Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Bhodi

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 14:42

Ik ben mezelf aan het uithongeren zodat ik me niet schuldig voel als ik vanavond bij het wokken niet oplet met wat ik eet

singa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 14:53

Mijn eet-gerelateerde confession:

Afbeelding
Meestal is het pakje leeg nog voor het in de buurt van een oven geweest is... :~ :~

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 14:58

_sharonnn schreef:
Ik ben mezelf aan het uithongeren zodat ik me niet schuldig voel als ik vanavond bij het wokken niet oplet met wat ik eet

Ik ook...ik ga vanavond naar een restaurant waar je kunt pakken wat je wilt, dus nu even op water en thee overleven (en sporten) :o

LisaaBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 15:05

Dan snap je dus niks van je lichaam heh, als je de hele dag niks eet en in een keer heul veul, gaat je lichaam in spaarstand en slaat juist alles op voor het geval je weer bedenkt om jezelf te gaan uithongeren (even heel simpel gezegd). Dan kan je beter de dag doorkomen met lichte maaltijden, van een keer uit eten kom je niet meteen 10 kilo aan, dit kan je lijf prima opvangen voor een keer.

Edit; en sporten op alleen water en thee is helemaal een slecht idee. In de ochtend hardlopen op een nuchtere maag kan dan weer wel, mits je daarna een goede maaltijd eet met veel eiwit en wat (gezonde) vetten. Sporten zonder eten heeft je lijf absoluut niks aan, dan kan je net zo goed niet gaan sporten.

Ik bedoel dit trouwens niet gemeen of veroordelend, wil graag helpen :)
Laatst bijgewerkt door LisaaBloem op 06-10-15 15:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 15:07

Eh ik denk dat jij er niet zoveel van snapt, want je lichaam raakt echt niet van zoiets in spaarstand. Daar is wel wat meer voor nodig. Maargoed, daar gaat dit topic niet over :+
Laatst bijgewerkt door Drunksheep op 06-10-15 15:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 15:07

LisaaBloem schreef:
Dan snap je dus niks van je lichaam heh, als je de hele dag niks eet en in een keer heul veul, gaat je lichaam in spaarstand en slaat juist alles op voor het geval je weer bedenkt om jezelf te gaan uithongeren (even heel simpel gezegd). Dan kan je beter de dag doorkomen met lichte maaltijden, van een keer uit eten kom je niet meteen 10 kilo aan, dit kan je lijf prima opvangen voor een keer.

Dit is niet waar :+ Dus lijkt me eerder dat jij niets van je lichaam snapt.

LisaaBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 15:08

Ik snap dat het van een dagje niet in de spaarstand gaat, maar ik weet dat veel mensen dit nog te vaak doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 15:10

De spaarstand bestaat niet.

LisaaBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 15:16

Waarom wordt dit dan nog steeds door (vele) sportvoeding instructeurs en diëtisten zo uitgelegd? Niet als tegenwoord, maar dat vraag ik me nu dan serieus af.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 15:22

Mode verschijnsel, alles moet maar een naam hebben :+

Ik beken... Ik heb geen idee hoe ik mijn nieuwe gasmeter moet aflezen. Zo'n hippe digitale :+ (ook dan alleen de cijfers voor de komma?)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 17:32

Ik heb vandaag een hele reep chocolade op, die mijn vriend heeft betaald want ik ben sielugh want ik ben ongesteld... :o Woeps.

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 17:35

Ik haal heel vaak mijn reactie weg voordat ik het plaats, maar het voelt zo bevredigend om het zo op mijn scherm te zien staan.

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 17:36

Nicolien schreef:
Ik haal heel vaak mijn reactie weg voordat ik het plaats, maar het voelt zo bevredigend om het zo op mijn scherm te zien staan.

Hahaha jaaa dat doe ik ook. :') :))

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 17:42

Ik heb wel meerdere confessions die ik hier liever niet neerzet, omdat ik bang ben dat anderen ze lezen.
Of dat mensen mijn berichtengeschiedenis gaan lezen en ze tegenkomen.
Zo lees ik vaak met topics mee i.p.v. zelf te reageren, terwijl ik er wel een mening over heb.
Bokt slacht je vaak genoeg af (vooral bokkers die bekender zijn dan jijzelf) als je je nek maar iets boven het veld uitsteekt.

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 17:44

Mijn beste 'vriendin' heeft nieteens door dat ik me al weken afstandelijk gedraag tegenover haar, en dat ik me al weken k*t voel en ze heeft niks door.. Waardoor ik me alleen nog maar k*utter voel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 17:46

Waarom zeg je dan niks? :o

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 18:02

Ik heb vanochtend ontbeten op de zaak met een stuk aardbeien taart. Met aardbeien erop en room en slagroom. Jummm :9

AngeliqueB

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 18:15

Yonker schreef:
Maar dan nog zou ik het niet fijn vinden als dingen die ik in vertrouwen vertel en wil dat niemand ze weet alsnog bij hem terecht komen.... ook al weet ik het niet. Dan kan ik het net zo goed op internet zetten, maar dat doe je ook bewust niet ;)
maar goed das mijn mening..... weet gelukkig ook dat het bij mijn vriendinnen niet gebeurd, hebben het wel eens erover gehad.

Het is ook niet zo dat ik echt alles deel met hem, en hij vergeet het vaak sneller dan dat het hele verhaal duurde! Maar zo af en toe krijg je iets te horen waar je zelf mee zit, of met iemand over van gedachten wil wisselen, en dat doen we dan..
En sowieso zal hij er nooit wat over zeggen tegen betreffende vriendin.

OliLau

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 18:36

Confession: ik eet een gezonde salade met een open zak chips ernaast

Vanny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 18:56

Confession: Er was vandaag een "dreiging" van een schietpartij op mijn universiteit.
En nu durf ik een klein beetje niet meer naar college morgen :o, ookal is het waarschijnlijk niks en kan het over 2 weken ook gebeuren bij wijze...

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 19:31

Boterkoek nummer 2 zit mij aan te kijken.Maar 2 grote stukken op 1 dag is ook wat veel.

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 19:44

BiBiQ schreef:
Ik heb vanochtend ontbeten op de zaak met een stuk aardbeien taart. Met aardbeien erop en room en slagroom. Jummm :9

Keigezond toch, fruit en zuivel! 8-)

aman2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 20:12

1.Na ruim 2 maanden ben ik hem nog steeds niet vergeten :o

2. Een meisje vind mij helemaal aardig maar ik vind haar maar arrogant :o

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 20:19

Vanny_ schreef:
Confession: Er was vandaag een "dreiging" van een schietpartij op mijn universiteit.
En nu durf ik een klein beetje niet meer naar college morgen :o, ookal is het waarschijnlijk niks en kan het over 2 weken ook gebeuren bij wijze...

Meid dat kan ik mij goed voorstellen, gewoon gaan en goed opletten, maar leef niet in angst.

Blixem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 20:56

Als ik rijd op een paard zit en ik knal bijna tegen de bakrand dan ga ik juist automatisch naar de kant ban de bakrand leunen :+

Is heel vervelend wamt gebeurd ook op de fiets alleen dan niet met een bakrand :+