Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jodie_ schreef:Woehoe gister wezen shoppen in Bataviastad! Vond het toch wel tegenvallen hoeveel ze hadden en hoe hoog de kortingen waren, en vooral erg veel spul uit heeel veel collecties geleden (een jurkje wat ik 6 jaar geleden voor m'n 18e verjaardag aanhad en voor €80 heb gekocht was nu nog te koop voor €50), maar toch nog met 2 paar schoenen thuisgekomen!
Mijn leren enkellaarsjes van de Zara zijn laatst stuk gegaan, en had deze al een tijdje op het oog maar vond ze veel te duur. Scheelde toch even €70 nu.
[ Afbeelding ]
En nieuwe fitness schoentjes
[ Afbeelding ]
Blue_flower schreef:Je hebt toch 14 dagen de tijd? Kijk in die 14 dagen even of onderstuk online komt (vooral rond 6/7 uur kijken) en dan direct online bestellen.
Betaal je alleen opnieuw verzendkosten. Maar als je via retour formulier doet kijken ze alleen op moment van ontvangen of artikel er is.
xRoosss schreef:Hahaha Sanne
Oohh, ik was op H&M aan het neuzen en een model had onder een jurkje een paar sandalen aan, echt précies hoe ik ze al weken zoek. Alleen kan ze nergens op de site vinden, dus H&M gemaild of die nog online komen, maar dat wisten ze niethopelijk wel, dan kan ik mijn gladiator sandalen zoektocht eindelijk staken