Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

BeFunny

Re: Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 09:40

O van YC.
Ik dacht een heel ander iets, is nog vroeg hé.
Ik heb ze wel eens gezien.

Hier nu mijn laatste Angel in de brander zat een scheur in het cupje dat is voor mij g een straf is een van mijn persoonlijke favorieten, maar wel voor overdag. S'avonds is hij te ligt.

Cerastes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 09:55

Yv_ schreef:
Die bedoel ik inderdaad met de vorm van een kaarsje. Vind het afhankelijk van de geur, ik heb er van eentje dus een hele ingekwakt, van een andere een halve. Kwartjes gebruik ik sowieso nooit, hou van sterke geur :).

Cerates, heb je pb gestuurd.

Ik heb geen pb hoor...?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 10:02

De nieuwe geuren van de maand staan online bij ilovecandles, maar de korting is er nog niet. Ik wacht nog eventjes met bestellen :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 10:05

Zoals ik het begrijp bevallen de kaarsen ook goed? Bij mijn volgende bestelling zal ik ze er eens bij gaan zetten.

Gisteren 3 geurtjes aan gehad waarvan ik er 2 met 10 minuten weer uit had. Met een scherpe kaneellucht heb ik echt helemaal niks brrrrr. Zal straks eens opzoeken welke 2 ik met 10 minuten weer uit had. Een hele zoet en een heel sterk ruikende naar kaneel.

Toen een geur met kersen, die was heerlijk!!

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 10:05

Ik bedoelde Century, Cerates. Sorry, haal jullie vaker door elkaar _O-

Season heb ik gister geroken, vond er niet zo heel veel aan. Wel 2 andere witte mee genomen. Volgens mij Snow in Love? En nog eentje..

Lekker bezig WME!

Vonneke: Dan echt niet voor Chai Cinnamon van WoodWick gaan, dat is zo ongeveer pure kaneel, echt vies! Was dat toevallig Zoete Zwarte Kers van H&H? Die ben ik helemaal kwijt zonder te branden *\o/*

Cerastes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 10:08

Ik heb gisteravond Wild fig aan van Yc.
Hij was echt lekker!
Voor herhaling vatbaar!

Oh hahaha Yv...geeft niet hoor

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 10:13

Heb toch besteld, nu lukt het betalen niet... Er is een bedrag van mijn rekening gegaan zonet blijkbaar en bij mijn bank staat dan nog een kwartiertje als niet geboekt. Waardoor ik nu zogezegd in de min sta :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 10:29

Yv_ schreef:

Season heb ik gister geroken, vond er niet zo heel veel aan. Wel 2 andere witte mee genomen. Volgens mij Snow in Love? En nog eentje..

Lekker bezig WME!

[naam]: Dan echt niet voor Chai Cinnamon van WoodWick gaan, dat is zo ongeveer pure kaneel, echt vies! Was dat toevallig Zoete Zwarte Kers van H&H? Die ben ik helemaal kwijt zonder te branden *\o/*

Ja die!!! Gisteren 3 waxjes van jou er in gehad. 2 meteen weer eruit. Geloof iets met cozy en een zoete bomb.

De kersen heeeerlijk!!

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 10:40

Oehh die tinnen blikken vind ik altijd zo leuk!

Je moet wel een waarschuwing in dit topic plaatsen als ze de verkoop in gaan hoor :). Heb namelijk geen facebook maar wil het wel proberen! Vind tot nu toe jouw waxjes het beste van de niet bekende merken :D

Ben trouwens weg van Goose Creek. Tot nu toe vind ik dit veel beter/lekkerder dan YC. <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 10:53

Mijn betaling is gelukt! Heb een heel kleine bestelling gedaan deze keer :)

Cranberry Ice tart
Icicles tart
Season of Peace tart
Fireside Treats tart
Snowflake Cookie tart

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 11:04

Selka schreef:

Je moet wel een waarschuwing in dit topic plaatsen als ze de verkoop in gaan hoor :). Heb namelijk geen facebook maar wil het wel proberen! Vind tot nu toe jouw waxjes het beste van de niet bekende merken :D

Ben trouwens weg van Goose Creek. Tot nu toe vind ik dit veel beter/lekkerder dan YC. <3

Ik zal het doen hoor. Ik verwacht de tinnetjes snel binnen. Maar moet dan nog wachten op de doosjes.
En ze zullen nog in beperkte geuren komen.
Zal nog moeten kiezen welke.

