciteerd! Echt heel leuk om te lezen dat er zo veel serieuze dingen uit komen.

Zoenen op een eerste date vind ik (afhankelijk van de klik uiteraard) geen probleem. Begroeten doe ik vaak met 3 zoenen.
Gymmen op de eerste date doe ik dan weer niet. Wanneer wel ligt er een beetje aan. Zit geen vaste regel aan _O-

Ik heb ook een succesverhaal, al is het een beetje een "aparte" haha.
9 maanden geleden iemand leren kennen via tinder, allebei absoluut niet op zoek naar een relatie en hier ook heel duidelijk over geweest.
Maandenlang als friends with benefits rondgelopen. Zag hem eigenlijk wel elke week en dan kookten we samen en sliep ik daar.
Maar het begon langzaamaan toch allemaal wel een beetje te veranderen,
we gingen allebei onbewust minder daten met anderen, zagen elkaar toch wel heel regelmatig, enz.
En paar weken terug begon hij er heel voorzichtig over dat hij toch wel gevoelens begon te krijgen.

Dus, hier is mijn fwb sinds vorige week mijn vriend :o
Het was doodeng, maar het voelt zo goed... <3

Ik Tinder dus ook niet meer, maar wilde het toch even delen :D

Sunrise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 17:11

Wacht even...is penvriend hetzelfde codewoord als gymmaatje of haal ik dingen door elkaar? -:)

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 17:15

Je haalt dingen door elkaar Sunrise. Iemand hier heeft een soort van match/date die penvriend wilde zijn _O-

Oh Zithosh dat is wel een leuk idee voor dit weekend. Ik zat er eigenlijk aan te denken om naar de loonse en drunense duinen te gaan maar t strand is eigenlijk much better! Wel jammer dat je, je interesse begint te verliezen.. hopelijk gaat het meevallen.

Oew Sanne van FWB naar relatie, spannend!

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 19:57

Haha ja ik heb een date gehad die zei dat die met iemand anders date en dat hij wel contact wilde houden want hij vond mij wel een beetje zijn penvriendin! Ik heb netjes om zijn adres gevraagd en nooit meer tegen hem gepraat. Haha

Tamara_089

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 20:02

oke ik ben nu wel echt even heeeeeel erg klaar met tindermeneer..... -:(-

Weet alleen even niet zo goed hoe ik dit nu ga "handelen"

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 20:07

Wat is er dan Tamara?

En van fwb naar relatie, leuk zeg!!

Tamara_089

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 20:16

ff in spoiler omdat ik niet weet wie er mee lezen

Spoiler:
oke hij zit dus op cursus... hij wist al een week dat ik in de buurt zat en afgesproken dat ik zou komen. laatste 3 dagen weinig gehoord... al helemaal geen woord over vandaag... vanmorgen alleen dat hij examen had ofzo meer niet. dus ik gestuurd is t wel handig dan.... geen reactie. pas toen ik klaar was met mn afspraak en op t punt stond te moeten kiezen naar huis of zijn kant in heb ik heb gestuurd wat te doen... hij zegt ja weet ik niet waarschijnlijk pas 17:30/18:00 klaar. dus ik besloten die kant in te rijden. Was daar 16:00 denk ga ik in de omgeving rond... een app: "loopt uit half 6 ga ik niet redden wordt later" na veel plukwerk kreeg ik wordt waarschijnlijk niet eerder dan 19:30... dus ik hem gestuurd ja wat wil je... zegt hij ja ik voel me echt slecht dat je moet wachten en ik niks weet... dus zend.. nou ben er nu toch laat maar wat weten... krijg ik alleen ja ik denk dat het nutteloos is want ik weet echt niet eens hoe laat we klaar zijn...... och aaarggghhh hier kan ik zo slecht tegen.... heb m zelf nog gevraagd goh als je t gewoon niet wil zeg t dan... krijg je "ja lieverd maar ik wil je wel heel graag zien".... dan zorg je toch dat je een beetje updates blijft geven grrrr -:(- vraag me nu serieus af hoelang ik hier nog mee door wil gaan.... voel me echt zwaar klote nu... momenteel is mn "roze" wolk echt pikzwart

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 20:23

Jeetje ja kan ik me heel goed voorstellen hoor. Ik krijg er nu geen fijn gevoel bij heel eerlijk gezegd. Ben je nu nog steeds daar?
Ik zou precies hetzelfde gedaan hebben als jij, ook daar ronddwalen tot je meer weet en er achteraf dan achterkomen van joh waar ben ik nu weer mee bezig, loopt die vent beetje mijn middag te verk@&!en.

Tamara_089

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 20:54

Ben inmiddels naar huis voel me zwaar klote ff

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 21:07

Och :(:) Snap ik, dit is ook helemaal niet leuk :n :(:)

Sunrise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 21:18

Ach meis wat stom, je wil gewoon graag niet alleen horen maar ook in daden zien dat iemand er zin in heeft om je te zien en daar moeite voor wil doen :(:) .

N_B_N

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 21:44

Wat een naar bericht zeg. Ik snap heel goed dat je het even niet meer ziet zitten. Heb je zo je best gedaan, doet hij 0,0 moeite.

Xsanne wat een spannende tijd, veel geluk samen!

Jullie hadden het over zoenen en gymmen op date. Zoenen heb ik geen moeite mee, maar met gymmen wel. Is dat heel erg? Ik moet iemand gewoon goed kennen, anders durf ik niet. Maar het lijkt wel of iedereen alleen maar wilt gymmen en dan haak ik al af. Maarja ook nog steeds geen date gehad met iemand. Praat via een andere datingsite wel met een paar mannen en zo op de chat is het erg gezellig, maar ze zijn gewoon echt niet knap. Zucht..... Ik wil ook een leuke lieve man

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 21:48

Joh, komt vanzelf! :(:) Ik heb ook ik weet niet hoe lang getinderd en geswiped voor ik deze tegen kwam. Ben twee keer bedonderd met getrouwde/bezette mannen. Gebruikt als gratis h**r. Tja. En nou ben ik R. tegen gekomen, en dat lijkt heel erg leuk. Maar dat ging niet vanzelf, en tussendoor ben ik er echt wel vaker goed klaar mee geweest..

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 22:07

Lootje, kopop! :D

Geen probleem dat je niet wil gymmen. Ik kan dat ook niet gewoon even doen, dus iedereen die over gymmen begint -> klik weg :')
Er komt heus wel iemand op je pad, is het niet via Tinder dan is het wel ergens anders!

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 22:23

He wat stom Tamara :-((( heb je nog van hem gehoord later? Wat is dat toch met die gasten altijd dat gemaar en misschien en ik weet niet blabla..zeg gewoon wat je wil! En dan klagen dat ze vrouwen niet begrijpen 8)7

En ik ben er net als Berdien zegt ook al tig keer klaar mee geweest er zijn gewoon een hoop i.dioten! '

Die penvriendin hahaha wat een verhaal was dat ook :')