Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Yv_ schreef:Ik bedoelde Century, Cerates. Sorry, haal jullie vaker door elkaar
Season heb ik gister geroken, vond er niet zo heel veel aan. Wel 2 andere witte mee genomen. Volgens mij Snow in Love? En nog eentje..
Lekker bezig WME!
[naam]: Dan echt niet voor Chai Cinnamon van WoodWick gaan, dat is zo ongeveer pure kaneel, echt vies! Was dat toevallig Zoete Zwarte Kers van H&H? Die ben ik helemaal kwijt zonder te branden
Selka schreef:Oehh die tinnen blikken vind ik altijd zo leuk!
Je moet wel een waarschuwing in dit topic plaatsen als ze de verkoop in gaan hoor. Heb namelijk geen facebook maar wil het wel proberen! Vind tot nu toe jouw waxjes het beste van de niet bekende merken
Ben trouwens weg van Goose Creek. Tot nu toe vind ik dit veel beter/lekkerder dan YC.
waxmeltsenzo schreef:Selka schreef:Oehh die tinnen blikken vind ik altijd zo leuk!
Je moet wel een waarschuwing in dit topic plaatsen als ze de verkoop in gaan hoor. Heb namelijk geen facebook maar wil het wel proberen! Vind tot nu toe jouw waxjes het beste van de niet bekende merken
Ben trouwens weg van Goose Creek. Tot nu toe vind ik dit veel beter/lekkerder dan YC.
Ik zal het doen hoor. Ik verwacht de tinnetjes snel binnen. Maar moet dan nog wachten op de doosjes.
En ze zullen nog in beperkte geuren komen.
Zal nog moeten kiezen welke.
Iig grapefruit
Warm and cozy
Holy berries
Vintage gardenia
Tropical
In de kleine tinnetjes gaat 75 gram was plus hopelijk nog een hartje een ander vormpje.
Yv_ schreef:Ik bedoelde Century, Cerates. Sorry, haal jullie vaker door elkaar
Season heb ik gister geroken, vond er niet zo heel veel aan. Wel 2 andere witte mee genomen. Volgens mij Snow in Love? En nog eentje..
Lekker bezig WME!
Vonneke: Dan echt niet voor Chai Cinnamon van WoodWick gaan, dat is zo ongeveer pure kaneel, echt vies! Was dat toevallig Zoete Zwarte Kers van H&H? Die ben ik helemaal kwijt zonder te branden
vonneke schreef:Yv_ schreef:Ik bedoelde Century, Cerates. Sorry, haal jullie vaker door elkaar
Lekker bezig WME!
Vonneke: Dan echt niet voor Chai Cinnamon van WoodWick gaan, dat is zo ongeveer pure kaneel, echt vies! Was dat toevallig Zoete Zwarte Kers van H&H? Die ben ik helemaal kwijt zonder te branden
Ja die!!! Gisteren 3 waxjes van jou er in gehad. 2 meteen weer eruit. Geloof iets met cozy en een zoete bomb.
De kersen heeeerlijk!!
Yv_ schreef:Kan ook zijn dat het waxxies was WME, want volgens mij heb ik Warm&Cozy van jou nog liggen.
Marshmallow vind ik echt ranzig, is voor mij echt zwaar boven mijn toppunt van zoetigheid heen. Maar een heleboel hier vinden 'm wel erg lekker. No prob, laat de Spicy Apple maar voor mij over![]()