Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
LisaaBloem schreef:Dan snap je dus niks van je lichaam heh, als je de hele dag niks eet en in een keer heul veul, gaat je lichaam in spaarstand en slaat juist alles op voor het geval je weer bedenkt om jezelf te gaan uithongeren (even heel simpel gezegd). Dan kan je beter de dag doorkomen met lichte maaltijden, van een keer uit eten kom je niet meteen 10 kilo aan, dit kan je lijf prima opvangen voor een keer.
Dus lijkt me eerder dat jij niets van je lichaam snapt.
(ook dan alleen de cijfers voor de komma?)
Woeps.
Yonker schreef:Maar dan nog zou ik het niet fijn vinden als dingen die ik in vertrouwen vertel en wil dat niemand ze weet alsnog bij hem terecht komen.... ook al weet ik het niet. Dan kan ik het net zo goed op internet zetten, maar dat doe je ook bewust niet
maar goed das mijn mening..... weet gelukkig ook dat het bij mijn vriendinnen niet gebeurd, hebben het wel eens erover gehad.
Vanny_ schreef:Confession: Er was vandaag een "dreiging" van een schietpartij op mijn universiteit.
En nu durf ik een klein beetje niet meer naar college morgen, ookal is het waarschijnlijk niks en kan het over 2 weken ook gebeuren bij wijze...