Iig grapefruit
Warm and cozy
Holy berries
Vintage gardenia
Tropical

In de kleine tinnetjes gaat 75 gram was plus hopelijk nog een hartje een ander vormpje.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 11:07

Tropical is zeer lekker!

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 11:26

Hahahaha toevallig Marshmallow Bombe, Vonneke? Smerig he _O- _O-

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 11:31

Yv_ schreef:
Hahahaha toevallig Marshmallow Bombe, Vonneke? Smerig he _O- _O-

Die is juist lekker :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 11:35

Yv_ schreef:
Hahahaha toevallig Marshmallow Bombe, [naam]? Smerig he _O- _O-

My God wat een gore geur hahaha. Weer wat geleerd!

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 11:43

waxmeltsenzo schreef:
Selka schreef:

Ik zal het doen hoor. Ik verwacht de tinnetjes snel binnen. Maar moet dan nog wachten op de doosjes.
En ze zullen nog in beperkte geuren komen.
Zal nog moeten kiezen welke.

Iig grapefruit
Warm and cozy
Holy berries
Vintage gardenia
Tropical

In de kleine tinnetjes gaat 75 gram was plus hopelijk nog een hartje een ander vormpje.

Ik ben voor Watm and cozy!! <3

Invisible

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 12:34

Yv_ schreef:

Lekker bezig WME!

Vonneke: Dan echt niet voor Chai Cinnamon van WoodWick gaan, dat is zo ongeveer pure kaneel, echt vies! Was dat toevallig Zoete Zwarte Kers van H&H? Die ben ik helemaal kwijt zonder te branden *\o/*

Snow in love is heerlijk, moest er even aan wennen, maar na 1 uur branden ruik je het zelfs de andere dag nog!

Invisible

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 12:37

Verwacht morgen mijn bestelling van Sense Candles en nieuwe tarts van YC binnen *\o/*
Ben heel benieuwd naar Sence!

Zal morgen ook even wat uitzoeken om evt te ruilen of op te sturen

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 12:39

vonneke schreef:
Yv_ schreef:

Lekker bezig WME!

Ja die!!! Gisteren 3 waxjes van jou er in gehad. 2 meteen weer eruit. Geloof iets met cozy en een zoete bomb.

De kersen heeeerlijk!!

Warm and cozy van mij? en Marchmallowbomb? Nah die zijn beiden lekker. De marchmallow is wel erg zoet moet je van houden.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 12:48

Kan ook zijn dat het waxxies was WME, want volgens mij heb ik Warm&Cozy van jou nog liggen.
Marshmallow vind ik echt ranzig, is voor mij echt zwaar boven mijn toppunt van zoetigheid heen. Maar een heleboel hier vinden 'm wel erg lekker. No prob, laat de Spicy Apple maar voor mij over :P ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 12:56

Yv_ schreef:
Kan ook zijn dat het waxxies was WME, want volgens mij heb ik Warm&Cozy van jou nog liggen.
Marshmallow vind ik echt ranzig, is voor mij echt zwaar boven mijn toppunt van zoetigheid heen. Maar een heleboel hier vinden 'm wel erg lekker. No prob, laat de Spicy Apple maar voor mij over :P ;)

Ik heb geen idee van welke leverancier, heb ze van Yv_ gekregen. Jou pakketje gaat deze week op de post Yv_ word even hoorndol op school/werk maar het ligt klaar.

Ik houd echt totaal niet van kaneel ben ik inmiddels achter. Houd een lijstje bij op mijn comp. Hopelijk voorkom ik zo miskopen hihi

LizMD

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 12:59

Ik ben juist gek op kaneel. Grappig hoe dat toch voor iedereen verschillend is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 13:01

Ik vind het wel lekker maar alle geuren die ik tot nu toe aan gehad heb waren zeer overheersend

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 13:03

Home Sweet Home van YC vind je dan miss wel lekker Vonneke, daar is het niet zo overheersend. En de Spicy Apple van WME.

Ik vind kaneel ook wel ok, zo lang het niet te erg aanwezig is

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 13:04

Snow in love vind ik echt niet lekker...
Kaneel komt er bij mij ook niet in, tenminste, niet als het echt heel overheersend is.

In BBW Leaves zit hij ook, maar heel minimaal.
Is een warme, kruidige geur en die vind ik juist super lekker <3